Camping Hoeve Kootwijk

9Fenomenaal

Nederland, Gelderland, Kootwijkerbroek

Op vakantie geweest naar Hoeve Kootwijk?

9Fenomenaal

• 9.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

18 reviews over Camping Hoeve Kootwijk

• 10M. Post14-09-2020

Super verblijf!

Mooie grote, ruim opgezette kampeerplaatsen. Zeer verzorgd, zowel het groen als de gebouwen. Zeer gastvrij ontvangst, mét rondleiding over de camping. Nette en zeer schoon toiletgebouw, met uitstekend doordachte corona maatregelen, zowel over het gebruik van het sanitair als het gebruik van handzeep, handgel en gastendoekjes bij de wasbakken. Geen aankomst/vertek op zondag ivm geloof, en wat regels ivm het geloof, maar met respect naar je medekampeerder, en het hanteren van normen en waarden is het prima kamperen bij deze zeer gastvrije eigenaren. Er zijn geen speelmogelijkheden voor kinderen. Bij de camping zit een imkerij, en er worden bij de receptie ook allerlei soorten honing verkocht.

Gereisd met partner in september 2020

• 9Leo en Ellie Flikweert05-09-2020

Super!

Super camping, allerhartelijkste ontvangst en grote ruime plaatsen. Een bezoek zeker waard en voor ons voor herhaling vatbaar!

• 8Fam v Klinken05-09-2020

Mooie ruime plaats met privé sanitair

Een camping met wat andere regels dan je normaal gewend ben. Prima overigens, geen last van gehad. Prachtige fiets omgeving en zeer rustig. Vriendelijke eigenaren die een imkerij beheren en je er alles over kunnen vertellen.

Gereisd met vrienden in september 2020

• 10Fam. Zuidijk01-09-2020

Mooie 40+ camping met zondagsrust

Mooie camping met comfortplaatsen. Sanitair zeer schoon. Coronamaatregelen waren goed geregeld. Hierdoor bijna sprake van privé sanitair. Prachtige omgeving om te fietsen of te wandelen. Deze camping is minder geschikt voor kinderen. Uitstekend voor echtparen die christelijke identiteit waarderen en respecteren. Verder geen poespas. Wij hopen zeker terug te komen.

• 9Fam. Van Zanten26-08-2020

Prima, ruime plaatsen, vriendelijke beheerders.

Aangenaam, ondanks de corona maatregelen (geen gebruik van sanitair gebouw). Heerlijk gefietst in de prachtige omgeving. We popelen om nog eens terug te gaan.

Gereisd met partner in mei 2020

• 8karin legemaat26-08-2020

Mooie ruime camping met gastvrij ontvangst

Leuke camping die we gewonnen hadden, leuk iniatief dat ze dit deden om het te promoten. Gastvrij en behulpzaam waren de eigenaren. Voor de kinderen had het leuker geweest als er meer gezinnen geweest waren, maar daar en tegen organiseerde ze wel een leuk kampvuur als afsluiting voor de kids wat erg gewaardeerd werd. Als de camping meer bekend wordt kan dit ook voor de kinderen onderling aantrekkelijker worden. Sanitair was ook goed. Zeker een aanbeveling om nog weer terug te gaan

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Sylvia Vader26-08-2020

Wij gaan volgend jaar weer👍👍

Wij zijn er 2 x geweest dit jaar, 1x met de Coronaregels zonder sanitair en 1x met gebruik van het superschone sanitair. Het is een camping met zondagsrust, nou niets mis mee heerlijk fietsen in de prachtige omgeving en daarna onderuit met een goed boek, heerlijk ontspannen. Voor ons samen een geweldige camping ruime plekken en alles goed geregeld. Een rondleiding in de imkerij is heel bijzonder en leerzaam, zie de BIJ nu toch met andere ogen🤣 Ik geef toe dat het geen camping is voor een gezin met kinderen want voor hen is er niet veel te beleven maar voor echtparen geweldig.

Gereisd met partner in juni 2020

• 9H en S26-08-2020

We hopen zeker een keer terug te gaan.

Het was genieten op deze rustige, mooie, schone camping! Gezellige en behulpzame beheerders! Prachtige omgeving om te fietsen en wild te spotten.

• 10T.R. Krijgsman26-08-2020

Mooie ruime plaatsen, duidelijke regels, toilet en douches bijzonder schoon en verdeling voor gebruik keurig geregeld. Leuke, spontane eigenaar Gerard (en broer Pieter). Laten zich regelmatig op het terrein zien, maken her en der een praatje. Geven tips over de omgeving. Leuk om de honingverwerking te zien en uitleg te krijgen.

Alleen gereisd in augustus 2020

• 8Wim de Winter26-08-2020

Keurig.

Ik heb pas een caravan, en voor de derde keer wezen kamperen, maar deze camping sprong er boven uit, mooie betegelde plekken, schoon sanitair, en als je alleen bent en je hebt dan met alle andere bezoekers een leuk contact/praatje kan ik merg waarderen. En we hadden als afsluiting een boeiende rondleiding in de imkerij, vond dit geweldig.

Alleen gereisd in augustus 2020

Camping Hoeve Kootwijk info