Tijdelijk €25 aanbetaling

Human & Horse

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Human & Horse voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 14 reviews
+14

8.9FantastischScore uit 14 reviews

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

14 Reviews over Human & Horse

• 10Miriam Luxwolda02-04-2017

Aanrader!

Voor het 4e jaar achtereen een lang weekend Human and Horse gedaan. Je voelt je zo welkom en de sfeer is fijn en relaxed. Ook onze paarden hebben het naar hun zin, omdat ze na het rijden lekker kunnen relaxen in de paddock. Ieder jaar is er weer iets opgeknapt door de ondernemende eigenaren, leuk om te zien. Het terras is een aanrader en het ontbijt perfect verzorgd. Volgend jaar weer....

• 9willie meesters09-09-2015

met 11 personen naar human&horse

Super ontvangst en alles heel relaxed wat hebben we genoten. Ontbijt was ook heerlijk . De bbq super echt alles naar ons zin alleen weidegang misten we. Verder een aanrader voor grote groepen echt heel erg leuk. Top. Gr uit halsteren Brabant

• 10Sandra12-08-2015

Geweldige accomedatie voor mens en paard

Bij aankomst vriendelijk onthaald en rondleiding gehad. Nette schone kamers en voldoende ruimte. Bedden liggen prima. Douche verder niets op aan te merken.

Bij het ontbijt was genoeg keuze met warme broodjes en beleg. Paard stond in een buitenstal en konden overdag paar uur in de paddock. Hooi was te koop en de stalling is op basis van zelf verzorging. Veluwe is circa 10 min rijden van de accommodatie af.

Ook voor fietsers is deze locatie geschikt. Voldoende parkeerplaats, zo op de veluwe en voor een heerlijke kop koffie achteraf.

• 10Danielle & Nanda27-07-2015

Geweldige accomedatie voor mens en paard

• 10Esther 10-06-2015

Geweldig!

We hebben een top weekend gehad! Erg gastvrij en een super sfeer. Prima kamer en een fijn oord voor onze paarden.

• 9Francien Hagedorn19-02-2015

Fijne plek voor paardenliefhebbers en fietsers

Bij aankomst vriendelijk onthaald en kleine rondleiding gehad. Nette schone kamers en voldoende ruimte. Bedden slapen prima. Douche iets simpel. Veder niks op aan te merken. Het uitzicht van de slaapkamers is geweldig. Je kijkt uit op de bak en de weilanden erachter. Onder de kamers zijn de stallen. Met ontbijt was genoeg keuze met warme broodjes en beleg. Paarden stonden in een buitenstal en konden overdag paar uur in de paddock. Hooi was te koop en de stalling is op basis van zelf verzorging. Veluwe is circa 10 min rijden van de accommodatie af. Enkel een drukke weg oversteken was de enigste minpunt die ik kon verzinnen voor deze locatie. Deze locatie is geschikt voor de recreatieve ruiter, de menners maar ook worden op deze locatie diverse cursussen gegeven.

• 8Marieke14-07-2014

top voor ruiter en paard. gastvrijheid is super.

Een heerlijke ervaring voor zowel mezelf als met mijn paard. Je voelt je meteen thuis en wordt ook, als je wilt, betrokken bij de andere gasten. Je kunt er heerlijke buitenritten maken maar ook fijn wandelen. Uit eten kan je in de buurt genoeg. Ontbijt is lekker. In de ochtend op het mooie grote dakterras genieten van wakker wordende natuur. Ik ben nu een aantal keren geweest en ga zeker weer heen.

• 9Paul03-07-2014

Parel aan de rand van de Veluwe

Landelijke omgeving, paardencentrum, schitterende ligging, zeer uitgebreid ontbijt, ideaal voor rustzoekers, individueel of groepen, country-/ecostyle, comfortabele kamers

• 9Coby van den biggelaar29-04-2014

geweldig

geweldige plek voor mens maar zeker voor paard. hebben een paar hele leuke dagen gehad samen met de paarden. super lieve mensen en geweldig personeel (joep) het ontbijt was ieder morgen vers en heel uitgebreid. zeker voor herhaling vatbaar

• 9JohanVogel19-03-2014

Geweldige locatie

Prettig verblijf gehad. Locatie is perfect, ben met mijn paard de weg overgestoken en was direct in de bossen(Veluwe). Vriendelijk personeel en eigenaren. Kamers waren vernieuwd en bedden lagen zeer aangenaam.

Hotel Human & Horse info

Het complex