Camping De Graafschap Parkcamping

72 reviews over Camping De Graafschap Parkcamping in het Nederlands

Heerlijk genieten!

Fam. de Groot
19-9-2018

Al vaak op deze camping te gast geweest.

Wederom genoten!

Vriendelijk ontvangst, prachtige plek met privé sanitair en volop recreatie mogelijkheden in de omgeving.

Geweldig

Nienke
16-7-2018

Ik heb samen met mijn dochter van 8 jaar twee nachten geslapen in een wijnvat.

Het was een geweldige ervaring.

Heerlijke bedden alles heel goed schoon ook de sanitair gebouwen👍 en de eigenaren zijn heel vriendelijk en gastvrij🤗 Wij komen zeker weer terug.

Het is ook echt een aanrader om met je kinderen of kleinkinderen hier eens te gaan overnachten. Op nog geen 15 minuten fietsen is een heel leuk buitenbad met glijbaan en vloten voetenpad. En als camping gast mag je er gratis gebruik van maken.

Toch liever een Acsi camping

E. Erenstein
9-6-2018

Een goed verzorgde camping, grote plaatsen en een pluim voor de schoonmaakster van het sanitairgebouw, zo schoon!

Echter vind ik de prijs in de maand mei op een comfortplaats zonder auto voor 2 personen, een caravan en een kleine hond aan de hoge kant.

Wij hebben 25 euro per nacht betaald.

Momenteel verblijven we op een schitterende 5 sterren camping met een verwarmd- en buiten zwembad, veel speelmogelijkheden voor kinderen, zeer goed verzorgd en een ruime plaats en betalen 19 euro per nacht. De hond is gratis, dankzij onze Acsi kaart.

fantastisch

Drikus Wijenberg
6-5-2018

Een camping met heel mooi verzorgde plaatsen. Op elke plek was een verhard gedeelte waar je de voortent op kunt zetten. Het verharde gedeelte is gevuld met kleine kiezelsteentjes waardoor je grondzeil niet vies wordt. Wij hebben tijdens ons verblijf veel regen gehad maar wij hadden totaal geen water in de voortent. Ook de grasmat was niet drassig. Het prive sanitair is heel erg mooi en ook nog verwarmd, dus heel fijn als je minder warm weer hebt. De paden op de camping waren ook mooi verhard en goed verlicht. De ontvangst was ook heel hartelijk, allemaal heel gemoedelijke mensen. Echt een aanrader voor mensen die rust zoeken. Hier komen wij zeker nog terug.

Geweldig!

Arida Stomps
11-8-2017

Een hele fijne, rustige, gemoedelijke camping. Prachtig gelegen met alles binnen handbereik. Mooie ruime plekken. Schoon en zeer net sanitair. Byzonder vriendelijke en behulpzame eigenaars en personeel. Ruim, netjes en praktisch prive sanitair. Meteen geboekt voor volgend jaar! Heel graag tot dan!

Rustige nette camping

Gerard
24-7-2017

Ruime staanplaatsen met helaas een graffelplaats waar je je voortent over heen moet zetten, heb je die niet en bedek je die plek niet met een grondzeil dan loop je de steentjes onophoudelijk naar binnen.

We stonden hemelsbreed 30 meter van een manege af waardoor de hele dag muggen om je heen vliegen. ZEER IRRITANT.

Prachtige grasmat waar de hele dag aan gewerkt werd, dus onophoudelijk de grasmaaier over het terrein. De paden vertonen veel gaten waardoor het 's avonds en 's nachts gevaarlijk is. Er waren veel ouderen op de camping.

Vriendelijke ontvangst. De camping ligt dicht bij Doetinchem een plaats waar veel te doen is.

Mooie camping

Theo
5-7-2017

Mooie camping die is verdeeld in vakken, vriendelijke receptie en de eigenaar gaf ons een hele mooie plek

Sanitair is goed en perfect schoon

Camping gedeelte is om door een ringetje te halen gras is net een billartlaken. Er staan ook behoorlijke wat stacaravans waarvan je weinig ziet daar wisseld de netheid met de eigenaar😂

Verder kleine bar waar je een eenvoudige hap alsmede drankje kunt kopen

Wij komen zeker een keer terug!!

Heerlijk!

Janina
5-6-2017

Hier kom ik nou iedere keer weer helemaal opgeladen vandaan. Mooie camping, fijne en rustige plek met veel vogels, konijntjes een eekhoorns. Goede locatie en vriendelijke eigenaren en receptie.

Beetje thuiskomen

Florissa
5-6-2017

Schoon sanitair mooi verzorgde plaatsen gezellige kantine met koud bier !

Wij blijven terug komen.

Fam. Fechner
5-6-2017

Fijne service, fijn sanitair, veel vogels en mooie fietstochten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Graafschap Parkcamping in Hummelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Graafschap Parkcamping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.