Pension
8,3

24 reviews over Pension Gasterij 't Hilletje in het Nederlands

Een aanrader voor eten en slapen!

Carolune en anita,
6-10-2018

2 dagen Marskramerpad met overnachting bij ‘t Hilletje. Zeer gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten en geslapen infrisse schone ruimte met goede bedden. Vanochtend heerlijk ontbijt, lunchpakketje mee en uitgezwaaid door gastheer Thom. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Lekker gezellig in de middag zitten borrelen, voor de dag daarna een tafel gereserveerd. Heerlijk gegeten, rondleiding van Thom de eigenaar gehad en de plannen die hij heeft voor de toekomst met het pand. Vriendelijk en relax personeel, gewoon een lekker gezellig avondje uit eten gehad.

Gereisd met vrienden in september 2018

Heerlijk gegeten ⭐️ Verse producten 🥕🍅🥑Mooie opmaak !!! Vriendelijk personeel 🌟 Sfeervolle ambiance ⭐️ Een Tien met een griffel !! Wij komen zeker weten Terug !!

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Gastvrije ontvangst. Kamer en sanitair was schoon en mooi. Ontbijt was erg goed en meer dan voldoende. Bij een kamer aan de achterkant heb je last van apparaat wat de hele nacht staat de loeien.

Gereisd alleenreizend in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet meer. Vroeger was het beter

Fam. Groot,
11-3-2018

Viel ons tegen. Kinderen liepen schreeuwend rond in de zaak. Hoop lawaai, we zaten dicht bij de keuken. Eten viel ook tegen. Geen boter bij het brood. Geen lepel voor de soep. Overal moet je om vragen.

Gereisd met partner in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wat een rust

D. Wijdenes,
8-5-2017

Heerlijk gebied om te wandelen en fietsen. Verblijf op mooie plek in klein dorp. Eten zeer goed en verzorgd opgemaakt door de koks. Heerlijke toetjes! Enige nadeel is gedeelde douche en toilet op de gang. Maar alles word netjes bijgehouden en daar is de prijs ook naar. Aardige mensen in de bediening. Behulpvaardig. Heerlijk zitten bij de haard. Lekkere bedden.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima low-budget optie!

Linsie
18-7-2016

Wij hebben 1 nacht in 't Hilletje doorgebracht. De kamer was klein (ca 3x4) met een groot bed. De deur kon niet eens helemaal open. Ik vond dat geen bezwaar, we waren toch alleen op de kamer om te slapen. En we hebben heerlijk geslapen op de boxspring, al zijn de hoofdkussens aan vervanging toe. Douche en wc op de gang, maar daar staat tegenover dat de prijs echt schappelijk is. Ook was alles gewoon goed schoon. Het ontbijt was niet heel bijzonder, maar gewoon lekker en ruim voldoende (buffet). Verder zijn we prima ontvangen: vriendelijk en efficiënt. We kregen ook nog een tip voor een mooie wandeling. Kortom: wij hadden een prima verblijf in deze prachtige omgeving.

Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijke plek

P. Dijkstra
2-6-2015

Drie dagen solo fietsen door Nederland en dan per ongeluk landen in gasterij het Hilletje in Kootwijk. Geen douche en toilet op de kamer was even wennen, maar toch gedaan. Geen enkele spijt!! Het is er schoon, mooi verbouwde sfeervolle kamers, ontspannen sfeer, zeer behulpzaam personeel, rustige omgeving en prima eten! Ik kom er zeker weer een keer terug. Al is het alleen maar om even een hapje te eten op het terras.....

De prijs? Alles heeft z'n waarde!!

Gereisd alleenreizend in juni 2015

Heerlijke plek

leohorst
12-3-2015

Met Valentijn een diner en overnachting geboekt. Ontvangst prima met Valentijn sfeer e.d. Kamers zijn toch echt gedateerd. Toilet en badkamer op de gang, en dienen gedeeld te worden met andere gasten. Wel alles keurig schoon. Diner viel ons tegen, voorgerechten waren prima, maar m.n. het hoofdgerecht was een klein stukje zalm en een nog kleinere steak die niet echt mals was. Voorgerechten en nagerecht dienen gedeelt te worden. Wij zien liever dat ieder dan toch een eigen bord krijgt, want dit is niet praktisch en smaakvol. De kamer lag boven de bar, en dat hebben we tot in de late uurtjes geweten, midden in de nacht kwamen er ook nog mensen naar boven die echt te lang aan de bar gehangen hadden, zeer rumoerig dus!!

Gereisd met partner in februari 2015

Hier voel je je echt thuis.

rrrobb
9-3-2015

Op het eerste gezicht lijkt 79 euro voor een tweepersoons kamer met douche en wc op de gang een hoop geld. Als je wat googelt kun je voor minder in de buurt wel een kamer met douche en wc vinden. Wij hadden echter speciale herinneringen aan dit hotel, vandaar dat we er toch voor gekozen hebben. En gelukkig maar. De nieuwe eigenaar is super gastvrij en vriendelijk en geeft je heel erg het gevoel dat je welkom bent en je je er echt thuis voelt. De kamers zijn wel mooi gerenoveerd en de bedden slapen heerlijk. Het hotel en de kamers hebben ook hun gemoedelijke sfeer behouden. Verder is er een mooi groot terras en is het hotel gesitueerd in een mooie bosrijke omgeving. Het restaurant is ook uitstekend met vele betaalbare gerechten voor elk wat wils. Tenslotte is ook de sfeer in het team heel erg leuk en doet iedereen erg zijn best om het je naar de zin te maken. En dan ben je uiteindelijk die prijs van 79 euro inclusief een voortreffelijk ontbijt snel weer vergeten. Wij hebben genoten.

Gereisd met partner in Sat Mar 07 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gasterij 't Hilletje in Kootwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gasterij 't Hilletje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.