Camping Boszicht

21 reviews over Camping Boszicht in het Nederlands

Paradijs van de Veluwe

Els en Hans
27-5-2018

Super heerlijke Camping waar we al 23 jaar graag verblijven !!

Redelijk

Weekendjeweg
21-5-2018

Voor: Gemoedelijk, mooie natuur, rustig

Tegen: Te weinig douches, duur

Perfecte plek om te ontspannen

Eddy vd Broek
25-4-2018

Perfecte plek om even uit te kunnen rusten. De sfeer is heel gemoedelijk, als je even wilt ontspannen is deze camping echt een aanrader. Ook zijn er veel paarden en hoewel ik zelf niks met paarden heb is het toch wel leuk dat ze er zijn, je hebt er verder ook geen last van. Eten kon alleen bij de pannenkoekenman (wat overigens een hele leuke vent is), maar in de buurt zitten wel veel restaurantjes e.d. mocht je daar geen zin in hebben. Ik kom zeker terug hier!

Het bevalt ons al 16 jaar prima

Rob
24-4-2018

Het is hier een prachtige omgeving gezellig en soepel geen strenge regels kortom een leuke camping

Een hele leuke ervaring in een Yurt!

Nadine Angenent
6-9-2016

Het slapen in een Yurt hebben we als heel leuk en uniek ervaren! De omgeving (camping) is ook erg mooi en relaxt! De verdere omgeving ook, nl de veeluwe! Top!

De Echte Camping

Hans Vissers
29-10-2015

De Echte Camping: gastvrijheid , vriendelijk, respectvol, ,service ,hygiënisch, direct aan de Veluwezoom ,uitstekende huIsvestigings mogelijkheden voor mens en dier = dus de echte camping

gezellige camping

rob
31-8-2015

Gezellige camping ..schoon sanitair, mooie ligging , voor paarden mensen een eldorado, ook voor wandelaars en fietsers mooie locatie,huisdieren zijn welkom. Camping eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam, Wij komen zeker terug !!!!!

Als je met een paard wakker wil worden

Maarten
8-8-2015

Als je een paard hebt, dan is deze camping prima. Stallen, landjes en andere voor paarden bezitters handige zaken. Als je geen paard hebt maar wel een dochter die graag rijdt is eigenlijk elke camping op de Veluwe prima (denk ik).

Maar goed, over deze camping dus, behoorlijk gedateerd, zo'n beetje alles, sanitair, stallen, water en 230 Volt voorzieningen, wel 2 moderne afwas machines???. Spanning valt wel eens weg en de oorzaak is bekent maar wil maar niet opgelost worden. Dat is ook het probleem met deze camping, de baas, aardige kerel die kleine overzichtelijke probleempjes prima afhandelt maar structureel de camping langzaam maar zeker verwaarloost.(info van vaste gast) Gaat tijdens het hoogseizoen gewoon lekker weg en laat de verantwoording bij een campinggast. Veel vaste gasten op deze camping die toch een besloten kliek zijn en daar pas je als passant niet tussen. Enkele uitzondering daar gelaten natuurlijk. De reizende koekenpan en de pizza bakker zijn toppertjes.

fantastiche plek

charlotte
24-6-2013

goede accommodatie mooie omgeving vriendelijke mensen, een topcamping!!!

heerlijke vakanties!

Sascha de waal
30-7-2012

Ben nu 3 keer met mijn paard op boszicht geweest en iedere keer was het super! het gebied is daar natuurlijk geweldig om te rijden, je kunt ritten maken van een uur, maar ook van 6 uur. De heides en bossen zijn prachtig en je ziet vaak roofvogels of hertjes. Routebeschrijvingen zijn bij de receptie te krijgen, erg handig als je het gebied nog niet kent. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam en de stallen en weitjes zien er super uit. Soms is het wat druk bij de balk voor het opzadelen maar dan zadel ik altijd gewoon in de wei op. Het is ook erg fijn dat de zadels etc. in een afgesloten zadelkamer kunnen. Kortom, als je met je paard op vakantie wil naar een plek waar je geweldig kunt rijden, er gezellige mensen zijn en je paard het goed heeft is camping Boszicht the place to be!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boszicht in Laag Soeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boszicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.