Camping De Jutberg Vakantiedorp

Meer campinginfo

92 reviews over Camping De Jutberg Vakantiedorp

• 8John en Ineke04-09-2019

Goede plek

Waren hier op de ACSI kaart . Moeien camping, zeker aan te bevelen. Maar.... kregen de keus uit C12 en C7 en andere plekken op een ander veld. Kozen voor C12 Bij vertrek bleek deze plek €1 duurder te zinn , daar waren we niet over ingelicht......zeer slordig van de eeceptie Toen ik daar wat over zei was het “tja, dat is een comfortplaats en die moet u wel betalen”! Niets vansorry, onze fout, excuses” Nee, helemaal niet reageren op “ wellicht KINT u het personeel hierover inlichten en betere info verstrekken voortaan” Antwoord” zal wel zien”

• 7Marianne tjeerdema29-08-2019

Prima vermaakt eenvoudige Camping

Camping is mooi gelegen en netjes Met kinderen van 10 en ouder echt niet aan te raden . Activiteiten programma voldeed niet aan onze verwachtingen al met al prima vermaakt speeltuin zwembad gedateerd en klein weinig uitdaging Geen tot zeer weinig voetbal activiteiten (geen panna kooi) Prachtige omgeving als je van fietsen en wandelen houd. Spelerij in Dieren aanrader voor als je kinderen van knutselen houden

• 7Staat v/h sanitair

• 8Fam. Hendriks09-08-2019

Fijne camping, Eeterij nooit meer........

Fijne camping. Wij hadden een mooie plek. 's Avonds is het rustig. Super schoon sanitair!! Vriendelijk personeel alleen jammer bij de Eeterij hadden wij pizza besteld maar die was zooooo zout dat die echt niet lekker was. Helaas werd hier niets mee gedaan. 3 pizza's terug naar de keuken, thuis nog maar een boterham genomen..... Als men vraagt is alles naar wens en je geeft aan dat het niet lekker was verwacht je dat hier iets mee gedaan wordt en niet dat de schouders opgehaald worden. Na het bestellen van de koffie en nogmaals ter sprake gebracht dat de pizza's niet smaakten konden we de volle rekening van € 73,- betalen. Het zou ze sieren dat het kopje koffie van het huis aangeboden was of op zijn minst een verontschuldiging.........

• 4Eetgelegenheden

• 7Marion31-07-2019

Prima camping

Prima camping, schone douches en toiletten. Op de plek waar wij stonden waren maar twee douches voor t gehele veld, dat was wel weinig dus je moest vaak wel even wachten op je beurt. Verder vond ik de animatie voor kinderen tussen 6 en 10 wat tegenvallen, dat was wel jammer. Wij hadden fietsen gehuurd om daarmee de omgeving te verkennen, deze hebben geen fijne zadels ..dus op kan daarmee geen lange tocht. Speelerij en uitvinderij zeker aanrader! En met mooi weer naar buitenzwembad in Rheden.

• 8Alies30-07-2019

Grote plekken, zeer vriendelijk personeel

Mooie camping in het groen. Grote tentplaatsen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• 7Tom30-07-2019

Super gezellig.

Zeer leuk voor mensen die van de rust houden. Animatie team is leuk voor de kids. Voor het zwembad mogen ze wel badmeesters of badjuffen hebben die beter opletten en/of durven in te grijpen. Mogen geen harde ballen in het zwembad maar er komen regelmatig kinderen het bad uit die aan het huilen zijn ivm een harde bal in het gezicht. De gehele camping is super alleen zwembad heeft misschien wat extra toezicht nodig of

• 9Eetgelegenheden

• 10Els Themmen29-06-2019

Prachtige camping mooi onderhouden zeer net schoon sanitair

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8Lisa25-06-2019

Geen Wi-Fi met pubers 🙈🙈

Helaas geen Wi-Fi bij het zwembad en op de kampeerplaats was er door een defect ook geen Wi-Fi. Er waren grote groepen aanwezig die voor veel overlast zorgden. De groep is uiteindelijk om 2.30 uur gewaarschuwd. Super omgeving en schoon sanitair.

• 7Evelien17-06-2019

Wel aardig maar niet bijzonder

Op zich nette camping met mooi gelegen plaatsen alleen erg rommelig! Vaste plaatsen met hele bouwwerken, zwembad klein en simpel. Wat mij betreft de voorzieningen beetje oud allemaal. Omgeving top!

• 6Staat v/h sanitair

• 8Sandra Bok26-04-2019

Wat een fijne service

Wat een fijne service bij de Jutberg. Per abuis week eerder een huisje besproken. We waren dus een week te vroeg. We mochten toch in een blokhut en de kosten van het geannuleerde huisje werden verrekend! Een TOP service!

Met vrienden

6 tips over Camping De Jutberg Vakantiedorp

• rmhaage, 23-06-2014

Mountinebiken of heerlijk wandelen en als lunch een pannenkoek bij de Carolinahoeve.

• mathilda, 01-09-2013

Met kinderen mag je de Spelerij / Uitvinderij niet missen. ligt op 10 minuten fietsen van de camping. Op de terugweg naar huis een stop gemaakt bij het water museum in Arnhem, super leuk en erg interactief. De kinderen vonden het geweldig en met een beetje mazzel leren ze er ook nog wat van.

• philip251, 02-04-2013

Diverse boswandelingen direct vanuit de camping zijn mogelijk; platte gronden zijn te koop bij de receptie.

2 vragen over Camping De Jutberg Vakantiedorp

• albert, 23-04-2017

4 daagse

is dit een goede camping voor de 4 daagse van apeldoorn.

• linda, 23-06-2012

camping de jutberg

is deze camping nog leuk voor een 13 jarige?

linda

Kim, 02-06-2019