Camping Betuwe

Camping Betuwe
7,1

9 tips over Camping Betuwe

Fam. de Haan, 8-7-2014
Een sta-plaats aan de Libellehof (prachtige ligging aan het water), en het restaurant naast de receptie is ook een absolute aanrader.
Kartini, 14-8-2013

Heel erg uitkijken als je via Vakantie Veilingen boekt! Er worden onterecht extra kosten berekend, goed de voorwaarden erop na lezen.

Bijenhof is een goede plaats om te staan met kleine kinderen. Vlinderhof een afrader.

Veel fruitstandjes in de nabije omgeving. Rhenen is zeer dichtbij (winkels, eettentjes en Burgers Zoo)

fam. Bakker, 13-8-2013

Heerlijk fruit te koop in de nabije omgeving.

Loop eens over de Grebbeberg (Rhenen), de moeite waard!

Veenendaal is leuk om te winkelen.

Boodschappen kun je doen bij c1000 in Kesteren, hier is ook een Rabobank en bakker.

We hebben een aantal aanbieders voor Betuwe voor je op een rij gezet:

bram_hoppenbrouwer, 23-7-2013

Lekker naar de kersenboer gaan.

lekker rustig rond fietsen.

marlous de knokke, 18-7-2013

de plekken aan het water

de brasserie naast de receptie ( snackbar was trouwens ook okay ;))

Familie van Dongen, 25-6-2013
Boek een plaats aan het water!!!!!!!!!!

Rob54, 11-5-2013
Libellehof daar ligt de mooiste vijver
Harrie, 31-8-2012
Op sommige plekken staat een boom of lantaarnpaal hinderlijk om de caravan en auto te kunnen plaatsen.
Hermans, 16-7-2012
Het zou mooi zijn als er in de toekomst ook WIFI of CAI aangeboden kan worden, dat zou wat ons betreft echt wel meerwaarde hebben?

We hebben een aantal aanbieders voor Betuwe voor je op een rij gezet: