6,6

75 reviews over Camping De Harskamperdennen in het Nederlands

Waarschijnlijk komen we best nog eens terug!

Louise,
12-11-2018

Om te beginnen een prachtige camping ! Helaas, het sanitair zou beter bij gehouden mogen worden. Zien vaak vuil van de vorige dag nog liggen of aangekoekt zoals tandpasta! Ook in het naseizoen is twee maal per dag geen overbodige luxe! We hebben er veel mensen over horen klagen! De toiletcleaner was ook vaak niet aangevuld en de schoonmaakploeg rookt liever een sigaretje dan dat er wordt schoongemaakt. Moet misschien beter worden gecontroleerd! Sanitair blijkt toch voor veel mensen heel belangrijk te zijn! Dit is een positief bedoeld schrijven, maar het is onze ervaring! Verder alles prima!

Gereisd met partner in september 2018

Min en pluspunten

Laura,
11-8-2018

Doordat een vriendin deze camping aanraden hebben we drie weken op de camping gestaan. Mooie natuurcamping, grote plekken met veel schaduw. Elke ochtend komt er wel een eekhoorntje langs. Wat ik jammer vond was dat er geen water in de buurt was om af te koelen met dat warme weer, dus zijn we maar onder de koude douche gaan staan. Wat fijn was dat er geen auto’s de camping op mochten, veilig voor kinderen. Maar minder fijn de lange wandeling met boodschappen naar de tent. Misschien een tip om bolderkarren tot beschikking te stellen zodat je niet zo hoeft te sjouwen? Het sanitair rook continu naar urine daar mag wel wat meer aandacht aan geschonken worden. En opstapjes voor de kinderen zodat ze bij de kraan kunnen zou handig zijn bij handen wassen of tanden poetsen. De bosspellen die savonds werden gegeven vonden de kinderen geweldig! We hebben ons vermaakt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Ruime plekken in een bos-omgeving. Zeker ook op het natuurkampeerterrein gedeelte. Leuke waterspeelplaats met voldoende schaduw op warme dagen. Autovrij. Staat van het sanitair op het natuurkampeerterrein was beneden maats: 1x per dag schoonmaken blijkt niet voldoende: urinelucht, spinnewebben en zwarte verkleuring van de voegen. Watertemperatuur in douches wisselde erg, waarbij deze soms erg warm werd, veel te warm voor kinderhuidjes. Door kampeerders werd er onderling over gesproken. Getracht dit op een nette manier aan te geven bij de beheerders, maar deze leken niet goed te weten wat te doen met mijn feedback. Wij waren €36,- per nacht kwijt voor twee kleine kinderen, twee volwassenen en een kleine tent. Prijs kwaliteit verhouding was daarmee echt beneden peil.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De ligging in het bos is erg mooi. Geen auto toegestaan bij de plek zelf, maar de parkeerplaatsen zijn vlakbij. Bij aankomst werd ons er op gewezen dat onze plek per dag nogal veel zonuren had (we zaten middenin een hittegolf) en we mochten als we wilden een andere plek uitkiezen. Prima service dus! Helaas was het in de periode van onze vakantie erg droog dus ook erg stoffig. De paden op de camping zijn niet verhard, dus dit betekent dat bijvoorbeeld het sanitair snel vervuild raakt. Het sanitair is niet echt nieuw en kan wel een opknapbeurt gebruiken. Door de warmte werd het snel vrij muf in het toiletgebouw. Ook vond ik het antal douches en toiletten aan de magere kant. Ook de afwasplekken waren er vrij weinig, dus vaak wachten of later terugkomen. Er wordt in andere reviews geklaagd over het feit dat er voor warm water betaald moet worden. Dit klopt maar de prijs is erg schappelijk.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Meest geweldige canpingek voor mensen die van rust

