Géén boekingskosten

Camping Boszicht

NederlandGelderlandLaag Soeren

We hebben de beste aanbieders voor Camping Boszicht voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 35 reviews

7.2GoedScore uit 35 reviews
  • 6.3Staat v/h sanitair
  • 7.7Eetgelegenheden

Meer camping info

35 Reviews over Boszicht

• 5Bennie10-08-2021

wij komen hier niet meer

Misschien een prachtige camping voor mensen met paarden, maar wij vonden het een enorme tegenvaller. Met name het sanitair was "middeleeuws", donker, weinig water, te weinig douches in verhouding tot aantal gasten, overal spinnenwebben, geen afvalbakken op de doucheruimtes. Bovendien geen, of nauwelijks WiFi. Maar wel vriendelijke, aardige en behulpzame eigenaren en....prachtige omgeving. Apart betalen voor stroom op de plek. Op de site oude tarieven uit 2020

• 4Staat v/h sanitair
  • 9Andy De Clercq09-08-2021

Aanrader!!!

Logeeradres tijdens trektocht te paard doorheen de Veluwe.Prachtige locatie met fantastiche uitrijmogelijkheden.SUPER vriendelijke uitbater, aanrader.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 4Loesje18-06-2021

Heel slecht

Nauwelijks water uit de douche. Kleine plekjes. Slechte electra (4amp) douches slecht schoon gemaakt. Meerdere “vaste” plaatsen met heel veel zooi en plekken waar je niet naast wil staan.

• 3Staat v/h sanitair
  • 9Malou Bresser04-05-2021

Geweldige camping, gastvrij, schoon

Top camping. Ik kom hier al jaren en ga meerdere keren per jaar. Het is ongelofelijk goed betaalbaar vergelijken met andere campings waar je met eigen paarden naar toe kan. Camping ligt geweldig waardoor je zo in het bos bent! De wei'en zijn groot zat en als je last minute gebruik wil maken van een stal kan dit ook allemaal. Ik vind het gewoon een top camping. Zowel gebruik gemaakt van tentplaatsen, Shet hutje, Boerderij maar alles nog helemaal naar dikke tevredenheid!

• 9Els30-07-2020

Prima camping

Rustige, prettige camping. Gelegen aan de rand van de Veluwezoom met mooie gelegenheden om te wandelen en te fietsen. Supermarkt is dichtbij.

• 8Gitte Lont22-07-2020

Genoten!

Camping voor dierenliefhebbers, aan de rand vd Veluwezoom. Aardige behulpzame beheerder. Hele ruime plaatsen. Sanitair schoon, maar 1 Toiletgebouw in renovatie dus te weinig douches. Broodjes service, en op de buurtcamping een kampwinkel, restaurant en snackbar.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Marlo25-10-2019

Heerlijk vertoeven 👍🏻

Super mooie omgeving. Fijne ligging ideaal als je iets zoekt wat niet zo commercieel is. Leuk voor kinderen kunnen fijn spelen. Sanitair is oud maar word elke dag goed schoongehouden. Aardige camping eigenaren die enorm hun best doen om iedereen een fijne tijd te bezorgen. Mooie ruiterpaden en goede paddocks voor de paarden. Wij komen hier zeker terug

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Adrie en Adrie26-08-2019

Wij vinden het zeer goed, fantastisch jaar

Ik kom er al ruim 23 jaar, het bevalt ons uitstekend. Je weet dat je op paarden camping komt wat niet te vermijden dat er een vliegje meer of minder is, dat weet je van te voren. Wij genieten van de paarden en de dieren om ons heen. Ik hoop er nog heel lang te kunnen komen. De beheerder doet zijn uiterste best, alleen zijn er mensen die dit niet kunnen waarderen en zich thuis heel anders zullen doen. Je moet kunnen geven en nemen en niet overal zout op leggen sorry, veelal ligt het aan de mensen en hun bezoekers zelf.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Josephine Woltman Elpers15-08-2019

Open ontvangst, gastvrijheid, super blokhut en goede paddocks/boxen voor de paarden! We hebben van de vriendelijke mensen en prachtige omgeving genoten. We komen zeker terug!

• 3Ronald27-07-2019

Nooit meer!!

Mooie omgeving. Sanitair erg smerig!! Douches te weinig met zoveel plaatsen en erg vies. Door de paarden zijn er erg veel vliegen en stank. Kom hier niet meer terug!

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Benno, eigenaar, 19-08-2019

Het is jammer dat Ronald niet even bij de receptie langs gekomen is om ons te attenderen. Wij zijn een kleine camping en doen ons uiterste best om het sanitair schoon te houden wat ons over het algemeen goed lukt gezien de overige recensies.Het kan altijd dat er (vooral met regenachtig weer) modder op de vloer ligt dat is niet te voorkomen.

Camping Boszicht info

Camping-informatie