Camping De Jutberg Vakantiedorp

Camping De Jutberg Vakantiedorp

75 reviews over Camping De Jutberg Vakantiedorp in het Nederlands

Meer verwacht, maar het viel tegen

Betty & Richard
22-5-2018

Erg grote kindvriendelijke camping met natuurlijke plaatsen in een heel mooi gebied.

Camping was vanwege Pinksterweekend vol. Dat betekent, dat het tot 's avonds laat ook heel erg lawaaiig is. Camping heeft alle faciliteiten, maar het meerendeel van de plaatsen is onder de bomen. Gevolg: weinig tot geheel geen zon op de kampeerplek!

Voor seniore rustzoekers minder geschikt in hoogseizoen.

Erg leuke plek voor een meivakantie

Mark
7-5-2018

Camping de Jutberg is een wat luxere camping dan wij gewend zijn. Met warm weer hebben we minder vertier nodig, maar in de meivakantie is dit wel prima. Het is ons uitstekend bevallen. De camping wordt uitstekend onderhouden. Onkruid wordt netjes verwijderd en gras mooi gemaaid. Voor de kinderen is veel speelgelegenheid: een trampoline, speelveld, zwembad. Het animatieteam doet erg zijn best om het voor de (kleinere) kinderen leuk te maken.

De camping ligt direct aan de Veluwezoom. Fietsen, wandelen etc kun je vanuit de camping.

Kortom: een erg leuke plaats om een weekje in het voorjaar te verblijven.

Vaessen
28-4-2018

Super kindvriendelijke camping!

Leuke speeltoestellen op de camping en bij het restaurant, waar je lekker kunt eten!

Nieuwe trampolines waren een groot succes.

Camping heeft een frisse nieuwe entree gekregen en nieuwe receptie!

Een camping voor een top vakantie in eigen land!

Genieten

Joke
25-4-2018

Prachtige camping, leuke speel mogelijkheden voor de kinderen, zwembad waar het dak van open kan.

Ontvangst was gastvrij. Goed opgelost receptie tijdelijk in restaurant (waar we heerlijk hebben gegeten) tijdens verbouwing.

Gaan hier zeker nog een keer naar terug!

Helemaal slecht

Jay kuipers
17-4-2018

Het is hier heel slecht de mensen behandelen je alsof je een dier bent je mag hier niks en het eten was slecht ik kom hier nooit meer terug hierdoor ben ik ziek geworden.

Slecht behandeld en super vervelend

Max Dicker
17-4-2018

Het verblijf was wel oké maar je word hier echt behandeld als honden. Het personeel schreeuwd naar je en dat tolereer ik niet. Je word hier behandeld als een stuk strond

Leuk, maar 1 nacht is genoeg in een tipi.

Mariska
21-9-2017

Het was leuk om met mijn gezin (ik, mijn man, oudste zoon 19 met vriendin en onze jongste zoon van 3) een keertje in de tipi tent te hebben geslapen, maar de volgende ochtend was alles behoorlijk vochtig van het optrekkende vocht.

Het vakantiedorp is wel helemaal top, alles is goed geregeld.

Mooi vakantie verblijf in een bos rijke omgeving.

Fam Van liesdonk
22-8-2017

Wij zaten in een veliuwezoom chalet die was van alle gemaken voorzien en was zeer netjes bij aankomst.De omgeving waar deze stond was super.Het zwembad was erg leuk vooral met badmeester Corne.Alleen vonden wij dat de receptie wel iets vriendelijker kan bij aankomst en vertrek.

Super leuke en mooie camping

Marije
15-8-2017

Erg mooi gelegen, je loopt zo vanuit de camping het bos in. Leuk zwembad met overkapping die met mooi weer open kan, niet al te groot maar voldoende voor heel veel waterpret en met een leuk glijbaantje. Leuke animatie, grote speeltuin, trampolines en airtrampoline, dus genoeg te doen voor de kinderen. Sanitaire voorzieningen zijn schoon en lekker warme douches. Personeel is heel vriendelijk. Kortom voor ons de ideale camping! We komen volgend jaar zeker terug.

Fantastisch rustig, leuk voor kleine kinderen

Gerardus
11-7-2017

Wij hebben voor het eerst hier een voorseizoen gestaan. Helaas konden wij geen seizoens plek nemen omdat de camping max 25 seizoensplekken heeft en deze al vergeven waren.

Wij hebben regelmatig in het restaurant gegeten in wij vonden het een prima kaart en het eten is goed. Wij hebben kleine kinderen en die konden het eerste weekend gelijk zwemmen ze vinden het zwembad geweldig. Animatie is ook prima. Sanitair is schoon en wordt regelmatig schoon gemaakt, 3 keer per dag. Personeel is goed,aardig en behulpzaam als er iets is wordt het gelijk opgelost wel altijd melden bij de receptie. De ligging in het bos is prachtig en zoveel te doen in de omgeving. Wij gaan volgend jaar zeker weer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Jutberg Vakantiedorp in Laag Soeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Jutberg Vakantiedorp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Jutberg Vakantiedorp scoort een 7.96 uit 10 op basis van 75 reviews.