Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst

7,4

• Onderkomen7,1
  • Activiteiten7,1

Omschrijving
Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst is een rustig park in Kootwijk. Er is een zwemparadijs voor de kids en het restaurant is prima voor een kleine hap. Het park ligt in een bosrijke omgeving. Vanaf het park kun je mooie wandelingen maken, een dagje naar Paleis het Loo of de Apenheul. Het vakantiepark ligt op loopafstand van Kootwijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Sauna

540 reviews over Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst in het Nederlands

• Activiteiten5

Vakantiepark Berkenhorst een heel fijn , rustig park zowel voor kinderen en ouderen.

Heel vriendelijk personeel en behulpzaam.

Zwembad aangenaam om te vertoeven.

Animatie team zwak . Spijtig.

Mooie omgeving.

Rustig park wel wat gedateerd

Familie,
28-8-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

rustig park, onderhouden, vriendelijke mensen receptie,piepklein winkeltje maar als je iets vergeten bent kun je t wel krijgen.beperkte openingstijden.

Huisje boomleeuwerik Dl2 luxe,

Gedateerd ,oppervlakkig schoon, 1 kast was zo gammel geen kleding in gelegd. Aangegeven of direct moest vervangen was niet echt nodig. We waren met 4 dus hadden nog genoeg ruimte.

Sauna was oke, bedden lagen op zich goed maar matrassen schuiven uit elkaar. Badkamer bad en aparte douche zag er schoon uit.toilet spoelde niet goed door en deur was vies.

Park grenst aan kootwijkerzand je loopt zo achter het park de natuur in.fijn met hond.

Autovrij park maar stonden toch aantal auto’s op het park geparkeerd( daar krijg je wel toestemming voor als je aangeeft bij receptie ivm moeilijk ter been o.i.d.)

Zwembad is klein en niet tropisch te noemen ook gedateerd maar voor een kleinschalig park voldoende.

Nooit meer

Ingrid,
14-8-2018
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3
  • Activiteiten5

Pluspunt is de ligging, midden in de bossen. De dames van de receptie waren vriendelijk. Verder zeer slechte service. Ik betaal extra voor een 2e babybedje, deze moet ik zelf gaan zoeken ergens in de berging, en daarnaast schoonmaken, omdat er een deel van het bos in lag. Extra kinderstoel was kapot, gelukkig wel vervangen de dag erna. Vloeren slecht schoongemaakt. Sowieso slecht onderhouden huisjes, gedateerd en niet schoon. Veel achterstallige schoonmaak. Deel van de stopcontacten is beveiligd, deel ook niet. Magnetron werkt niet zoals zou moeten.

ik betaal voor een comfortpakket; is de koffie bijna een jaar over de datum!

Ben dit alles gaan melden bij de receptie, punt van de koffie heeft de dame van de receptie meteen opgelost, de rest zou ze bij de parkmanager melden, geen respons. Op de dag van vertrek heb ik hier zelf om gevraagd, en komt meneer even vertellen dat hij het probleem niet ziet, want alles was toch opgelost??!!

Mooi en rustig park.

Annet,
4-8-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Mooi klein park, midden in dee bossen en je bent zo op het kootwijkerzand, waar je snel verdwaald 😉 de bungalow was heel eenvoudig en wat gedateerd maar van alle gemakken voorzien, en we hadden een mooie grote achtertuin aan de rand van het park, echt mooi. 1 minpuntje is de Wi-Fi, deze is zeer slecht. Zwembad is klein, maar wel erg leuk. Medewerkers zijn erg vriendelijk. Het parkwinkeltje is erg klein maar wij konden alles krijgen wat we nodig hadden (lees wat we vergeten waren...). Voor ons was het de 1e keer hoogeboom, maar het heeft ons prima voldaan.

Slechte service

MD,
26-7-2018
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten4

Park op zich prima, maar de service uitermate teleurstellend. Ons huisje was niet voorzien van een parasol. Bij navraag bij de receptie bleek deze niet bij standaard meubilair te horen, ons vier persoons huisje was te klein hiervoor?? . Uiteindelijk kreeg ik een (reclame)parasol - weggehaald bij het restaurant/zwembad- welke ik kon huren voor een weekend voor € 15,00 aangezien zonder parasol er geen schaduw op het terras was toch maar gedaan. Bij terugkomst geklaagd bij touroperator , en om restitutie gevraagd. Krijg ik uiteindelijk een dame aan de lijn die voor geprogrammeerd was om alles af te wimpelen …. Blijkt helaas maar weer dat touroperator niet dezelfde service geeft als andere touroperators. Erg teleurstellend !!

Prettig verblijf.

Martin en Jolanda,
16-7-2018
  • Activiteiten6

Gemoedelijk, kleinschalig maar prettig vakantiepark. Bijzonder vriendelijke medewerkers.

Super vakantie!!

v.d. Berg,
12-6-2018

Goede sfeer ..vriendelijk personeel ..mooi onderhouden park

Kortom erg aan te bevelen

Vergane glorie.

I.,
9-6-2018
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten4

Een verstopt doucheputje, te korte bedden (190) en alles zwaar verouderd. Te duur voor wat je krijgt.

Voor herhaling vatbaar

A VERSTRAATE,
2-6-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

De keuken was schoonmmaar wat klein De rest was prima

Vakantie gehad zoals het hoort .

Familie heide,
22-5-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Zonder meer een aanrader. Heerlijk veilig kinderzwembad waarbij wij als opa en oma ook van genoten. Scherp toezicht van de leiding. Accomodatie aan de rand van het park een aanrader. Vriendelijkheid en hulp perfect. Tot volgend jaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst in Kootwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.