Bed and Breakfast Koeslag

Laatste review

somber en gehorig

adidasfan,
31-5-2013

Saaie kamer op bovenverdieping. Slechts een dakraam voor daglicht.

Erg gehorig. Je hoort alles! Verkeer op straat; buren op de kamer naast je die douchen of snurken en de CV-installatie. Voor nachtrust moet je hier NIET zijn.

3 reviews over Bed and Breakfast Koeslag in het Nederlands

somber en gehorig

adidasfan
31-5-2013

Saaie kamer op bovenverdieping. Slechts een dakraam voor daglicht.

Lekkere bedden, vriendelijke eigenaars, erg behulpzaam, fietsen beschikbaar om naar laren te fietsen. Uitgebreid ontbijt en lunchpakket

Heerlijk op een boerderij!

r.elmers
19-1-2011

Prima overnachtingsadres. Losse kamers en een appartementje. Wij hadden t appartement.Mooie badkamer. Heerlijke bedden. Vorstelijk ontbijt. s'Avonds stonden 2 fietsen klaar om naar t dorp te gaan om te eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Koeslag in Laren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Koeslag zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.