Camping De Vrolijk

• Onvoldoende: 1 - 5

Mooie, gastvrije camping.

Familie van den Bosch
30-6-2017

Met Pinksteren enkele dagen op deze camping gestaan. Mooie, ruime, afgeschermde plaatsen. En zeer vriendelijke eigenaren. Behulpzaam met het uitlenen van een lange stroomkabel. Ook een stoel kunnen lenen. Keurig sanitair. Kortom, een fijne plek om te kamperen.

Aanrader!

Ruis
28-5-2017

Camping De Vrolijk is een goed georganiseerde, mooie en schone camping. Het meertje zorgde voor veel zwemplezier.

Deze camping is een echte favoriet. Prachtig in de bossen gelegen, grote plekken en top-sanitair dat erg goed schoon wordt gehouden. Voor de kinderen is er genoeg te doen; lekker zwemmen of vissen in het meertje, spelen in de speeltuin of rustig lezen in de kinderhoek. Alle onderdelen zijn gewoon goed verzorgd en de eigenaren snappen wat een kampeerder nodig heeft.

's Morgens vroeg is het vooral genieten van de natuur, overdag is het er gezellig maar zeker niet druk en 's avonds is het goed vertoeven bij je kampeerplek met een wijntje en een vuurtje (terwijl je geen last hebt van elkaar).

Een 10 voor deze camping; een kort verblijf daar doet je net zo goed als een lange vakantie!

Genieten!

Judith
13-8-2016

Onze fietsvakantie zat er bijna op, nog een nachtje en deze hebben we doorgebracht op deze camping. We werden zeer gastvrij ontvangen. We konden een eigen plekje uitzoeken. Wow wat een mooie plekken. En wat een privacy. De kinderen kozen voor een plek aan het water. We hadden geen zin meer om te koken dus hebben we gevraagd of we ergens eten konden bestellen en laten bezorgen op de camping. Geen probleem en kregen de betreffende informatie. Het toiletgebouw bij het water was niet erg fris, dit kan komen doordat het ook geregend had die dag, maar ook de gastende boel netjes achter lieten. De toiletten bij het begin van de camping waren wel schoon. We waren er te kort om een goed oordeel over te geven. Wij voelden ons in ieder geval zeer welkom en de kinderen hebben zich heerlijk vermaakt met de speel mogelijkheden op de camping! Zeker een plekje om nog eens terug te komen!

Fijne rustige camping

Anneke Kamphuis
31-7-2016

Heerlijk aan het genieten op camping de vrolijk. Ruime kampeerplaatsen zowel op de veldjes als op de bosplaatsen (bosplaatsen hebben veel privacy).

Voor de kinderen (5&6) genoeg vermaak, 4 speeltuintjes , waaronder een overdekte speeltuin en mooie zwemvijver. Ook leuk, er is een bibliotheek met een aardige collectie boeken op het terrein.

Wij stonden op het natuurkampeerterrein, maar ook de gewone plekken zijn ruim. Sanitair op het natuurkampeerterrein is wat verouderd, maar schoon. Op de rest van de camping staat nieuwer sanitair

Beheerders zijn vriendelijk en onderhouden het terrein goed.

In de omgeving ook genoeg leuke uitjes voor (jonge) gezinnen.

Hier worden we vrolijk van!!

Mieke
29-7-2016

Wat een heerlijk plekje, deze camping! In de rust van de Achterhoek, een echte natuur camping. Dus verwacht geen instant vermaak. Dat was precies waar we naar op zoek waren.

De eigenaars houden duidelijk erg van hun camping. Heel erg vriendelijk en alles is goed verzorgd. Netjes sanitair, mooie speelplekken voor de kinderen en ruime kampeerplaatsen.

Wij hadden de kampeerbungalow gehuurd, wat ideaal is met kleine kinderen. Het blijft kamperen maar met net wat meer luxe. Het huisje ziet er erg leuk uit en is zeer praktisch.

Wij komen zeker nog een keer terug!

Mooie camping

JAV
24-2-2016

Veelzijdige camping, je kan bij het water staan, in het bos, maar ook op het natuurveld. Wij hadden als groep het natuurveld geboekt. Heerlijk om een eigen plek te hebben. Heb dan ook geen andere campinggast gezien.

De kinderen speelden op de nieuwe speeltoestellen, maar ook vooraan bij het overdekte speeltuintje. Van de campingeigenaar een grote vuurschaal gekregen zodat we kampvuur konden houden.

Sanitair is eenvoudig, basic. Werd volgens mij tussendoor niet schoon gemaakt (weekend) maar was wel wenselijk.

Al met al een heerlijk weekend gehad. Kinderen speelden in de bossen rondom het kampeerveld, maar het was omheind dus ze konden er niet in verdwalen. In de ochtend een vers eitje op brood.

Arjan
30-9-2015

Prachtige camping

Met ooms, tantes neven en nichten naar de Vrolijk geweest(familie reunie )

Goed verzorgt terrein en toiletten.

Uitzonderlijke situatie

Kees Kamphuis
16-8-2015

Hieronder staat een beschrijving van het gedrag van de eigenaren, dat wij niet herkennen. Komen al jaren op deze plek en hebben nog nooit een schreeuwende eigenaar gehoord. Misschien was een correctie even nodig ? Weet ik niet, ik was er niet bij.

Kampeerterrein is een rustige familiecamping, met diverse speelplekken, een trapveldje en een zwem-visvijver, waar kinderen kunnen spelen. Het is een uniek terrein waar je een stukje bosperceel krijgt om je tent of caravan neer te zetten. Je kunt ook rond de vijver staan, daar is het lichter en zonniger. Een deel van de camping is natuurkampeerterrein en daarvoor heb je een natuurkampeerkaart nodig. Kortom: mooie plek in de Achterhoek - Salland, rustige vriendelijke eigenaren en vrijwel altijd prettige bezoekers. Restaurants en snack op 3 km. Behalve een paar duin - campings en sommige natuurterreintjes weet ik geen camping NL waar je zoveel ruimte krijgt voor je geld !

nooit meer!

fam zantvoord
4-8-2015

Onze zoon liep op het strandje langs het visgedeelte,toen de eigenaresse ineens tegen hem ging schreeuwen,dat hij daar weg moest gaan en haar zoontje achter haar stond,met de middelvinger omhoog. Het bleek dus,dat hij daar niet mocht lopen.Prima,maar dat kun je ook normaal zeggen.Later beschuldigde de eigenaar onze kinderen er van,dat ze zeep in de vijver hadden gegooid,want het schuimde. Dat hadden ze niet gedaan!Toen ik hem hierop aan sprak,zei hij,dat het geen zeep was,maar door het zwemmen kwam.Geen excusses gehad!De volgende dag was het drijvend vlot los geraakt en ook daarvan kregen onze kinderen de schuld.De eigenaar gooide zelfs zand op hun en dreigde hun aan de oren te trekken.Toen hun zeiden,dat hij kinderen niet mocht bedreigen,zei hij,dat hun geen kinderen waren (14,15 en 17 )Ze werden dus steeds van alles beschuldigd en de eigenaar kwam steeds bij ons klagen. We hebben de boel ingepakt en zijn vertrokken.Hij had tegen onze buren gezegd,dat dit geen camping is voor tiener!
reurslag, eigenaar, 15-8-2015

De vissers hadden last van de jongens die langs het water liepen en over de hengels van de vissers spongen. de jongens 3 keer hier over op aangesproken.

kregen een grote mond terug dat we er niet mee moesten bemoeien.

Het drijvend vlot (fun eiland) is met beton blokken verankerd op de bodem. bij het constateren van de verplaatsing kwamen de jongens onder het eiland vandaan. Dus op heterdaad betrapt. We kregen steeds meer klachten over de jongens(lawaai overlast, intimiderend gedrag) om de jongens op hun gedrag aan te spreken kwam er geen reactie. een klein beetje zand deed wonderen. De ouders hierover op aangesproken, maar gaven dus geen gehoor. De boel inpakken moest toch gebeuren want de vakantie zat er op.

kortom: de familie heeft zelf te danken aan deze gebeurtenis en heeft niets te maken met de accommodatie of bestemming. graag bericht verwijderen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vrolijk in Laren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vrolijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Vrolijk scoort een 7.78 uit 10 op basis van 15 reviews.