Camping De Vrolijk

Met jonge kinderen

Heerlijke camping!

L.
2-9-2018

Ruime plaatsen, keuze uit privé plaatsen, op een veldje of aan het meer.

Meer is heerlijk om te zwemmen, vissen of met een opblaasbootje te varen.

Kampvuurtje maken op je eigen plek!

Fantastisch!

Kimm Kooij
31-8-2018

Wat een fantastisch camping, mooi ruime plekken midden in het bos. Net sanitair, zeer vriendelijk personeel. Een prachtig mooi meer waar je heerlijk kan zwemmen en vissen. Fijne plek waar je ook met je hond heen kan gaan!

In de omgeving is veel te doen, fietsen meenemen is een goede tip!

Meer dan uitstekend!

Lidewei
24-8-2018

Wat een heerlijke camping!! Er is voor ieder wat wils. Je kan kamperen in het bos op een "privé" plek of op een veldje met een paar plekken (hond is welkom). Ook kan je aan het meertje kamperen op een fijne plek. Er is een overdekte speelgelegenheid en een leuke speeltuin. In het water ligt een geweldig soort vlot waar de kinderen (en volwassenen) heerlijk op kunnen spelen. Het bos leent zich overigens ook uitstekend om te spelen. Onze jongens van 9 en 7 jaar hebben zich prima vermaakt.

Zeer vriendelijke beheerders waar niets teveel voor lijkt, ze staan altijd voor je klaar.

In de omgeving kan je fijn wandelen en zijn er meer dan genoeg activiteiten te doen.

Wij hadden voor 5 dagen geboekt, maar zijn 2 weken gebleven en komen zeker terug.

Heel relaxte camping voor jong en oud(er)

Echte aanrader

Fam. Kappen
7-8-2018

Een geweldige camping. Mooie omgeving, bosrijke grote plaatsen, heerlijk zwemwater.

Een heerlijke camping midden in de natuur! Zowel vorig jaar zomer als deze zomervakantie echt genoten en waar we graag weer zullen gaan kamperen.

Onze kids (7 en 10 jaar oud) hebben zich kostelijk vermaakt in het zwemmeer en speeltuinen.

Een camping waar je van alles in de natuur kan doen, waar de eekhoorntjes en konijntjes tussen de tenten rondlopen en waar je met een beetje geluk nog een das of vos kunt spotten!

Kortom wij hebben weer genoten!

In een woord bizondere plek

G.Ton
29-7-2018

IK kan alleen maar vertellen wat goed was,omdat deze camping voldoet wat je wil op een camping.Mijn kleinzoon van 9 ging voor het eerst in zijn leventje mee camperen en liep met mij (oma)een rondje over de camping .Ik liet zien waar hij naar de w.c kon en zei:zo oma die zijn mooi en schoon! ja jongen fijn he. wij en mijn kleinkindere van 7/9 jaar hebben genoten alles wat een kind kan wensen,zwemmen de natuur ondekken lieve campinghouders,mooie camping plekken,veel speelmateriaal voor de kids. ik zelf heb het ondekt 23 jaar geleden en kom er graag terug.

Mooie, gastvrije camping.

Familie van den Bosch
30-6-2017

Met Pinksteren enkele dagen op deze camping gestaan. Mooie, ruime, afgeschermde plaatsen. En zeer vriendelijke eigenaren. Behulpzaam met het uitlenen van een lange stroomkabel. Ook een stoel kunnen lenen. Keurig sanitair. Kortom, een fijne plek om te kamperen.

Aanrader!

Ruis
28-5-2017

Camping De Vrolijk is een goed georganiseerde, mooie en schone camping. Het meertje zorgde voor veel zwemplezier.

Deze camping is een echte favoriet. Prachtig in de bossen gelegen, grote plekken en top-sanitair dat erg goed schoon wordt gehouden. Voor de kinderen is er genoeg te doen; lekker zwemmen of vissen in het meertje, spelen in de speeltuin of rustig lezen in de kinderhoek. Alle onderdelen zijn gewoon goed verzorgd en de eigenaren snappen wat een kampeerder nodig heeft.

's Morgens vroeg is het vooral genieten van de natuur, overdag is het er gezellig maar zeker niet druk en 's avonds is het goed vertoeven bij je kampeerplek met een wijntje en een vuurtje (terwijl je geen last hebt van elkaar).

Een 10 voor deze camping; een kort verblijf daar doet je net zo goed als een lange vakantie!

Genieten!

Judith
13-8-2016

Onze fietsvakantie zat er bijna op, nog een nachtje en deze hebben we doorgebracht op deze camping. We werden zeer gastvrij ontvangen. We konden een eigen plekje uitzoeken. Wow wat een mooie plekken. En wat een privacy. De kinderen kozen voor een plek aan het water. We hadden geen zin meer om te koken dus hebben we gevraagd of we ergens eten konden bestellen en laten bezorgen op de camping. Geen probleem en kregen de betreffende informatie. Het toiletgebouw bij het water was niet erg fris, dit kan komen doordat het ook geregend had die dag, maar ook de gastende boel netjes achter lieten. De toiletten bij het begin van de camping waren wel schoon. We waren er te kort om een goed oordeel over te geven. Wij voelden ons in ieder geval zeer welkom en de kinderen hebben zich heerlijk vermaakt met de speel mogelijkheden op de camping! Zeker een plekje om nog eens terug te komen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vrolijk in Laren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vrolijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.