Vakantiepark
7,5

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen7,2

Omschrijving
Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst is een rustig park in Kootwijk. Er is een zwemparadijs voor de kids en het restaurant is prima voor een kleine hap. Het park ligt in een bosrijke omgeving. Vanaf het park kun je mooie wandelingen maken, een dagje naar Paleis het Loo of de Apenheul. Het vakantiepark ligt op loopafstand van Kootwijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst voor je op een rij gezet:

545 reviews over Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst in het Nederlands

aanrader voor mensen die van de rust, natuur houde

Hermanna Steensma,
25-2-2019
  • Onderkomen8

Voor de verjaardag van mijn man een midweek geboekt bij de Berkenhorst , de omgeving en het weer was al een goed begin en het ontvangst op het park 👍 ondanks dat het druk was bij het halen van de sleutel bleven de medewerkers rustig , aardig en oplettend . Ik had verteld dat we de verjaardag van mijn man gingen vieren op het park en na een half uur in het huisje kwam een medewerker een flesje wijn met kaart brengen , gefeliciteerd met uw 60 verjaardag . Huisje was aan de rand van het park met een heel mooi uitzicht op de heide, auto’s na uitpakken op parkeerplaats dus auto vrij op park zelf ( lekker rustig ) kindvriendelijk , overal plekken voor ze te spelen . Fijn restaurant en afhaal mogelijkheid . Kan geen minpunt bedenken , wij vonden het heerlijk hier en de midweek was te kort 😊

Gereisd met partner in februari 2019

Heel fijne park!

Reginald,
4-2-2019
  • Onderkomen10

Vakantiepark De Berkenhorst is een heerlijk kleinschalig parkje, je kan er makkelijk met hondje de bos in wandelen. Huisje is super proper, wat heerlijk! Park Plaza is heel klein: 1 restaurant, 1 kleine mini supermarkt, 1 receptie, 1 fietsenverhuur en heel kleine subtropische zwembadje. Alles is daar heel proper. Vriendelijk personeel, ik kom er daar heel erg graag terug dan tot volgend jaar hoop ik!

Gereisd met partner in februari 2019

Faciliteiten te klein voor grootte park.

Sandrine,
4-1-2019
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Net park, maar de faciliteiten zijn echt niet in verhouding met bezoekersaantallen. Het zwembad is vrij klein en onhandig ingedeeld. Schoenen moeten in de gang uit maar er is te weinig ruimte aangezien men komt en gaat. Je kunt niet makkelijk even zitten en dan lopen er ook nog mensen met dienbladen vol patat er door heen. Kleine omkleedhokjes en de kluisjes kosten €0,20 en die krijg je niet terug (niet klantvriendelijk). De patat wordt dus in restaurant gebakken en naar de bestellers in het zwembad gebracht. Op zich een mooi systeem maar met deze drukte niet werkbaar. Met een paar palmbomen kun je een zwembad blijkbaar een paradijs noemen. Het is klein maar heeft wel leuke details zoals glijbaan, bubbelbad etc. Het bad is echter zo klein...je struikelt over elkaar in het water. De huisjes zijn jaren 80, heel klein maar zeer netjes en mooi schoon. €200 voor weekend is prima maar echt niet meer waard.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Fam van Straten,
31-12-2018
  • Activiteiten10

Het was hier top, geen minpunt kunnen ontdekken. Personeel ook heel vriendelijk.

Een echte aanrader !!!

