Géén boekingskosten

Camping Betuwe

NederlandGelderlandKesteren

We hebben de beste aanbieders voor Camping Betuwe voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 121 reviews

Meer camping info

121 Reviews over Betuwe

• 5Marianne18-08-2022

Verouderd

Mobile Home was verouderd en slecht schoongemaakt. Je zit tussen de Poolse gastarbeiders. Dus 6.00u begint het dagelijks leven. Leuke visvijver.

• 6Marianne15-08-2022

Verouderd

De camping is verouderd. 7.00u gaan de Poolse werknemers naar de fruitteelt, wat hoorbaar is als je in een wat verouderd mobile home zit. Kit randen erg smerig. Wel mooi uitzicht op de visvijver met karpers. Voor ons diende dit als tussenstop en was het mooi weer, anders waren we hier niet gebleven.

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 3Tim06-08-2022

Nooit meer

Veel te veel herrie op de camping, elke avond tot half elf bonkende muziek. Zeker niet kind vriendelijk. Jammer want de gehuurde tent was wel erg mooi. Mijn ouders hadden de meest basic tent gehuurd en moesten naar het sanitair, wat is oud en veel te weinig was.

• 9M.W. Visser18-08-2021

Geweldig

Mooie schone camping , beheerders zijn erg vriendelijk en willen overal bij helpen. Prachtig safaritent gehuurd, aan de vijvers. Alles zit erop en eraan. Kan niets bedenken wat wij gemist hebben, op en rond de tent. Heerlijk op de ter plekke gehuurde fietsen, tochtje gemaakt tussen de leuke dorpjes en de appels, peren en kersenboomgaarden. Wat een rust en ruimte. Heerlijk

• 5Jaap10-08-2021

Mooie plek, sanitair kan echt niet

De plek aan Libellehog was mooi en rustig. Maar het is meer dan 300 meter lopen naar het sanitairgebouw. Nou ja, sanitairgebouw is een groot woord. 1 wc, 1 urinoir en 2 douches (mannenkant). Dus 300 meter lopen, zien dat allles bezet is, terug naar de caravan en hopen dat er dan later plek is. Dit kan echt niet. En dan heb je per plaats 1 sleutel (ook nodig voor douche). Dus ‘s morgens tegelijk douchen kan niet. Wachten tot de ander terug is met de sleutel. …We komen hier dus niet terug.

• 2Staat v/h sanitair
  • 8Kim10-08-2021

Leuke week in Mobile Home met 2 kinderen

Net terug van een weekje camping Betuwe. Ik had met mijn 2 zoontjes een mobile home aan de Libellehof geboekt. Leuk huisje, wat verouderd hier en daar maar alles wat wij nodig hadden was aanwezig. Mooi uitzicht op de visvijver. Mijn oudste zoontje van 7 vond het animatieteam helemaal leuk. Hij was erg verdrietig toen we weer naar huis moesten. Beide kinderen waren ook gek op de springkussens. Er zijn 2 meren om te zwemmen, ook leuk. De cafetaria heeft lekkere broodjes s’ochtends. Erg aardige vrouw die daar werkt. Je kan er ook goede patat en snacks halen s’avonds. Minpunt was voor mij de brasserie. We gingen daar 1 keer s’avonds eten en we hebben 2 uur moeten wachten op het eten. Gewoon wat patatjes met snacks en een stukje (te gare) vis met groente. Dat kan veel beter. Bediening amateuristisch. Verder kon ik maar voor 3,5 dag een fiets met kinderzitje huren, er waren niet genoeg zitjes. Dat was ook jammer.

• 8Familie H.09-08-2021

Luxe tenten, blije kinderen!

De luxe safaritenten zijn echt een aanrader. Van alle gemakken voorzien en gezellig aan het water gelegen. De camping is overzichtelijk en hierdoor voelden onze kinderen zich er direct thuis, ze hadden snel vriendjes en hebben zich goed vermaakt. Ook de omgeving was mooi! Aardig personeel ook.De seizoensplaatsen mogen worden opgeknapt, maar daar hoef je eigenlijk niet te komen.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 4AMH19-05-2021

Nooit meer

Wij stonden op de libellehof. De plaatsen zouden 100 m zijn. Dit is niet waar omdat de strook voor je tent vrij moet blijven voor doorgang. Je kunt er dus niet zitten. Het sanitair was veels te weinig voor het aantal gasten die er gebruik van moesten maken.. Men deed niets en wilde ook niets doen aan de gaten in de weg. Broodjes kon je pas om 9.00 halen. Plus: mooi uitzicht en de schoonmaak van het sanitair.

• 3Eetgelegenheden
  • 8Wim16-05-2021

Mooie camping met ruime plaatsen en netjes verzorg

Nette camping. Schoon en ruime plaatsen in een mooie omgeving maar veeeel te weinig sanitair gebouwen.In het voorseizoen sta je al lang te wachten in het hoogseizoen moet dat helemaal fout gaan.Ander puntje: er liggen overal verkeersdrempels . Prima maar maak ze dan wit dan zie je ze tenminste als je met de caravan aan komt

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 6Frans22-12-2020

Voor een paar nachtjes goed te doen

We stonden hier 4 nachten op een tentenplaats bij de vijver. Wat smalle strook, maar wel leuk gelegen met mooi uitzicht. Bij de plas veel vissers, heb niet gezien of ze wat vingen. Camping is verder verouderd, her en der wat oude stacaravans. Binnenspeeltuin ook niet om over naar huis te schrijven. Sanitair gedateerd en vanaf de tentplaats ver lopen, de achtergelegen boomgaard bood 's nachts uitkomst. In de buurt veel gelegenheid om te fietsen door de Betuwe. Liempde heeft een winkelcentrum waar alles wat nodig is zit.

• 5Staat v/h sanitair

Camping Betuwe info