Vakantiehuis De Fluitberg

2 reviews over Vakantiehuis De Fluitberg in het Nederlands

Prachtige plek, huisje ok

Inge,
2-6-2018

Sfeervol huisje op een open plek in het bos. Prov weg is op korte afstand , verkeer duidelijk te horen. Ook hoor je de schietgeluiden vanaf het oefengebied defensie iets verderop. Huisje klein.Slaapkamers prima in orde . Mieren in de keukenkastjes en in het zitgedeelte van de woning. Lekkende kraan keuken (al maanden, gezien eerdere beoordelingen in boek in woning ) S avonds in schemering op terras liepen de zwijntjes door de tuin. Prachtig ! .Tijdens ons verblijf was het 30 graden. Erg warm in woning . Geen ventilator oid aanwezig. Op zandpad achter de woning regelmatig in de nachtelijke uren auto’s waargenomen wat een onveilig gevoel gaf. Tijdens onweer geen tv en geen ontvangst met gsm. Geen vaste telefoon in woning aanwezig . Veel lange wandelingen gemaakt , waarbij je niemand tegenkomt. ‘sMorgens wakker worden op terras met alle vogelgeluiden. Prijs/kwaliteit strookt m.i niet helemaal. Je betaalt duidelijk voor de ligging.

Gereisd met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige plek

Wendy
29-12-2010

Het huis ligt verscholen in het bos aan een zandpad, helemaal omgeven door bomen. Een ruim grasveld eromheen. Dit was wel wat omgeploegd toen wij er waren, dus niet beloopbaar. Vanuit het huis loop je zo het bos in, we hebben herten gezien net aan de overkant van het pad. Dus hou je van rust, natuur en stilte dan is dit je perfecte plekje. Het huis ziet er ook schitterend uit, een plaatje. Van binnen is het niet groot maar met zorg en smaak ingericht en van alle gemakken voorzien.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Feb 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis De Fluitberg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Fluitberg in Kootwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Fluitberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.