Camping De Jutberg Vakantiedorp

Camping De Jutberg Vakantiedorp
7,8

6 tips over Camping De Jutberg Vakantiedorp

Brendy, 16-6-2015
Een haakje voor een handdoekje bij het fonteintje en misschien een spiegeltje erbij.
marjolein1976, 12-8-2014

Magnetrons in toiletgebouwen om flessen melk op te warmen

Kast in de Safaritent, voor de inventaris (zit nu in 2 bakken)

Gootsteen en kraan bij het gasfornuis

De douche in de toiletgebouwen moet worden ingedrukt, zodat er warm water is.

Grondzeil onder de vlonders

Meer vlonders voor de entree, nu lag er veel modder.

rmhaage, 23-6-2014
Mountinebiken of heerlijk wandelen en als lunch een pannenkoek bij de Carolinahoeve.

mathilda, 1-9-2013
Met kinderen mag je de Spelerij / Uitvinderij niet missen. ligt op 10 minuten fietsen van de camping. Op de terugweg naar huis een stop gemaakt bij het water museum in Arnhem, super leuk en erg interactief. De kinderen vonden het geweldig en met een beetje mazzel leren ze er ook nog wat van.
philip251, 2-4-2013
Diverse boswandelingen direct vanuit de camping zijn mogelijk; platte gronden zijn te koop bij de receptie.
Inge, 7-8-2012

Op circa 1 km van de camping is een Spar supermarkt waar je je dagelijkse boodschappen kunt doen. Vanaf waar wij stonden was het weinig verder dan de Eeterij op de camping en de broodjes waren er een stuk goedkoper.

Neem de fietsen mee, heerlijk in de omgeving fietsen en op de camping ben je in no-time waar je wilt zijn.