Camping Betuwe

Camping Betuwe
6,8

89 reviews over Camping Betuwe in het Nederlands

Met jonge kinderen

Een verschrikkelijke vervallen camping,overal oude caravans waar weinig onderhoud aan gepleegd word. ze schrijven dat ze een campingwinkel hebben,heb ik niet gezien wel een oude snackbar waar langs je heen gekeken wordt en je dus lang moet wachten op het eten. Een gezellige kantine is er niet wat toch iedere camping behoort te hebben,waar je gezellig andere mensen kan ontmoeten. animatie team ...pfffff bleek ook al gestopt te zijn,hoorde van andere camping gasten dat ouders zelf maar het initiatief moesten nemen om wat leuks voor de kinderen te doen. Over de camping gelopen dan zie je het verval,sloop caravans en ander afval, een hoop puin en vooral veel vuilnis voor bij de milieustraat. Het stinkt, komt ongedierte op af. wat mij ook opviel was vergeleken met andere campings dat er ondanks hoogseizoen heel weinig door trekkers waren

Appelpop 2018

DvZ
9-9-2018

We voelden ons Echt genaaid. Denk je met gezin naar appelpop te gaan

boekt n festitent voor 225€ (4pers)camping de Betuwe

kom je daar schijnt dat je nog €167,50 moet betalen voor plek waar de tent staat En even 7,50€ voor auto betalen

oh ja je mag Geen gebruik maken van het sanitair op de camping Jullie moeten de Dixie’s gebruiken

Of we ook douchemunten willen Welja joh betalen we ook even voor kom je bij tent blijkt t een slaapzak van niks te zijn Net als tent hadden net zo goed in open air kunnen liggen

Na 1 nacht besluiten we te gaan 1 vd 4 ziek is geworden Hebben nog douche- en ontbijtmunten

Twv 19€. Bij receptie vragen we resterende munten geld terug Wat denk je?

gaat niet heb hier geen geld Hele discussie Uiteindelijk zaten we terug met muntjes in auto

belachelijk 2 volw+2kids 411,50€ betalen voor 2 nachten in tentje!! n dat je je nog niet eens fatsoenlijk kon wassen of naar toilet gaan

Schandalig camping de Betuwe!

Bij jullie komen we zeker nooit meer terug!

Nooit meer

Hollander
16-8-2018

Bij aankomst zeer vriendelijke mevrouw bij de receptie.

En een mooie visvijver.

Verder kan ik alleen maar zeggen een vreselijke oude bende en we wilde het liefst meteen weer naar huis.Een trekkershut met op het dak asbestplaten wat zeer gevaarlijk is.Het interieur wat zeker de 45 euro per nacht niet waard is in vergelijking met trekkershut op een camping ook in deze omgeving.Er waren alleen 2 stapelbedden een tafel met 4 stoelen.Een 2 pitsgasstel en daar houd het mee op.Buiten een picknicktafel waar geen mens op gaat zitten zo oud en versleten.Nee wij gaan nooit meer naar deze camping.

Receptie, Receptie, 21-8-2018

Beste Familie Hollander,

Vervelend om te horen dat u het niet naar uw zin heb gehad.

Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Volgende keer weer!

Mark Wonnink
25-6-2018

We hebben met vrienden voor 1 dag de twee trekkershutjes gehuurd die aan de vis/zwemvijver staan. Prachtige ligging en alles wat in de folder stond was aanwezig. Op de camping zelf staan behoorlijk veel oude stacaravans, maar verder is alles netjes. We werden vriendelijk ontvangen en hebben het hier perfect naar onze zin gehad.

Receptioniste, Receptie, 21-8-2018

Beste Mark,

Goed om te horen!

Wanneer zien we jullie weer? :)

Erg leuke camping

Familie Bleumink
3-3-2018

Een erg leuke camping ! Er is veel te doen voor de kinderen.

Goed vertoeven

Niels
26-2-2018

Mooi gelegen camping met heel vriendelijk personeel.

Sanitair gebouw zeer schoon

Geweldige camping voor jong en oud.

Wim
21-2-2018

Het is een super mooie locatie met vriendelijke mensen. Wij waren met de camper en stonden mooi aan het water. We hebben ons prima vermaakt voor 2 weken. De animatie was goed. Er is genoeg voor de kinderen te doen. Al met al een aanrader voor mensen met kinderen, maar ook zonder kinderen een top locatie met mooie fietsroutes en plaatsen in de omgeving.

Geslaagde vakantie

Chantal
20-2-2018

Mooie omgeving, centraal gelegen met vriendelijke en behulpzaam personeel

Super

Erwin
20-2-2018

Super ligging mooi in de natuur, veel kan niks moet

Nooit meer!

Karel
27-1-2018

Ligging mooi in de Betuwe, toiletgebouw keurig in orde; maar verder ...

Ondanks dat er circa 10 jaar een nieuwe directie is is de hele camping gewoon in een afgrond aan het glijden. Vervallen caravans, diverse storten, groen afval wat gedumpt mag worden en blijkbaar vinden andere "gasten"het nodig om daar Ook metaal, kunststof, gipsplaten en andere troep neer te flikkeren. Bij het aangewezen stort kun je 's-avonds niet eens je afval meer in een container kwijt. Op een ander veld -weet niet meer hoe het heet- ligt gewoon een berg puin! Er zijn een hoop regels maar handhaven Ho maar! Snelheid, netheid, onderhoud ? een dikke MIN 1 ( -1 )

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Betuwe in Kesteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Betuwe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.