Camping De Bosrand ***

Review geschreven door IM de Bruin

gezellige camping

IM de Bruin,
18-10-2016

We hebben hier 4 jaar met veel plezier gestaan met onze huisdieren in onze stacaravan. Het is een camping die heel geschikt is voor mensen met jonge kinderen of iets oudere mensen. Huisdieren zijn welkom. Er zijn een kleine bibliotheek, was en droog automaten, speeltoestellen, een speelbos en een sportterrein. In het seizoen word er een bbq en wat bingo en klaverjas avonden georganiseerd. er is ook en veld voor tenten en toer caravans.

Als je geluk hebt kom je 's avonds een ree tegen, eekhoorntjes en konijnen zie je regelmatig.

De eigenaar en zijn vrouw zijn hartelijke mensen waar we het goed mee konden vinden. Kortom, een aanrader voor kort verblijf zowel als lang(er) verblijf.