Gereisd met partner in december 2018

Geweldig!

familie van de Schoot,
20-12-2018
  • Activiteiten8

In april (vlak voor de meivakantie) zijn wij op park Berkenhorst geweest. We hadden een prima huisje, bungalow type nachtzwaluw luxe (incl sauna). Het huisje lag prachtig aan de rand van het park, je zit echt direct aan het natuurgebied van de Veluwe. Genoeg te doen in de omgeving. Een dikke pluim voor het personeel van park Berkenhorst: We hadden op het park fietsen gehuurd. Toen bij een van onze zelf meegebrachte kinderfietsen de ketting eraf ging, wat een lastige klus bleek, hebben zij dit direct en kosteloos gerepareerd! Wij raden dit park zeker aan.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Heerlijke rustvakantie voor in het naseizoen

B.Smit,
23-11-2018
  • Activiteiten8

Kleinschalig park, midden in het bos en aan de rand van de Kootwijkse heide en zandvlakte. Wij hadden een luxe huisje met sauna, maar er staan ook eenvoudige huisjes. Het zwembad is schoon, niet groot maar echt voldoende voor in het naseizoen zoals wij gedaan hebben. Je kunt als je wilt verse broodjes laten bakken, maar dan wel van te voren opgeven middels een formulier. Je loopt zo de prachtige natuur in, ideaal voor als je honden hebt. Verder is er genoeg te doen in de omgeving. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij waren hier voor de 2e keer en gaan zeker terug, maar wel in het naseizoen.

Gereisd met partner in november 2018

fantastisch!

Jansen,
20-11-2018
  • Activiteiten10

Heerlijk rustig park, gemoedelijk en gezellig. Mooi wandelgebied en geweldig zwembad. Huisjes kunnen hier en daar wel wat onderhoud gebruiken maar als er iets stuk is, komen ze het gelijk maken, service is echt super! En iedereen was heel vriendelijk, ook heel fijn! We hebben in het restaurant gegeten en gegourmet in het huisje, was ook super, allebei! De hond was ook mee, dat ging prima.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

schitterend gelegen park met ruime faciliteiten

leo en marjo H.,
22-10-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

heel goed bevallen, in eerste instantie enigszins sceptisch door veel slechte recenties op internet. verbleven in bungalow 8. enkele verbetersuggesties doorgegeven aan receptie bij vertrek. slaapkamer wel erg klein. jammer dat er geen open haard aanwezig was. bungalows (onlangs gerenoveerd?) zijn geweldig gelegen in bos. fietsgelegenheid optimaal. de openingstijden van de faciliteiten zijn prima.

Gereisd met partner in oktober 2018

Park wordt ouder, voldoet nog net

Wilj,
12-10-2018
  • Onderkomen6

Al jaren vaste gast op dit park, dat het gedateerd is maakt ons niet uit, we zijn veel weg. Meestal hebben wij met z’n tweeen een 6 persoons luxe bungalow , lekker ruim en met sauna. Dit keer hadden wij een 4 persoons luxe met sauna, maar het vreemde was dat de sauna niet de luxe uitmaakt. In deze bungalow was geen fohn, en geen vaatwastabletten, en zo waren er meer kleine dingen die het niet echt luxe maakten zoals bij een 6 persoons. Het personeel is zoals altijd vriendelijk en het park heerlijk rustig ! Het restaurant is eenvoudig, vriendelijke bediening en porties goed. Alleen 1 opmerking, nieuw op de kaart is de Berkenhorst Hamburger. Dit was een grote homp gemalen vlees die rauw was van binnen. Nagevraagd en volgens de serveerster hoorde dit zo en kon geen kwaad. Blij dat ik de helft maar opgegeten heb, want ben er in de nacht en volgende dag flink ziek van geweest ( darmen )

Gereisd met partner in oktober 2018

Geweldig

Miranda Wichers,
9-10-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Weer een fantastisch weekend gehad op de Berkenhorst! Een heerlijk schoon en net 6 persoons huisje. Heel vriendelijk personeel. Echt een aanrader!!! Wij komen zeker volgend jaar weer terug voor ons jaarlijks weekend weg met 6 vriendinnen!!!!! Zijn nu al 8 jaar geweest en er komen er zeker nog meer bij. Wat ook zeker een aanrader is, ga eens loopfietsen huren!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst in Kootwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.