Sorteren

Reviews over Laren

Fijne camping, waar we zeker nog eens terugkomen.

Annet Renniers
    11-9-2018

Goed:

- keurig en schoon sanitair, tevens een grote sanitairruimte aanwezig die gebruikt kan worden door mindervaliden, met los stoeltje, krukje in de douche en beugel bij de toilet.

- leuke veldjes waar je met max 6-8 caravans staat. Veel privacy door struikjes en bomen.

- klein eenvoudig speeltuintje

- 1 km van Laren met supermarkt, snackbar, bakker, restaurants.

- mooie omgeving, vlakbij Huize Verwolde en Lochem

Negatief:

- de boerderij ligt dichtbij de provinciale weg, op de camping is geluidshinder van deze weg, ook 's nachts.

Aanrader

Ad Romeyn
    11-8-2018

Het is een geweldige camping, netjes en zeer schoon.

Het gehele gezin staat voor u klaar, de voorzieningen zijn voldoende.

Bij slecht of warm weer kunt u heerlijk in de schuur vertoeven.

Fantastisch.

Gert en Alie
    9-8-2018

Dit is echt een camping voor senioren, lekker rustig en geen geluid van auto's maar wel van de vogeltjes. Deze camping ligt aan een rustige weg waar bijna geen verkeer langs komt. Je kan hier prachtige fietstochten maken vanaf de camping en er zijn hier ook gratis fietsroute's aanwezig. Dit is mooie en fijne camping met uitstekende en goed verzorgde sanitair gebouwen , en ruim voldoende afwasplaatsen. Erik en Gerda doen hun uiterste best om het je naar de zin te maken en ik moet zeggen dat lukt heel goed , geholpen door hun kinderen want ook die springen bij daar waar nodig is.

De juiste locatie om de Achterhoek te verkennen

Betty en Cees van Tinteren
    2-8-2018

Fijne camping , makkelijk te bereiken en ruime plekken. Sanitair uitstekend en schoon. René en Magda zijn zeer behulpzaam als je het vraagt. Wij zijn hier nu voor de derde keer en dat is beslist niet de laatste.

Marjan de Haas
    27-7-2018

Fantastische camping,hartelijk ontvangst,mooie ruime plekken met privacy, modern sanitair(gelukkig geen munten bij douches) ,mooie omgeving!

Wij hebben 5 dagen gestaan,liepen Pieterpad.

Deze camping lag ideaal:2 etappes naar noorden en 2 naar zuiden.

Dorp Laren heel dichtbij.

Een aanrader!