Camping Natuurkampeerterrein Zanderdennen

Camping Natuurkampeerterrein Zanderdennen

5,6

2 reviews over Camping Natuurkampeerterrein Zanderdennen in het Nederlands

De campingplekken waren geweldig. De medecampeerders bijzonder. Ieder had een campeermiddel met een bijzonder verhaal. Op een volle camping met warm weer werd het sanitair maar 5 keer in de week schoon gemaakt. Dit is niet toereikend en onhygienisch. We hebben genoten en komen zeker terug.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig stukje Nederland

Patrick
13-6-2016

Heerlijk om te staan , alleen jammer dat men tegenwoordig niet meer snapt wat natuur kamperen inhoud . Verjaardagsfeestjes , familie reünies met grote groepen kom je helaas steeds meer tegen . De echte natuurliefhebber word weggejaagd. Jammer dat het op deze kampeerterreinen steeds vaker voorkomt . Ook blaffende honden die niet gecorrigeerd worden . En een vreselijk beeld in de natuur zijn die vreselijke grote campers die eigenlijk geweerd zouden moeten worden dat zijn vaak de grootste herrieschoppers. Staatsbosbeheer zou hier veel strenger in moeten zijn. Verder een prachtige camping. Het sanitair is veel te weinig 23 plekken x 2 tot 6 personen 2 wc's en 2 douches heren en dames bij elkaar geen privé. En toilet bij de douche die open is is wel heel smerig je ruikt van alles als je lekker staat te douche.

Gereisd met partner in juni 2016

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Natuurkampeerterrein Zanderdennen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natuurkampeerterrein Zanderdennen in Kootwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natuurkampeerterrein Zanderdennen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.