Camping Boerderijcamping De Kolk

Weer vandaag10°-3°

2 reviews over Camping Boerderijcamping De Kolk in het Nederlands

Deze camping is de moeite waard

Avion
5-9-2012

Een kampeerder moet eens gekampeerd hebben in de achterhoek. En dan is dit een heel leuke plek. Mooie camping. Vriendelijke eigenaresse laat alles zien. Met bomen omzoomde velden. Kleinschalig. En heerlijk rustig. Lekker groene camping

een heerlijke camping

Chris Jannink
5-7-2010

Een echte Achterhoekse familie camping

waar je ontvangen wordt met een kopje koffie door een gezellig en vriendelijk echtpaar. Keurig en schoon sanitair,

recreatieruimte met biljart, TV en koel/vrieskast.

Ruime plaatsen en voldoende electra

Tevens overdekte stallingsmogelijkheid voor caravan/camper.

Het is in de omgeving lekker fietsen en wandelen in de landelijke omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping De Kolk in Laren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping De Kolk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.