Vakantiepark

• Onderkomen8
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7

Het ontvangst was plezierig vriendelijk

Gereisd met partner in april 2017

Prachtige 10 persoons bungalow

Richard
26-5-2014

Afgelopen weekend verbleven wij op Chaletpark Kootwijkerduin in de tien persoons bungalow. Een ruime nette bungalow voor een betaalbare prijs. Bungalow heeft goede boxspring bedden , keurige douche, gezellige woonkamer en mooie keuken. Op het park zelf is verder geen speeltuin of iets dergelijks maar dat was ons bekend en geen probleem. Leuke uitstapjes in de buurt. Goed restaurant voor op het park.

Gereisd met jonge kinderen in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiepark info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Chaletpark Kootwijkerduin in Kootwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Chaletpark Kootwijkerduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.