Vakantiepark
7,6

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen7,2

Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst is een rustig park in Kootwijk. Er is een zwemparadijs voor de kids en het restaurant is prima voor een kleine hap. Het park ligt in een bosrijke omgeving. Vanaf het park kun je mooie wandelingen maken, een dagje naar Paleis het Loo of de Apenheul. Het vakantiepark ligt op loopafstand van Kootwijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst voor je op een rij gezet:

550 reviews over Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst in het Nederlands

Heerlijk park, voor herhaling vatbaar.

Arendse,
14-5-2018
  • Activiteiten7

Heerlijk rustig familiepark. FF geen politieagentjes achter je aan, zoals in de grote parken. Als de bezoekers zich goed gedragen kan dit park zo blijven. Vandaar ook de iets mindere openingstijden. van b.v. de receptie en het kleine winkeltje, dus aanpassen geblazen. Voor mij en mijn moeder was dit geen probleem. Dit was voor ons de 2e keer. Ga zeker samen met mijn man nog eens terug.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dit nooit meer!

Karin,
12-5-2018
  • Onderkomen1
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1
  • Activiteiten2

Pluspunten vriendelijke medewerkers; leum parkcentrum; voldoende kindvriendelijke speeltuintjes; mooie omgeving. Minpunten zwembad ronduit smerig vetranden en viezigheid in kinderbad! 6 persoons luxe bungalow echt heeeel smerig; smerige schimmelige rolgordijnen, plakkerige tegels in de keuken, keukenkastdeur vet en zwart; zo ook de eetkamerstoelen, vloer badkamer echt heel smerig, vuil, stof, haren etc. Wand kontakdozen wart van het vuil; parasol , licht in badkamer en afstandsbediening kapot; en toppunt zijn door tuinstoel gezakt; plastic gewoonweg afgebroken; gelukkig geen lichamelijk letsel; Dit Nooit meer!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Klein, maar heel gezellig park.

Marielle,
29-4-2018
  • Activiteiten8

Vriendelijk ontvangst, heel vriendelijk personeel. Mooi en rustig park. Hele mooie omgeving, ingang van de Veluwe echt heel dichtbij. De huisjes zijn wat gedateerd, maar goed en netjes. Echter een duster op de wat hogere plekken zou geen luxe zijn.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Netjes, rustig, kleinschalig en lekker zwembad.

Fam. de Jong,
26-3-2018
  • Onderkomen7

Bij aankomst waren we direct blij verrast over de locatie, wat een rust en mooie natuur. Onze bungalow is niet groot, maar erg netjes, schoon en van alle gemakken voorzien. Vanaf de buitenkant iets verouderd, maar van binnen deels gerenoveerd. De rustigs omgeving maakt dat je wel moet reizen voor een supermarkt, maar de parkwinkel heeft al het nodige op voorraad. Service is overal goed en de mensen zijn goed benaderbaar.

Het zwembad is klein, maar groot genoeg voor zo'n kleinschalig park. Heerlijk warm water en schoon.

De prijs en de omgeving maken dit park tot een 5+*, dagelijks heerlijk kunnen wandelen en fietsen over het Kootwijkerzand en de rest van de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018
  • Activiteiten7

Tijdens de carnavalsvakantie genoten van een weekje Berkenhorst. Het voormalige Centerparcs bungalowpark is klein van opzet, iets verouderd maar verder rustig en een prachtige lokatie grenzend aan een zandverstuiving. We hadden een nieuwer huisje, aanrader met sauna en verder genoten van het zwembad, de zandverstuiving en nog een paar keer een bezoek gebracht aan Barneveld en Apeldoorn. Vriendelijk personeel maar verder is alles er beperkt, receptie heeft een hoek met wat boodschappen, maar handig die mee te nemen of in buurt te halen. Er was een restaurant, waar je ook maaltijden kon ophalen maar hier niet zo over tevreden. Omgeving is mooi we hebben een keer naar Radio Kootwijk gelopen en nog een keer gewandeld net buiten het dorp bij een uitzichttoren. Het dorpje heeft ook nog een paar gezellige restaurants waar we zijn geweest. Voor wie van de natuur houdt en rust is dit park zeker een interessante optie.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kleinschalig, met de honden veel wandelgelegenheid

Trieneke Janssens,
5-3-2018
  • Activiteiten8

Vergelijk het niet met park van ander keten, want dit is veel rustiger en kleinschaliger. Er zijn +/- 100 bungalows, die ervoor zorgen dat het park kleinschalig, maar toch amusant blijft. De bungalows staan allemaal mooi verdeeld met veel groen, je hebt niet het gevoel dat er constant naar binnen wordt gekeken. Wandelen met de honden kan je doen in het bos rechtover het park of op het wandelgebied vlak achter het park (toegangspoorten aangeduid op de kaart). De bungalows zijn hier en daar misschien aan wat vernieuwing toe, maar uiteindelijk blijf je daar ook niet de hele dag in zitten, hé. Het zwembad: subtropisch; 1 glijbaan, wildwaterbaan, bubbelbad buiten en bubbelbad binnen, kinderbadje. Je kan er bowlen, biljarten, gamen, ... Het restaurant: echt een aanrader! Democratische prijzen, niet van die overdreven prijzen, zoals op sommige parken. Op 5 minuutjes rijden, is er ook een pannenkoeken brasserie. Ook een aanrader! Kortom, leuk weekendje gehad en zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met partner in maart 2018

Mooi klein park midden in natuur

Petra,
5-3-2018
  • Activiteiten7

Vriendelijk personeel, mooi compact park

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

Prima bungalowpark, gewoon wat je verwacht na de boeking. Echter een probleem gehad met het personeel, er was een probleem met de gehuurde fietsen en er werd letterlijk niets gedaan om het op te lossen. Erg waardeloos want wij hadden zelf niet de mogelijkheden om iets anders te regelen. Ook achteraf geen enkel excuus ondanks dat ons weekend duidelijk werd belemmerd hierdoor. Aardige mensen, totdat je ergens tegenaan loopt.

Gereisd met vrienden in februari 2018

een rustig park met prima faciliteiten

margriet,
13-2-2018
  • Activiteiten8

kleinschalig, rustig, veel natuur en prima eenvoudige vakantiebungalows

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Heerlijk weekje rust.

Petra,
6-2-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Rustig, kleinschalig en eenvoudig. Heel fijn zwembad voor onze peuter. Prachtige ligging. Vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiepark info

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst in Kootwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.