Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst

7,4

• Onderkomen7,1
  • Activiteiten7,1

Omschrijving
Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst is een rustig park in Kootwijk. Er is een zwemparadijs voor de kids en het restaurant is prima voor een kleine hap. Het park ligt in een bosrijke omgeving. Vanaf het park kun je mooie wandelingen maken, een dagje naar Paleis het Loo of de Apenheul. Het vakantiepark ligt op loopafstand van Kootwijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst voor je op een rij gezet:

540 reviews over Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst in het Nederlands

• Activiteiten8

Vriendelijk en provesioneel personeel. Eerlijk gezegd, we komen er al meer dan dertig jaar, eerst met familie, toen kleine kinderen, grote kinderen en nu met grote en kleinkinderen. We komen ook op andere parken maar De Berkenhorst daar kan geen ander huisjes park tegenop. Wel op onderdelen natuurlijk, een langere glijbaan, een groter restaurant o.i.d. maar op De Berkenhorst klopt het gewoon, wat er is is gewoon goed. Eén ding is wel buitenproportioneel en dat is het zand met wel een flinke min want de zandvlakte is aan het vergrassen. Maar het belangrijkste, hier op De Berkenhorst ben je niet ieder voor zich maar samen, alhoewel de sauna dan bij ons gaat daar een enkeling in, maar verder samen zwemmen, samen op de tennisbaan (al kan je er niets van) samen eten, samen fietsen, samen verse broodjes uit het winkeltje eten na wat gezellige praat bij de receptie, samen het zand op en wandelen naar de 'kathedraal' van Radio Kootwijk, geweldig !

We gaan in maart voor de herkansing.

Joke van Veen,
25-1-2018
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Het park, waar wij al vele jaren komen is prachtig gelegen.

De huisjes zijn gedateerd.

Wij hebben hier in januari een weekje doorgebracht en hadden (ik denk) roemenen als buren. Af en toe werd er bij ons aan de deur geklopt als er weer vrienden op bezoek kwamen.

Ik vond dit geen prettige ervaring.

De laatste twee dagen werden de omgewaaide bomen van de 18 januari storm opgeruimd. Dit maakt natuurlijk herrie omdat de losse takken vermalen werden.

Om die reden zijn wij de laatste twee dagen van ons verblijf niet weggeweest omdat onze hond hier bang van was. We zullen dit maar aan overmacht wijten maar jammer was het wel.

We hebben het weer leuk gehad.

jaap de vries,
4-12-2017
  • Activiteiten7

Negatief: Het is een auto vrij park, erg irritant was er stonden minimaal 15 auto,s geparkeerd op het park, en geen ontheffing, waardeloos!!!!!!

een fijn park in een hele mooie omgeving

Roos,
30-11-2017
  • Activiteiten7

Al het personeel op het park is super aardig en bereidwillig. Ons huisje was al wat ouder, maar wel goed onderhouden. Ruime slaapkamers. In woonkamer voor ons te weinig verlichting. Park grenst aan het Kootwijkerzand. Mooie omgeving. Erg rustig park. Restaurant prima.

Goede wandel- en fiets mogelijkheden.

Mooi park in een geweldig mooie omgeving

fam. Akse,
20-11-2017
  • Activiteiten8

Woensdag een reservering gedaan via verhuur site voor een huisdiervrije bungalow met sauna. Bij aankomst bleken we een bungalow zonder sauna te hebben geboekt. Jammer,maar vooruit ,klacht sturen naar de site. Eerst ontspannen ! Tijdens het uitpakken,last van niezen. Toch maar even checken bij receptie of het wel een huisdiervrije bungalow is. Nee dus. De dame vd de receptie heeft voor een fijne oplossing gezorgd. Ze heeft in de tijd dat wij de koffers weer aan het pakken waren, een andere bungalow voor ons geregeld. We hebben een heerlijk weekendje gehad. Sauna, zwembad, wandeling over het Kootwijkerzand en door het mooie bos.

Een mooi park en midden in de natuur!

jgh mazen,
14-11-2017
  • Activiteiten7

- Midden in de bossen met volop fiets- en wandelmogelijkheden

- Een mooi subtropisch zwembad

- Vriendelijk personeel

- Heel tevreden op het verblijf!!!

Geweldig park mooi huisje hele fijne ontvangst

An,
4-11-2017
  • Activiteiten9

Alles was naar wens ...is niks begatiefs te vertellen

mooie uitvalbasis

Hans,
30-10-2017
  • Onderkomen7

mooi in de bossen gelegen en goede uitval basis om te fietsen, 4 pers Huisje erg gedateerd. parkeer gelegenheid genoeg als een ieder knap kan parkeren. zijn bezig om te moderniseren

Goed en veilig en schoon

A.vanEijk,
20-10-2017
  • Activiteiten8

Dat het park overzichtelijk is en de huisjes schoon. Er is een prime zwembad met voor kinderen leuke dingen. De receptie is overzichtelijk en er is een kleine voorraad van dagelijkse dingen en s,morgens zijn er warme broodjes e.d. (wel een dag van te voren bestellen) In het restaurant word je goed en vriendelijk geholpen en is men, indien nodig, bereidt het menu voor u aan te passen. Er zijn diverse uitgaansmogelijkheden en het Kootwijker zand ligt direct aan het park. Wij waren er een week in oktober en hebben ons prima vermaakt.

Prachtig in de natuur gelegen

Fam. Dral,
14-10-2017
  • Activiteiten9

Vanaf het park direct wandelen op het mooie Kootwijkerzand. Het park zelf is goed verzorgd. Het huisje netjes. Wel wat gedateerd, maar met een prima bank waarop je een ruim uitzicht hebt op het bosgebied. Fijn ook dat er gratis Wifi is. Werkt goed. Ook het zwembad uitgeprobeerd. Heerlijk rustig deze week vlak voor de herfstvakantie. Op donderdagmiddag het hele bad voor ons zelf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst in Kootwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.