Bed and Breakfast De Voshaar

Kleine hotelsWeer vandaag9°4°
Bed and Breakfast De Voshaar
8,3

Laatste review

Zelfs de kinderen van het gastgezin nemen de onze direct op. Het erf is enerzijds ingericht als onderdeel van het gezinsleven, maar met ook voldoende privacy.

Het was buiten koud deze dagen, maar het huisje is zeer comfortabel.

alles is heel erg schoon.

We hadden wat opmerkingen die bij het begin van het seizoen horen, maar alles werd direct opgelost.

we hebben zelf gekookt; je ziet dat niet veel gasten dit hier doen: De (overigens prachtige) keuken is soms te ruim en soms te krap qua inventaris. (er was wel een gebaksschep, die heb ik thuis niet eens, maar geen geschikt mes om het te snijden; Dat soort grappige dingetjes.)

11 reviews over Bed and Breakfast De Voshaar in het Nederlands

echt gastvrij en comfortabel

Jurjen,
26-4-2017

Het was buiten koud deze dagen, maar het huisje is zeer comfortabel.

alles is heel erg schoon.

Ruim en mooi gelegen

Prijs op website verwarrend

Klein en fijn! Tiny House

Laura en Pieter
29-12-2015

We hebben gelogeerd in 'The Tiny House'. Het is een ontzettend leuk huisje waar alles op en aan zit. Het was er schoon (net zoals alle andere accommodaties waar we al eerder zijn geweest), de service goed en het ontbijtje heerlijk!

geweldig en vriendelijk

Martin d'Anjou
24-9-2015

We zijn enorm vriendelijk ontvangen. We hadden een upgrade naar het gastenverblijf. Was een compleet huisje waar wij een leuk weekend hebben doorgebracht. Wij komen zeker nog een keer terug voor een wat langer verblijf.

Zeer rustige, plezierige plek om te vertoeven.

Voetbalklasjes
4-8-2015

Heel fijn om deze plaats ontdekt te hebben. Wat een aardige mensen, die B&B de Voshaar beheren. Zeer vriendelijk in gesprek. Verdienen een hoge waardering!

Zeer aangename bed&breakfast!

Dorien Blom
10-3-2015

Na 3 nachten te hebben overnacht in B&B De Voshaar heerlijk uitgerust. Rustige ligging, maar toch op loopafstand van het dorpje Laren en op fietsafstand van Lochem. Diverse wandel en fietspaden in de buurt. De service was uitstekend: een lieve en behulpzame familie. En dan nog niet eens gesproken over het huisje: de hooiberg. Die was erg schoon, volledig ingericht en de bedden sliepen fijn. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Al met al een fantastische plaats om je dagen door te brengen!

Altijd op zoek naar een bijzonder plekje om te overnachten en dat is met de keuze voor De Hooiberg zeker gelukt. Na een mooie, maar natte wandeling wachte ons een gastvrij onthaal en voorverwarmde hooiberg. Sfeervol en compleet ingericht. Passende magazines en een spelletje maakte het af. Wij vinden het altijd fijn om zelf te kunnen koken en alles was in huis om dat te doen. Ook het ontbijt is de moeite waard. We misten misschien alleen de speld ;-). Een aanrader!

Verrassend leuk!

Sigrid Scholte
19-1-2015

Van een hooiberg hebben de eigenaren een erg compleet en comfortabel onderkomen gemaakt. Erg gezellig en praktisch.

Schitterende en rustige locatie

S.Boer
8-9-2013

Prachtige omgeving voor veel fietsplezier

Vriendelijke gastvrouw en gastheer

Ptijs/kwaliteidsverhouding perfect

Fantastische plek.

Hilbert en Aukje.
15-8-2012

We hebben een hele fijne week gehad.

Zeer gastvrij. Klein maar fijn. En we waren al lang blij dat het zo kon..

Bedankt Peter en Marieke.

groetjes,

Hilbert en Aukje

Peter & Marieke, Eigenaar, 29-8-2012

Beste Hilbert en Aukje,

Dank voor jullie beoordeling als eerste gasten in onze hooiberg- trekkershut!

Fijn dat jullie een plezierig verblijf hebben gehad!

Groet,

Peter en Marieke

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Voshaar in Laren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Voshaar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.