Camping Boszicht

Meer camping info

31 reviews over Camping Boszicht

• 9Els30-07-2020

Prima camping

Rustige, prettige camping. Gelegen aan de rand van de Veluwezoom met mooie gelegenheden om te wandelen en te fietsen. Supermarkt is dichtbij.

Gereisd met partner in juli 2020

• 8Gitte Lont22-07-2020

Genoten!

Camping voor dierenliefhebbers, aan de rand vd Veluwezoom. Aardige behulpzame beheerder. Hele ruime plaatsen. Sanitair schoon, maar 1 Toiletgebouw in renovatie dus te weinig douches. Broodjes service, en op de buurtcamping een kampwinkel, restaurant en snackbar.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    9Marlo25-10-2019

Heerlijk vertoeven 👍🏻

Super mooie omgeving. Fijne ligging ideaal als je iets zoekt wat niet zo commercieel is. Leuk voor kinderen kunnen fijn spelen. Sanitair is oud maar word elke dag goed schoongehouden. Aardige camping eigenaren die enorm hun best doen om iedereen een fijne tijd te bezorgen. Mooie ruiterpaden en goede paddocks voor de paarden. Wij komen hier zeker terug

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Adrie en Adrie26-08-2019

Wij vinden het zeer goed, fantastisch jaar

Ik kom er al ruim 23 jaar, het bevalt ons uitstekend. Je weet dat je op paarden camping komt wat niet te vermijden dat er een vliegje meer of minder is, dat weet je van te voren. Wij genieten van de paarden en de dieren om ons heen. Ik hoop er nog heel lang te kunnen komen. De beheerder doet zijn uiterste best, alleen zijn er mensen die dit niet kunnen waarderen en zich thuis heel anders zullen doen. Je moet kunnen geven en nemen en niet overal zout op leggen sorry, veelal ligt het aan de mensen en hun bezoekers zelf.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Josephine Woltman Elpers15-08-2019

Open ontvangst, gastvrijheid, super blokhut en goede paddocks/boxen voor de paarden! We hebben van de vriendelijke mensen en prachtige omgeving genoten. We komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 3Ronald27-07-2019

Nooit meer!!

Mooie omgeving. Sanitair erg smerig!! Douches te weinig met zoveel plaatsen en erg vies. Door de paarden zijn er erg veel vliegen en stank. Kom hier niet meer terug!

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Benno, eigenaar, 19-08-2019

Het is jammer dat Ronald niet even bij de receptie langs gekomen is om ons te attenderen. Wij zijn een kleine camping en doen ons uiterste best om het sanitair schoon te houden wat ons over het algemeen goed lukt gezien de overige recensies.Het kan altijd dat er (vooral met regenachtig weer) modder op de vloer ligt dat is niet te voorkomen.

• 8Nina04-07-2019

Fantastisch !!!

Fantastische heerlijke camping. Paarden kunnen ook mee kamperen dus niet schrikken van trailers :-). Geniet van de fantastische omgeving met eindeloze buiten rijpaden. Eigenaar is relaxt en super vriendelijk. Als je meer faciliteiten wilt ga dan naar de camping tegenover. Voor ons weer boszicht!!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9Schulten ellen23-06-2019

Ongedwongen, schoon netjes en perfect met pony.top

Super leuke camping. Ongedwongen, gezellig en netjes. Keurig sanitair. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Aardige eigenaar. Ruime plekken. Blokhut met veranda erg mooi.Super onderdak voor paard of pony ook. Aanrader! Wij komen zeker terug.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 7J.h. Van Rijn10-06-2019

mooie plek, rustig,, iets wat verouderd.

heerlijke rustige camping. niet geschikt voor de perfectionist. veel vaste plaatsen waardoor het wat rommelig overkomt, maar daar moet je doorheen kijken. sanitair is oud en wel krap voor de bezetting van de camping. iedereen wil immers op het zelfde moment. buiten de gangbare tijden best goed te doen. de ligging is perfect met een ideaal losloop bosje voor de camping. de reizende koekepan is ook een gemak zo dicht in de buurt. alom voor de gewone mens een heerlijke camping met een aardige beheerder.

• 5Staat v/h sanitair

• 3Willem02-06-2019

Supermooie omgeving! Camping valt zwaar tegen.

Grappig om de andere reviews van deze camping te lezen en dan een totaal andere mening te hebben voor sommige aspecten van de camping. Pluspunten: - Een geweldige ligging. Je zit vlakbij Dieren, Eerbeek en de Posbank. - Binnen 2 km heb je de eerste supermarkt (Spar in Dieren). - Restaurants vlak in de buurt waar je erg lekker kan eten ( Heideroos en Harmonie). - Broodjes service was prima met afwisselend assortiment. Minpunten: - Slechte staat van sanitair. Tot 2x tijdens het douchen was het gas op en stond ik onder een koude douche. Verder was het toiletgebouw zwaar verouderd, zijn er te weinig douches en was het smerig. Doucheputje verstopt, toiletten en wasbakken vies! - In de speeltuin is erg veel onkruid met o.a. distels. - Veel “vaste” campinggasten met seizoensplaatsen. - Veel paardentrailers op de parkeerplaats, waardoor de auto bij de caravan moet staan. - Elektrakasten voor je stroom zijn zwaar verouderd.

• 1Staat v/h sanitair

Benno, eigenaar, 19-08-2019

Het is jammer dat Willem niet even bij de receptie langs gekomen is om ons te attenderen. Wij zijn een kleine camping en doen ons uiterste best om het sanitair schoon te houden wat ons over het algemeen goed lukt gezien de overige recensies.Het kan altijd dat er (vooral met regenachtig weer) modder op de vloer ligt dat is niet te voorkomen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

Camping Boszicht info