Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst

Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst
7,5

• Onderkomen7,1
  • Activiteiten6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst voor je op een rij gezet:

538 reviews over Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst in het Nederlands

schitterend gelegen park met ruime faciliteiten

leo en marjo H.
22-10-2018
  • Onderkomen7

heel goed bevallen, in eerste instantie enigszins sceptisch door veel slechte recenties op internet. verbleven in bungalow 8. enkele verbetersuggesties doorgegeven aan receptie bij vertrek. slaapkamer wel erg klein. jammer dat er geen open haard aanwezig was. bungalows (onlangs gerenoveerd?) zijn geweldig gelegen in bos. fietsgelegenheid optimaal. de openingstijden van de faciliteiten zijn prima.

Park wordt ouder, voldoet nog net

Wilj
12-10-2018
  • Onderkomen6

Al jaren vaste gast op dit park, dat het gedateerd is maakt ons niet uit, we zijn veel weg. Meestal hebben wij met z’n tweeen een 6 persoons luxe bungalow , lekker ruim en met sauna. Dit keer hadden wij een 4 persoons luxe met sauna, maar het vreemde was dat de sauna niet de luxe uitmaakt. In deze bungalow was geen fohn, en geen vaatwastabletten, en zo waren er meer kleine dingen die het niet echt luxe maakten zoals bij een 6 persoons. Het personeel is zoals altijd vriendelijk en het park heerlijk rustig ! Het restaurant is eenvoudig, vriendelijke bediening en porties goed. Alleen 1 opmerking, nieuw op de kaart is de Berkenhorst Hamburger. Dit was een grote homp gemalen vlees die rauw was van binnen. Nagevraagd en volgens de serveerster hoorde dit zo en kon geen kwaad. Blij dat ik de helft maar opgegeten heb, want ben er in de nacht en volgende dag flink ziek van geweest ( darmen )

Geweldig

Miranda Wichers
9-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Weer een fantastisch weekend gehad op de Berkenhorst! Een heerlijk schoon en net 6 persoons huisje. Heel vriendelijk personeel. Echt een aanrader!!! Wij komen zeker volgend jaar weer terug voor ons jaarlijks weekend weg met 6 vriendinnen!!!!! Zijn nu al 8 jaar geweest en er komen er zeker nog meer bij. Wat ook zeker een aanrader is, ga eens loopfietsen huren!

Nog wel voor herhaling vatbaar.

Mariet S
  • Onderkomen7

Fijn weekend gehad,heerlijk gezwommen in het zwembad op het park.

Het was prachtig weer en hebben genoten van de Veluwe.

Het park ligt op loopafstand van Kootwijk.

Minpuntje,er was niet in elke slaapkamer een spiegel aanwezig.

Heerlijk genoten!

C.t.K.
  • Onderkomen9

Weer een heerlijk weekend op De Berkenhorst doorgebracht. Mooi weer, fijn park en een prachtige omgeving. Vanaf het park loop je zo de natuur in. Paleis 't Loo, de Apenheul of winkelen in Apeldoorn, je bent er zo. Volgend jaar komen we zeker weer.

Mevr.f.
  • Onderkomen8

Prachtige omgeving! Je komt tot rust in het park. Een mooi ,schoon huis voorzien van alle luxe. Zelfs een sauna aanwezig in het huis.

Superleuk zwembad!

Diana Woerts-Kroezen
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Was wederom een fantastisch weekend op de Berkenhorst. De zoveelste keer met een groep vriendinnen. Schoon gezellig huisje. Leuk ontvangen. Heerlijk chillen in het zwembad en de sauna. En wat ligt dit park toch geweldig, vlak aan het Kootwijkerzand. Heerlijke km gelopen o.a. naar de uitkijktoren met een prachtig uitzicht over het Kootwijkerzand. Gasterij het Hilletje in Kootwijk is ook een aanrader. Daar heerlijk gegeten. Volgend jaar weer. Nog genoeg te doen in de omgeving.

Heerlijk! Zeker voor herhaling vatbaar!

L. Pieterse
4-10-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Erg leuk klein park met een superleuk zwembad. We hebben ons heel erg vermaakt; leuke glijbaan, stroomversnelling, koud bad buiten, bubbels, waterval , grote bubbels, en binnen heb je een peuterzwembad en bij het grote zwembad ook een gedeelte waar de kleintjes ook nog kunnen staan.

Wij hadden een kindvriendelijk huisje, erg leuk, het speelgoed vonden ze erg leuk. Er zijn buiten 3 speeltuintjes op het park waarvan 1 de grootste is, daar hebben ze zich prima vermaakt. In de buurt is er genoeg te doen alleen wij hadden daar niet veel tijd voor, hopelijk een andere keer.

Het restaurant was prima, daar konden de kinderen ook spelen bij een huisje met glijbaan en blokken, perfect! Wij konden lekker zitten en zij speelden daar (2, 4 en 8 jaar oud). Bowlingbaan zag er leuk uit en je kon er allerlei videospelletjes doen. Broodjes elke ochtend waren heerlijk. Aardig personeel op het park.

• Activiteiten5
  • Onderkomen8

Vakantiepark Berkenhorst een heel fijn , rustig park zowel voor kinderen en ouderen.

Heel vriendelijk personeel en behulpzaam.

Zwembad aangenaam om te vertoeven.

Animatie team zwak . Spijtig.

Mooie omgeving.

Rustig park wel wat gedateerd

Familie
28-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

rustig park, onderhouden, vriendelijke mensen receptie,piepklein winkeltje maar als je iets vergeten bent kun je t wel krijgen.beperkte openingstijden.

Huisje boomleeuwerik Dl2 luxe,

Gedateerd ,oppervlakkig schoon, 1 kast was zo gammel geen kleding in gelegd. Aangegeven of direct moest vervangen was niet echt nodig. We waren met 4 dus hadden nog genoeg ruimte.

Sauna was oke, bedden lagen op zich goed maar matrassen schuiven uit elkaar. Badkamer bad en aparte douche zag er schoon uit.toilet spoelde niet goed door en deur was vies.

Park grenst aan kootwijkerzand je loopt zo achter het park de natuur in.fijn met hond.

Autovrij park maar stonden toch aantal auto’s op het park geparkeerd( daar krijg je wel toestemming voor als je aangeeft bij receptie ivm moeilijk ter been o.i.d.)

Zwembad is klein en niet tropisch te noemen ook gedateerd maar voor een kleinschalig park voldoende.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst in Kootwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Vakantiepark De Berkenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.