8,6

4 reviews over Vakantiehuis Betuwe - Rustoord Lodder in het Nederlands

Leuk huisje, zeer compleet ingericht,mooi uitzicht

J.Stoffels, 27-8-2017

Huisje is voor vier volwassenen niet geschikt. Met kleine kinderen is het wat passen en meten.

Wij waren met z'n tweeën en hebben een prima tijd gehad. .

Het huisje was erg handig ingericht en heel schoon..

Mooie omgeving om te fietsen.

Geweldig

Janny en marion, 19-9-2015

Fantastisch week gehad met onze 2 honden. 4 Persoons huisje was wel klein maar schoon en erg compleet.

Uitzicht was prachtig en je had veel privacy . Zeker voor herhaling vatbaar.👍👍

Om aan tebevelen

L.Mijnders , 28-7-2012

Wij hebben een hele fijne week gehad, in jullie vakantiehuisje,dat op een prachtige locatie staat,met veel privacy,en een heel mooi uitzicht op Rhenen en de Grebbeberg ,alles was goed verzorgd,en zullen het zeker aanbevelen.

Gr. Lau en Joke

heerlijk rustig gelegen

Familie Driessen, 15-12-2009

Mooi schoon huisje. Goede inrichting en voorzien van uitgebreide inventaris.

Wij hebben 11 dagen met onze dochter van 15 maanden in een 4 persoonshuisje gezeten. Omdat zij nog niet in een gewoon bed sliep, moest er nog een campingbedje bij. Daarvoor was eigenlijk geen ruimte. Hun oplossing was prima. Voor een verblijf meer dan een week met zulk Nederlands regenachtig weer, zullen wij de volgende keer voor een groter huisje kiezen. Maar dus zeer zeker voor herhaling vatbaar!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Betuwe - Rustoord Lodder in Kesteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Betuwe - Rustoord Lodder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Betuwe - Rustoord Lodder scoort een 8.58 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: