Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst

• Onderkomen7,1
  • Activiteiten7,1

50 tips over Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst

Astrid, 7-5-2017

Kinderparadijs Malkenschoten in Apeldoorn ( grote speeltuin, kinderboerderij, van alles, erg leuk een goedkope dag uit voor kinderen tot ongeveer 8 jaar)! En hun ouders.

Gratis Treintje door hele park, uitstappen kan overal. Een aanrader.

Fam Noordermeer , 8-1-2017
Wandelroute Boveneind (3km) start bij ingang van het park \ en de Kootwijkerzandroute 3km (start +/- 6km met de auto vanaf het park) zijn mooi, leuk en goed te lopen met kinderen.
levens, 21-7-2015
de fietssafari in Harderwijk is een echte aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst voor je op een rij gezet:

Hartog, 13-7-2015
Loenense waterval, Radio Kootwijk, Kootwijkerzand, Het Aardhuis (herten en wilde zwijnen in het wild zien). Supermarkten in omringende dorpen: Harskamp, Garderen, Kootwijkerzand. Huisje nr. 100 ligt vlak naast de parkeerplaats en zit dicht bij het zwembad en winkeltje. Fijn als je kleinere kinderen hebt, of niet zo ver kunt lopen. Wandelroute van 3 km tegenover de ingang van het park. Verse broodjes om 8:30 uur, de dag van te voren bestellen is verstandig.
van der Lee, 10-5-2015
Voor kleine kinderen of mensen die geen animatie team op het park willen, is dit een heel goed park.
Pieter V, 5-5-2015
Radio Kootwijk, het zwembad

Petra Baks, 30-12-2014
De wandelroute aan de overkant van de uitgang (3 km) is met de kinderen prima te doen, lekker door het bos.
dierckx tilda, 29-10-2014
de superette is wel heel beperkt !
H, M, N en M, 20-10-2014
Burgers Zoo, Dolfinarium, Kootwijkerzand, Radio Kootwijk en Apeldoorn
mies, 19-10-2014
Ideaal park voor natuur genieters en mensen met kleine kinderen.