NederlandGelderlandLarenCampings LarenCamping Boerderij Camping Hietkamp

+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 22 reviews
  • 8.5Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

22 Reviews over Boerderij Camping Hietkamp

• 8Alex Kannegieter24-08-2021

Leuke camping alle plekken hebben veel privacy.

Kleine camping met veel groen. Het lijkt alsof je bij iemand in de tuin staat.Mooi en schoon sanitair, vriendelijke beheerders. Prachtige omgeving ook, op slechts een half uurtje rijden vanaf onze woonplaats.Enige minpuntje is de drukke N332, waar toch wel wat lawaai vanaf komt, afhankelijk van hoe de wind staat. `s nachts wel rustiger en je went er snel aan.Kortom; Top camping, wij komen nog een keer terug.

• 8matthijs schaeffer10-08-2021

goede camping

een echte boerencamping zonder poespas , vriendelijke mensen , een camping waar je best een tijdje kan staan , er wordt niet moeilijk gedaan over sleutels en borgsommen , hele ruime plekken prima , ik moest door omstandigheden na 1 dag al vertrekken , maar ik ga daar zeker weer eens heen . een beetje jammer vind ik wel , dat als je op het achterste veldje staat , dat het toiletgebouw vrij ver weg staat . en er ligt achter de bomenrij een weg waar redelijk wat verkeer over rijdt , maar dat is goed te doen en geen reden om deze camping niet te bezoeken

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Annet Renniers11-09-2018

Fijne camping, waar we zeker nog eens terugkomen.

Goed: - keurig en schoon sanitair, tevens een grote sanitairruimte aanwezig die gebruikt kan worden door mindervaliden, met los stoeltje, krukje in de douche en beugel bij de toilet. - leuke veldjes waar je met max 6-8 caravans staat. Veel privacy door struikjes en bomen. - klein eenvoudig speeltuintje - 1 km van Laren met supermarkt, snackbar, bakker, restaurants. - mooie omgeving, vlakbij Huize Verwolde en Lochem Negatief: - de boerderij ligt dichtbij de provinciale weg, op de camping is geluidshinder van deze weg, ook 's nachts.

• 5Piet21-08-2018

Mooie plekken, verder vrij saai.

Camping met mooie plekken, veel privacy. Water op eigen plek, goede (gratis) WiFi verbinding. Echter, veel last van naastgelegen provinciale weg (vooral ‘s nachts veel vrachtverkeer). Veel seizoensplekken, vooral 70+. Daarom voor gezinnen met kinderen minder geschikt, er zijn geen vriendjes/vriendinnetjes. Sanitair matig, zou zeker wat meer aandacht mogen hebben. Denk aan spinnenwebben en vieze vlekken op deuren en wanden.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Betty en Cees van Tinteren02-08-2018

De juiste locatie om de Achterhoek te verkennen

Fijne camping , makkelijk te bereiken en ruime plekken. Sanitair uitstekend en schoon. René en Magda zijn zeer behulpzaam als je het vraagt. Wij zijn hier nu voor de derde keer en dat is beslist niet de laatste.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Marjan de Haas27-07-2018

Fantastische camping,hartelijk ontvangst,mooie ruime plekken met privacy, modern sanitair(gelukkig geen munten bij douches) ,mooie omgeving! Wij hebben 5 dagen gestaan,liepen Pieterpad. Deze camping lag ideaal:2 etappes naar noorden en 2 naar zuiden. Dorp Laren heel dichtbij. Een aanrader!

• 7familie25-07-2018

mooie camping met veel herrie

Wij vonden het wel een mooie camping alleen veel vaste gasten en ontzettend veel overlast van de snelweg sanitair wassen schoon en netjes de beheerder is zeer behulpzaam de toegang naar en van de camping is vrij krap vooral met een grotere carevan 4.60 meter moeilijk op de camping te komen

• 9Fam.Nijenhuis23-07-2018

voor herhaling vatbaar.

Mooie camping maar niet al te ruime plaats.Schoon sanitair krijgt van mij een 9. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen.Heel vriendelijke eigenaars.

• 9Corstiaan Bleijenberg22-07-2018

top camping

hele mooie camping met veel ruimte en een schitterend sanitair

• 9ad van Vlimmeren18-07-2018

Hier kom je graag terug

Een camping die met passie wordt gedreven. De omgeving is prachtig met o.a. lochem, Zutphen en kastelen route in de omgeving. het is wel een camping voor 55 plussers.

• 10Staat v/h sanitair

Camping Boerderij Camping Hietkamp info