Janet Bakker,
28-7-2018

Het is een fantastische camping. Ik schrijf dit een dag voor vertrek. De kinderen en wij gaan alweer voor de 5de keer. Wij hebben vakantie voor onze tent met boekjes lezen bijkletsen en rust en ontmoeten tussendoor onwijs gezellige mensen. De kinderen spelen de hele dag op een springkussen, met de waterpomp of ontmoeten vriendjes en vriendinnetjes. In een woord fantastisch!!! Wij waren nooit mensen om naar dezelfde plek terug te gaan, maar hiervoor maken we een uitzondering. Ruime plekken. Om 10 uur is het meestal stil, je kunt hier nog sterren zien, lieve eigenaren die duidelijk plezier hebben in hun werk en hart hebben voor deze bijzondere plek.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Ruime plekken, redelijk sanitair, nauwelijks service (wel brood) onvriendelijke gastvrouw ( verstrekken ansichtkaarten, verkopen wel postzegels maar op vraag of er ook een brievenbus is wordt bits gereageerd). Gestaan op hondenterrein ( is een langgerekt veld met naast elkaar liggende ruime plaatsen). Camping kent geen verdere voorzieningen. Prijs ad € 29,--per nacht veel en veel te hoog, hierbij komt dan de kosten voor warm (douche) water ( soort creditkaart). Met warmwatergebruik komt de prijs dus op ruim € 30, per nacht. Prijs mogelijk de oorzaak voor uiterst geringe bezetting ( minstens de helft van de plekken waren leeg, dit per medio juli). Omgeving is prima.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Omdat wij een jachthond bezitten (Hongaarse Vizsla) kennen we alleen het gedeelte dat speciaal is toegewezen aan hondenbezitters. Maar...de Camping ligt in een prachtig wandelgebied en dat is het eerste dat ik zoek als ik ga kamperen. Het is me meermaals gebeurd dat ik op de ochtendwandeling oog in oog stond met een ree. Dat is een heel intense ervaring, zeker als je stil staat en voelt dat de natuur zijn adem inhoudt. In de omgeving van de camping kan je echt uren lopen, elke dag een andere route. Even het hek opendoen en je bent in de prachtige Veluwse natuur. Maar de camping zelf is ook zo mooi. Ruim van opzet, geleid door een heel vriendelijk echtpaar en niet vernield door zwembaden, glijbanen en andere zaken die aan de beleving afbreuk doen. Wij komen er regelmatig terug om rust en stilte te vinden. Ik zou deze camping van harte aanbevelen, maar wel aan mensen die genieten van het pure, het echte, het stress-loze genieten.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Schitterend terrein, ruime plaatsen

Wiro,
24-8-2017

Het is een terrein voor kampeerliefhebbers, met oog voor,de natuur. Fietsen wandel mogelijkheden legio. Vriendelijke beheerders/personeel

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke camping

Charly,
6-8-2017

Wat een prachtige ligging heeft deze camping. We stonden voor een weekend met ons tentje op het natuur kampeerveld. Met een speeltuin en waterpomp voor de tent heeft onze zoon zich prima vermaakt. Het sanitair zag er voldoende schoon uit. Ik las in een andere review dat je niet je handen kan wassen met warm water maar dat kon in dit toilet gebouw wel. Voor overig warm water moet je inderdaad extra betalen. Wij vonden dat geen probleem en je gaat ineens een stuk bewuster met het gebruik om.

Wij komen zeker vaker terug om een weekend bij te tanken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Weinig servicegericht

Linda,
5-8-2017

Mooie natuur, kindvriendelijk

Niet meer van deze tijd om voor warm water te moeten betalen. Douchen kan ik nog inkomen, maar de afwas of even je handen te wassen kan zonder betalen niet.

Staat in de zomervakantie 2x per week een eetkar. Maar het is rond etenstijd zo druk dat je minimaal 45 minuten in de rij staat om wat te eten te halen.

Beheerders weinig klantvriendelijk en niet oplossingsgericht (vooral de dame erg onvriendelijk). Erg mooie camping maar hierdoor voor mij geen tweede keer.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
eigenaren B. van der Veen en Y. Hollema, eigenaar/exploitant, 8-8-2017

zeer spijtig dat dit platform gebruikt wordt door gasten waarmee we onenigheid hebben gehad

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Harskamperdennen in Kootwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Harskamperdennen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.