Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst

Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst
7,6

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst voor je op een rij gezet:

533 reviews over Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst in het Nederlands

Met jonge kinderen

• Activiteiten7
  • Onderkomen8

Fijn park om heerlijk tot rust te komen. Een mooi, schoon huisje ( hadden een 6 persoons huisje geboekt), die ruim en luxe is opgezet. De bekende zandverstuiving is een aanrader die direct naast het park ligt. Vriendelijk personeel bij zowel de receptie als het restaurant. Aanrader is ook het huren van elektrische fietsen. Je kunt er lekker door de bossen en natuur fietsen. Heerlijk tot rust gekomen!

• Activiteiten5
  • Onderkomen8

Vakantiepark Berkenhorst een heel fijn , rustig park zowel voor kinderen en ouderen.

Heel vriendelijk personeel en behulpzaam.

Zwembad aangenaam om te vertoeven.

Animatie team zwak . Spijtig.

Mooie omgeving.

Rustig park wel wat gedateerd

Familie
28-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

rustig park, onderhouden, vriendelijke mensen receptie,piepklein winkeltje maar als je iets vergeten bent kun je t wel krijgen.beperkte openingstijden.

Huisje boomleeuwerik Dl2 luxe,

Gedateerd ,oppervlakkig schoon, 1 kast was zo gammel geen kleding in gelegd. Aangegeven of direct moest vervangen was niet echt nodig. We waren met 4 dus hadden nog genoeg ruimte.

Sauna was oke, bedden lagen op zich goed maar matrassen schuiven uit elkaar. Badkamer bad en aparte douche zag er schoon uit.toilet spoelde niet goed door en deur was vies.

Park grenst aan kootwijkerzand je loopt zo achter het park de natuur in.fijn met hond.

Autovrij park maar stonden toch aantal auto’s op het park geparkeerd( daar krijg je wel toestemming voor als je aangeeft bij receptie ivm moeilijk ter been o.i.d.)

Zwembad is klein en niet tropisch te noemen ook gedateerd maar voor een kleinschalig park voldoende.

Nooit meer

Ingrid
14-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen3

Pluspunt is de ligging, midden in de bossen. De dames van de receptie waren vriendelijk. Verder zeer slechte service. Ik betaal extra voor een 2e babybedje, deze moet ik zelf gaan zoeken ergens in de berging, en daarnaast schoonmaken, omdat er een deel van het bos in lag. Extra kinderstoel was kapot, gelukkig wel vervangen de dag erna. Vloeren slecht schoongemaakt. Sowieso slecht onderhouden huisjes, gedateerd en niet schoon. Veel achterstallige schoonmaak. Deel van de stopcontacten is beveiligd, deel ook niet. Magnetron werkt niet zoals zou moeten.

ik betaal voor een comfortpakket; is de koffie bijna een jaar over de datum!

Ben dit alles gaan melden bij de receptie, punt van de koffie heeft de dame van de receptie meteen opgelost, de rest zou ze bij de parkmanager melden, geen respons. Op de dag van vertrek heb ik hier zelf om gevraagd, en komt meneer even vertellen dat hij het probleem niet ziet, want alles was toch opgelost??!!

Mooi en rustig park.

Annet
4-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Mooi klein park, midden in dee bossen en je bent zo op het kootwijkerzand, waar je snel verdwaald 😉 de bungalow was heel eenvoudig en wat gedateerd maar van alle gemakken voorzien, en we hadden een mooie grote achtertuin aan de rand van het park, echt mooi. 1 minpuntje is de Wi-Fi, deze is zeer slecht. Zwembad is klein, maar wel erg leuk. Medewerkers zijn erg vriendelijk. Het parkwinkeltje is erg klein maar wij konden alles krijgen wat we nodig hadden (lees wat we vergeten waren...). Voor ons was het de 1e keer hoogeboom, maar het heeft ons prima voldaan.

Slechte service

MD
26-7-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Park op zich prima, maar de service uitermate teleurstellend. Ons huisje was niet voorzien van een parasol. Bij navraag bij de receptie bleek deze niet bij standaard meubilair te horen, ons vier persoons huisje was te klein hiervoor?? . Uiteindelijk kreeg ik een (reclame)parasol - weggehaald bij het restaurant/zwembad- welke ik kon huren voor een weekend voor € 15,00 aangezien zonder parasol er geen schaduw op het terras was toch maar gedaan. Bij terugkomst geklaagd bij touroperator , en om restitutie gevraagd. Krijg ik uiteindelijk een dame aan de lijn die voor geprogrammeerd was om alles af te wimpelen …. Blijkt helaas maar weer dat touroperator niet dezelfde service geeft als andere touroperators. Erg teleurstellend !!

Prettig verblijf.

Martin en Jolanda
16-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Gemoedelijk, kleinschalig maar prettig vakantiepark. Bijzonder vriendelijke medewerkers.

Super vakantie!!

v.d. Berg
12-6-2018
  • Onderkomen7

Goede sfeer ..vriendelijk personeel ..mooi onderhouden park

Kortom erg aan te bevelen

Vergane glorie.

I.
9-6-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen5

Een verstopt doucheputje, te korte bedden (190) en alles zwaar verouderd. Te duur voor wat je krijgt.

Voor herhaling vatbaar

A VERSTRAATE
2-6-2018
  • Onderkomen9

De keuken was schoonmmaar wat klein De rest was prima

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst in Kootwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.