Géén boekingskosten

Meer villa info

29 Reviews over Schoolthoff

• 9Familie Dekker10-08-2021

Fantastische stek!

Voor de 11e keer op rij mochten wij met 42 mensen een fantastisch weekend beleven bij 2 zeer gastvrije mensen, Wim en Ria, eigenaren van de Schoolthoff. De villa ligt geheel vrij midden tussen het groen. Alle comfort aanwezig, iedere kamer eigen sanitair, binnenruimte met div spellen, serre, enorm grasveld met trampoline, zandbak, jeu de boules en als klap op de vuurpijl een vuurkuil van wel 5 m doorsnee waar je op mooie avonden heerlijk om heen kunt zitten. Grote praktische keuken, zelfvoorzienend indien gewenst, maar ook de mogelijkheid om van div cateraars te bestellen. Écht een aanrader!Wij hebben voor 2022 ook al weer besproken, zo'n prachtige locatie is uniek!

• 9Bart en Eveline14-08-2020

Heerlijk verblijf in een prachtig verblijf

Wij zijn deze zomer met een groep muzikanten en aanverwanten in Villa Schoolthoff geweest. Wat een heerlijk huis! En wat een geweldige ontvangst. De tuin eromheen maakt dat we eigenlijk alle sporten konden uitvoeren. We hadden fietsen gehuurd en die werden tot aan de deur gebracht. Iedere slaapkamer heeft een eigen badkamer, apart toilet en voor de gezinnen met kleintjes is alles aanwezig. De grote keuken is een verademing. Werkelijk overal is aan gedacht. De Jumbo heeft alle boodschappen tot aan de deur gebracht. Hoe fijn is dat! En vanuit het huis kun je prachtig wandelen, hardlopen en fietsen.

De villa is zo ruim opgezet dat we de 1,5 meter met afstand en met gemak konden handhaven. Iedereen maakte gebruik van eigen toilet en over afstand bewaren hadden we duidelijke afspraken gemaakt. Dit is top gegaan!

Voor ons was dit de eerste keer, maar wij komen zeker nog eens terug!

Groet Eveline (Noord Holland)

• 10Harmonie Diepenheim10-02-2020

Goed en verzorgd appartementencomplex

Een ieder had zijn eigen gerieflijke plek om zich terug te trekken, maar ook was er een gezellige huiskamer om elkaar te ontmoeten. Allemaal erg huiselijk en praktisch opgezet. Zelfs aan een vers bloemetje is gedacht. Het enige minpuntje was dat het slecht te vinden was maar dit was ook wel weer een pluspuntje.

• 10Annekim09-01-2020

Onvergetelijke tijd gehad, wij komen zeker terug!!

Een FANTASTISCHE groepsaccommodatie! Heerlijk ruim, van alle gemakken voorzien, erg schoon en sfeervol ingericht. Voldoen mogelijkheden voor groepsactiviteiten maar ook de mogelijkheid om privacy te vinden wanneer men daar behoefte aan heeft. Zeer vriendelijke eigenaren, gemakkelijke communicatie en uitgebreide uitleg bij ontvangst. Prachtige omgeving, geen geluidsoverlast en ruime keuze aan entertainment in de nabije dorpen, steden en natuur. Ik raad deze accommodatie aan iedereen aan, beter dan dit wordt het echt niet!

• 9Patty van Ratingen06-10-2019

Een heerlijk huis!!

Voor de eerste keer een familieweekend in Villa Schoolthoff. Een heerlijk huis van alle gemakken voorzien. Mooie slaapkamers met eigen badkamer en toilet en comfortabele bedden.Een grote keuken, die goed uitgerust was. Er was genoeg te doen voor iedereen, zowel binnen als buiten. Het huis ligt in een prachtige omgeving en heeft een grote tuin met een weids uitzicht. Kortom we komen hier graag weer terug.

• 10Desiree Jahn - de Haas17-09-2019

Geweldig en voor herhaling vatbaar!!

Voor de 2de keer ons familieweekend in deze geweldige villa gehouden. We waren met 44 personen, de jongste 6 maanden en de oudste 71 jaar. De villa is werkelijk van alle gemakken voorzien, prachtige kamers met voortreffelijke bedden en met eigen sanitair. Genoeg ruimte binnen en buiten om gezamenlijke activiteiten te doen. Een goede keuken met alles erop en eraan want wij zijn een familie die graag zelf kookt! Ook voor de kleine kinderen is er genoeg speelruimte en speeltuig om zich te vermaken. De ligging is prachtig, rustig gelegen met een weids uitzicht. Kortom, wij hebben met z'n allen ontzettend genoten en komen over 3 jaar zeker weer hier terug. Compliment aan de eigenaren Wim en Ria die deze locatie met hart en ziel bestieren.

• 10Fam Stroecken02-04-2019

Fantastisch!

Dit was de 25ste keer dat we ons familieweekend organiseerden. Villa Schoolthoff bleek een uitblinker! Heerlijke slaapkamers en badkamers, gezellige zitruimte en leuke speelruimte, prima functionele keuken en een mooie ruime tuin in een groene rustige omgeving. We hebben genoten, een dikke tien!

• 9Gilo02-03-2019

Uitmuntend

Villa Schoolthoff is een uitmuntend locatie voor diverse doeleinden. Ik kom er nu al jaren, in verschillende samenstellingen, zowel privé alsook zakelijk. En ieder keer is het mede dankzij de lokatie afgesloten in een groot succes en tevreden gasten cq deelnemers. Over alles is er goed nagedacht de kamers, de serre, de woonruimte, keuken, buitenruimte, etc. Enige negatieve dat ik kan bedenken is dat je er vroeg bij moet zijn om te boeken, maar ook dat zegt weer iets positief over Villa Schoolthoff.

• 10Ingrid groos01-03-2019

Suppergeweldig

Ontzettend mooi, groot , schoon compleet huis aardige gastvrouw en gastheer Hebben met 39 personen (leeftijd van 8 mnd tot 81 jaar) 15 kinderen en 24 volwassenen een geweldig weekend gehad Een aanrader als je met een grote groep iets wilt ondernemen.

• 10Familie Koswal/Finsy24-02-2019

Top verblijf/locatie!!

Wij komen nu een aantal jaren met heel veel plezier naar Villa Schoolthof. Ria en Wim zijn erg hartelijk in hun ontvangst. De kamers zijn netjes ingericht met eigen sanitaire voorzieningen. De keuken is groot met professioneel apparatuur. Tijdens ons verblijf is er een nieuwe oven geplaatst die erg snel en fijn werkt. Echt alles was aanwezig! Wat ook erg fijn is, is dat je er volledige vrijheid hebt. Achter het huis zit een klein stuk bos waar je o.a. kunt wandelen. Ook is er een kampvuur aanwezig wat een leuke sfeer brengt in de avond en daarachter ligt een groot veld waar je kunt badmintonnen, voetballen of andere activiteiten kunt doen. Ria en Wim zijn hartstikke behulpzaam. Op aanvraag kun je gebruik maken van de bar in het huis en kunnen zij een bier fust plaatsen of het hout verzorgen voor het kampvuur. Kortom een top locatie voor jong en oud en wij komen er erg graag. Tot gauw!

Villa Schoolthoff info

• CafeBeschikbaar (1)