Hotel Human & Horse

• Matig / voldoende: 5 - 7

Aanrader!

Miriam Luxwolda
2-4-2017

Voor het 4e jaar achtereen een lang weekend Human and Horse gedaan. Je voelt je zo welkom en de sfeer is fijn en relaxed. Ook onze paarden hebben het naar hun zin, omdat ze na het rijden lekker kunnen relaxen in de paddock. Ieder jaar is er weer iets opgeknapt door de ondernemende eigenaren, leuk om te zien. Het terras is een aanrader en het ontbijt perfect verzorgd. Volgend jaar weer....

met 11 personen naar human&horse

willie meesters
9-9-2015

Super ontvangst en alles heel relaxed wat hebben we genoten. Ontbijt was ook heerlijk . De bbq super echt alles naar ons zin alleen weidegang misten we. Verder een aanrader voor grote groepen echt heel erg leuk. Top. Gr uit halsteren Brabant

Bij aankomst vriendelijk onthaald en rondleiding gehad. Nette schone kamers en voldoende ruimte. Bedden liggen prima. Douche verder niets op aan te merken.

Het uitzicht van de slaapkamers is geweldig. Je kijkt uit op de bak en de weilanden erachter. Onder de kamers zijn de stallen.

Bij het ontbijt was genoeg keuze met warme broodjes en beleg. Paard stond in een buitenstal en konden overdag paar uur in de paddock. Hooi was te koop en de stalling is op basis van zelf verzorging. Veluwe is circa 10 min rijden van de accommodatie af.

Ook voor fietsers is deze locatie geschikt. Voldoende parkeerplaats, zo op de veluwe en voor een heerlijke kop koffie achteraf.

Danielle & Nanda
27-7-2015

Geweldige accomedatie voor mens en paard

Geweldig!

Esther
10-6-2015

We hebben een top weekend gehad! Erg gastvrij en een super sfeer. Prima kamer en een fijn oord voor onze paarden.

Fijne plek voor paardenliefhebbers en fietsers

Francien Hagedorn
19-2-2015

Bij aankomst vriendelijk onthaald en kleine rondleiding gehad. Nette schone kamers en voldoende ruimte. Bedden slapen prima. Douche iets simpel. Veder niks op aan te merken.

Met ontbijt was genoeg keuze met warme broodjes en beleg. Paarden stonden in een buitenstal en konden overdag paar uur in de paddock. Hooi was te koop en de stalling is op basis van zelf verzorging. Veluwe is circa 10 min rijden van de accommodatie af. Enkel een drukke weg oversteken was de enigste minpunt die ik kon verzinnen voor deze locatie.

Deze locatie is geschikt voor de recreatieve ruiter, de menners maar ook worden op deze locatie diverse cursussen gegeven.

Een heerlijke ervaring voor zowel mezelf als met mijn paard. Je voelt je meteen thuis en wordt ook, als je wilt, betrokken bij de andere gasten. Je kunt er heerlijke buitenritten maken maar ook fijn wandelen. Uit eten kan je in de buurt genoeg. Ontbijt is lekker. In de ochtend op het mooie grote dakterras genieten van wakker wordende natuur. Ik ben nu een aantal keren geweest en ga zeker weer heen.

Parel aan de rand van de Veluwe

Paul
3-7-2014

Landelijke omgeving, paardencentrum, schitterende ligging, zeer uitgebreid ontbijt, ideaal voor rustzoekers, individueel of groepen, country-/ecostyle, comfortabele kamers

geweldig

Coby van den biggelaar
29-4-2014

geweldige plek voor mens maar zeker voor paard.

hebben een paar hele leuke dagen gehad samen met de paarden.

super lieve mensen en geweldig personeel (joep)

het ontbijt was ieder morgen vers en heel uitgebreid.

zeker voor herhaling vatbaar

Geweldige locatie

JohanVogel
19-3-2014

Prettig verblijf gehad. Locatie is perfect, ben met mijn paard de weg overgestoken en was direct in de bossen(Veluwe). Vriendelijk personeel en eigenaren. Kamers waren vernieuwd en bedden lagen zeer aangenaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Human & Horse in Kootwijkerbroek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Human & Horse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Human & Horse scoort een 9.28 uit 10 op basis van 14 reviews.