Camping Siebieverden

9.1Fenomenaal

Nederland, Gelderland, Laag Keppel

Op vakantie geweest naar Siebieverden?

9.1Fenomenaal

• 8.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

7 reviews over Camping Siebieverden

• 2018
    9Miranda en Hans22-07-2018

Geweldig

Ongedwongen landelijke camping met veel ruimte en rust. Prima sanitair. Veel speelmogelijkheden. Vriendelijke en hartelijke ontvangst. Eigenaresse kwam verse eitjes brengen. Onze kleindochter van 1.5 vermaakte zich prima.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• Oude reviews

8Mariette03-09-2017

Heerlijk

Wij hebben genoten van de ontspannen sfeer, de rust en de ruimte van de camping en de omgeving. De kinderen hebben zich ontzettend vermaakt bij de speeltoestellen, met al het buitenspeelgoed dat aanwezig is en in de recreatieruimte met oa. een airhockey. Het is fijn dat het overzichtelijk is, zodat ze lekker over de camping konden rennen en wij ze vanaf onze plek in de gaten konden houden. De camping ligt vlakbij Doesburg en Doetinchem, waar je veel winkels kunt vinden. En tien minuten van de camping ligt een mooi openlucht zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Wim Hermans12-08-2017

Deze camping is een aanrader voor jong en oud!

Voor het eerst een week op deze camping gestaan, en dit zal zeker niet de laatste keer zijn geweest. Onze kleinkinderen en wij als grootouders hebben zich hier uitstekend vermaakt. Deze camping ademt echt een ongedwongen sfeer uit, ondanks dat er veel kinderen op de camping waren. We zullen deze camping in 2018 met onze kleinkinderen zeker weer geen bezoeken, en ''last but not least'' Silvia en Freek bedankt voor jullie gastvrijheid.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Ester ars29-07-2017

Een Kleine Rustige camping in een mooie omgeving

Een mooie kleine camping met veel speelgoed voor de kinderen! Schoon sanitairgebouw.. mooie ruime kantine. Vriendelijke eigenaren.

Alleen gereisd in juli 2017

• 10oscar228-05-2017

Geweldige tijd op geweldige camping!

1. Enorme service van beheerders. 2. Veel speelgelegenheid voor kinderen. 3. Prima gastenverblijf. 4. Grote kampeerplekken. 5. Heel goed schoongehouden sanitair. 6. Prettige prijzen. 7. Rustige gasten. 8. Respect voor privacy. 9. Beheerders organiseren mee aan gezelligheid. 10. Bijna alles kan en mag; niets moet.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Niels18-07-2016

Genoten!

Hier een weekend verbleven in juli 2016. Bijzonder vriendelijk eigenaarspaar, fijne plekken met zowel zon als schaduw. Heel hartelijke ontvangst. Erg schoon sanitair, de eigenaresse maakt het zelf meerdere malen per dag schoon. Bijzonder kindvriendelijke camping, veel speelgoed aanwezig dat 's avonds allemaal weer netjes wordt opgeruimd. We hebben zelf geen kinderen, maar hebben genoten van de kinderen van andere gasten die zoveel plezier hadden. Wij keren terug, hopelijk wederom met mooi weer!

Gereisd met partner in juli 2016

• 9W. Kappert11-08-2015

Prima, kleine camping

Dit is een camping bij een voormalig akkerbouwbedrijf. Eenvoudig, maar erg schoon sanitair. Toiletpapier, handdoeken en handcreme zijn aanwezig. Douchen zit bij de prijs in. Deze camping is bijzonder geschikt voor kinderen tot ca. 10 jaar. Skelters, trampoline en speelgoed zijn volop beschikbaar. In de buurt zijn er volop mogelijkheden om te fietsen of te wandelen. De camping ligt tussen knooppunt 29 en 40. De service is uitstekend en er is wifi op de hele camping!

Gereisd met partner in juli 2015

Camping Siebieverden info