Camping Betuwe

85 reviews over Camping Betuwe in het Nederlands

Erg leuke camping

Familie Bleumink
3-3-2018

Een erg leuke camping ! Er is veel te doen voor de kinderen.

Goed vertoeven

Niels
26-2-2018

Mooi gelegen camping met heel vriendelijk personeel.

Sanitair gebouw zeer schoon

Geweldige camping voor jong en oud.

Wim
21-2-2018

Het is een super mooie locatie met vriendelijke mensen. Wij waren met de camper en stonden mooi aan het water. We hebben ons prima vermaakt voor 2 weken. De animatie was goed. Er is genoeg voor de kinderen te doen. Al met al een aanrader voor mensen met kinderen, maar ook zonder kinderen een top locatie met mooie fietsroutes en plaatsen in de omgeving.

Geslaagde vakantie

Chantal
20-2-2018

Mooie omgeving, centraal gelegen met vriendelijke en behulpzaam personeel

Super

Erwin
20-2-2018

Super ligging mooi in de natuur, veel kan niks moet

Nooit meer!

Karel
27-1-2018

Ligging mooi in de Betuwe, toiletgebouw keurig in orde; maar verder ...

Ondanks dat er circa 10 jaar een nieuwe directie is is de hele camping gewoon in een afgrond aan het glijden. Vervallen caravans, diverse storten, groen afval wat gedumpt mag worden en blijkbaar vinden andere "gasten"het nodig om daar Ook metaal, kunststof, gipsplaten en andere troep neer te flikkeren. Bij het aangewezen stort kun je 's-avonds niet eens je afval meer in een container kwijt. Op een ander veld -weet niet meer hoe het heet- ligt gewoon een berg puin! Er zijn een hoop regels maar handhaven Ho maar! Snelheid, netheid, onderhoud ? een dikke MIN 1 ( -1 )

Een camping volop bezig met verbetering. Ideaal voor kamperen met kleibe kinderen.

Dit jaar o.a. een nieuwe overdekte speelplaats en boogschieten. Zeker het voorste deel v.d. camping is in zeer goede staat. Het viswater achter op de camping is ideaal voor het vissen op karper

Volgende jaar komen we zeker weer!

Schone camping met mooie ligging

Hoog
30-5-2017

Voorste deel van de camping was piekfijn in orde. Vriendelijk personeel. Mooie velden. Achterste deel van de camping oud en rommelig. Cafetaria kan wel gemoderniseerd worden. Misschien kan er vooraan nog een pierenbadje komen zodat de kleintjes niet in de plas hoeven.

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback!

Goed om te horen dat uw verblijf naar wens was.

Er is zeker nog werk aan de winkel! Daar doen we ons best voor.

Het pierenbadje vooraan op de camping; er is een klein strandje. Dit loopt nu helaas nog iets te steil af dus dit zetten we op de planning voor na het seizoen! Bedankt voor de tip

Rustige camping om heerlijk bij te komen

Daan
26-5-2017

Leuke camping druk met vernieuwen wat tijd nodig heeft maar je ziet het elk jaar beter worden :) Mooie omgeving heerlijk rustig top gewoon.

Beste Daan,

Wat fijn zo'n positieve reactie! Goed om te horen dat je hier kan genieten van de rust.

Een fijne zomer!

Viel erg tegen

Peter van Otterlo
3-4-2017

Camping is een rommeltje er is weinig te doen,wat ze op de site beloven is er niet er is een gedeelte wat te omschrijven is als een afvallige camping en het andere gedeelte met chalets daar zijn de meeste foto's van gemaakt op de site om de rest te verdoezelen.verder voor dit jaar 2017. er is geen kantine meer die is dicht en de cafetaria is heel beperkt open en dus zal je het buiten de camping moeten zoeken in een van de dorpjes want er is verder niks nada niks. Buiten naast de camping is er een restaurantje, krijg je weinig op je bord voor veel geld en dus ga je nog met een hongergevoel weg.

Tip van mij,mensen als je echt van je vakantie wil genieten zoek echt wat anders want het is een fiasco,echt zonde van je geld.

Beste Peter,

Dank je wel voor je terugkoppeling. Graag wil ik inhaken op enkele punten die je benoemt.

Dat de camping een rommeltje zou zijn en een afvallige camping is, is zeker niet het geval. Daarentegen ontkennen wij niet dat er nog veel werk aan de winkel is, wat erg veel tijd in beslag neemt. We doen elke dag ons best de camping beter en mooier te maken zodat iedereen het naar hun zin heeft!

Ook qua activiteiten doen we ons best voor alle gasten wat leuks te bedenken en vooral de kinderen te vermaken met bijvoorbeeld de nieuwe indoor speeltuin, een recreatieteam, kinderbingo en andere leuke activiteiten. In ons programmaboekje (te vinden op onze website) is te vinden wat er allemaal wordt georganiseerd komend seizoen.

Erg jammer dat u de horeca niet naar uw zin was!.. De keren dat wij hier eten is het erg naar ons zin en krijg je zeker waar voor je geld.

Ik wens u een fijne zomer toe!

We hebben een aantal aanbieders voor Betuwe voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Betuwe in Kesteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Betuwe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Betuwe scoort een 7.04 uit 10 op basis van 85 reviews.