Camping Boszicht

Tonen op kaart

29 reviews over Camping Boszicht

• 2018
    9Eddy vd Broek25-04-2018

Perfecte plek om te ontspannen

Perfecte plek om even uit te kunnen rusten. De sfeer is heel gemoedelijk, als je even wilt ontspannen is deze camping echt een aanrader. Ook zijn er veel paarden en hoewel ik zelf niks met paarden heb is het toch wel leuk dat ze er zijn, je hebt er verder ook geen last van. Eten kon alleen bij de pannenkoekenman (wat overigens een hele leuke vent is), maar in de buurt zitten wel veel restaurantjes e.d. mocht je daar geen zin in hebben. Ik kom zeker terug hier!

• 7Eetgelegenheden

Alleen gereisd in april 2018

• 9Rob24-04-2018

Het bevalt ons al 16 jaar prima

Het is hier een prachtige omgeving gezellig en soepel geen strenge regels kortom een leuke camping

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

8Nadine Angenent06-09-2016

Een hele leuke ervaring in een Yurt!

Het slapen in een Yurt hebben we als heel leuk en uniek ervaren! De omgeving (camping) is ook erg mooi en relaxt! De verdere omgeving ook, nl de veeluwe! Top!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Hans Vissers29-10-2015

De Echte Camping

De Echte Camping: gastvrijheid , vriendelijk, respectvol, ,service ,hygiënisch, direct aan de Veluwezoom ,uitstekende huIsvestigings mogelijkheden voor mens en dier = dus de echte camping

• 9Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in oktober 2015

• 8rob31-08-2015

gezellige camping

Gezellige camping ..schoon sanitair, mooie ligging , voor paarden mensen een eldorado, ook voor wandelaars en fietsers mooie locatie,huisdieren zijn welkom. Camping eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam, Wij komen zeker terug !!!!!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

• 7Maarten08-08-2015

Als je met een paard wakker wil worden

Als je een paard hebt, dan is deze camping prima. Stallen, landjes en andere voor paarden bezitters handige zaken. Als je geen paard hebt maar wel een dochter die graag rijdt is eigenlijk elke camping op de Veluwe prima (denk ik). Maar goed, over deze camping dus, behoorlijk gedateerd, zo'n beetje alles, sanitair, stallen, water en 230 Volt voorzieningen, wel 2 moderne afwas machines???. Spanning valt wel eens weg en de oorzaak is bekent maar wil maar niet opgelost worden. Dat is ook het probleem met deze camping, de baas, aardige kerel die kleine overzichtelijke probleempjes prima afhandelt maar structureel de camping langzaam maar zeker verwaarloost.(info van vaste gast) Gaat tijdens het hoogseizoen gewoon lekker weg en laat de verantwoording bij een campinggast. Veel vaste gasten op deze camping die toch een besloten kliek zijn en daar pas je als passant niet tussen. Enkele uitzondering daar gelaten natuurlijk. De reizende koekenpan en de pizza bakker zijn toppertjes.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9charlotte24-06-2013

fantastiche plek

goede accommodatie mooie omgeving vriendelijke mensen, een topcamping!!!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2013

• 10Sascha de waal30-07-2012

heerlijke vakanties!

Ben nu 3 keer met mijn paard op boszicht geweest en iedere keer was het super! het gebied is daar natuurlijk geweldig om te rijden, je kunt ritten maken van een uur, maar ook van 6 uur. De heides en bossen zijn prachtig en je ziet vaak roofvogels of hertjes. Routebeschrijvingen zijn bij de receptie te krijgen, erg handig als je het gebied nog niet kent. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam en de stallen en weitjes zien er super uit. Soms is het wat druk bij de balk voor het opzadelen maar dan zadel ik altijd gewoon in de wei op. Het is ook erg fijn dat de zadels etc. in een afgesloten zadelkamer kunnen. Kortom, als je met je paard op vakantie wil naar een plek waar je geweldig kunt rijden, er gezellige mensen zijn en je paard het goed heeft is camping Boszicht the place to be!

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8Ronald02-07-2012

Prima camping met vriendelijke leiding

Omgeving perfect voor wandelen of fietsen.

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Patrick vd ven12-06-2012

Superplek

Camping Boszicht in Laag Soeren is voor ons de ideale vakantieplek. Vooral met de paarden is het erg goed toeven. Gaan er al jaren heen en er volgen er nog vele.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2012

1 tip over Camping Boszicht

• Sascha de waal, 30-07-2012

Als rit kun je een rondje carolinahoeve rijden, naar de pannekoekenboerderij. Hier kun je je paard vastzetten en een pannekoek os wat anders halen en er is altijd water voor de paarden.

1 vraag over Camping Boszicht

• lies verkerk, 17-05-2018

groepsruimte

na ons telefoongesprek vandaag heb ik nog een vraag : is er een groepsruimte waar we met ongeveer 30 mensen kunnen verblijven? groet, Lies Verkerk

Camping Boszicht info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200