Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

12 Reviews over De Voshaar

• 10Axel Adolf28-07-2019

Een ervaring die we niet meer gaan vergeten!

Echt een enorme aanrader om hier te overnachten als je het Pieterpad loopt! Peter en Marieke zijn enorm aardig en vriendelijk en de kinderen zijn leuk om mee te praten! Wij konden hun service en behulpzaamheid enorm waarderen. Het ligt heerlijk afgelegen tussen de weilanden en op kilometer (loop)afstand van Laren. De pipowagen was erg knus en gezellig en de sanitaire voorzieningen was goed verzorgd. Na 35km gewandeld te hebben met 36 graden, zijn wij hier wel echt tot onze rust gekomen. Als zij dit te lezen krijgen, nogmaals enorm bedankt!

• 8Jurjen26-04-2017

echt gastvrij en comfortabel

Zelfs de kinderen van het gastgezin nemen de onze direct op. Het erf is enerzijds ingericht als onderdeel van het gezinsleven, maar met ook voldoende privacy. Het was buiten koud deze dagen, maar het huisje is zeer comfortabel. alles is heel erg schoon. We hadden wat opmerkingen die bij het begin van het seizoen horen, maar alles werd direct opgelost. we hebben zelf gekookt; je ziet dat niet veel gasten dit hier doen: De (overigens prachtige) keuken is soms te ruim en soms te krap qua inventaris. (er was wel een gebaksschep, die heb ik thuis niet eens, maar geen geschikt mes om het te snijden; Dat soort grappige dingetjes.)

• 7Loes brussen27-11-2016

Ruim en mooi gelegen

Royaal gastenverblijf Bomproof ingericht Piepkleine handdoeken Ontbijt valt tegen Vriendelijke gastvrouw Prijs op website verwarrend

• 9Laura en Pieter29-12-2015

Klein en fijn! Tiny House

We hebben gelogeerd in 'The Tiny House'. Het is een ontzettend leuk huisje waar alles op en aan zit. Het was er schoon (net zoals alle andere accommodaties waar we al eerder zijn geweest), de service goed en het ontbijtje heerlijk!

• 9Martin d'Anjou24-09-2015

geweldig en vriendelijk

We zijn enorm vriendelijk ontvangen. We hadden een upgrade naar het gastenverblijf. Was een compleet huisje waar wij een leuk weekend hebben doorgebracht. Wij komen zeker nog een keer terug voor een wat langer verblijf.

• 10Voetbalklasjes04-08-2015

Zeer rustige, plezierige plek om te vertoeven.

Heel fijn om deze plaats ontdekt te hebben. Wat een aardige mensen, die B&B de Voshaar beheren. Zeer vriendelijk in gesprek. Verdienen een hoge waardering!

• 10Dorien Blom10-03-2015

Zeer aangename bed&breakfast!

Na 3 nachten te hebben overnacht in B&B De Voshaar heerlijk uitgerust. Rustige ligging, maar toch op loopafstand van het dorpje Laren en op fietsafstand van Lochem. Diverse wandel en fietspaden in de buurt. De service was uitstekend: een lieve en behulpzame familie. En dan nog niet eens gesproken over het huisje: de hooiberg. Die was erg schoon, volledig ingericht en de bedden sliepen fijn. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Al met al een fantastische plaats om je dagen door te brengen!

• 8Marleen Mol22-02-2015

Unieke B&B op geweldig plekje langs het Pieterpad

Altijd op zoek naar een bijzonder plekje om te overnachten en dat is met de keuze voor De Hooiberg zeker gelukt. Na een mooie, maar natte wandeling wachte ons een gastvrij onthaal en voorverwarmde hooiberg. Sfeervol en compleet ingericht. Passende magazines en een spelletje maakte het af. Wij vinden het altijd fijn om zelf te kunnen koken en alles was in huis om dat te doen. Ook het ontbijt is de moeite waard. We misten misschien alleen de speld ;-). Een aanrader!

• 9Sigrid Scholte19-01-2015

Verrassend leuk!

Van een hooiberg hebben de eigenaren een erg compleet en comfortabel onderkomen gemaakt. Erg gezellig en praktisch.

• 9S.Boer08-09-2013

Schitterende en rustige locatie

Prachtige omgeving voor veel fietsplezier Vriendelijke gastvrouw en gastheer Ptijs/kwaliteidsverhouding perfect

Bed & Breakfast De Voshaar info

Het complex