Vakantiehuis
Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag22°18°
9,5

18 reviews over Vakantiehuis Wilg 39 (Droompark Bad Hoophuizen) in het Nederlands

Op en top genieten op deze unieke locatie!

Familie J.
4-7-2018

Heerlijke dagen gehad in deze woning. Het uitzicht is geweldig! Je raakt niet uitgekeken. Het geeft het gevoel of je in het buitenland bent. De woning is van alle gemakken voorzien en heeft veel privacy. Alleen 's avonds komen mensen langs die een avondwandeling maken. Er zijn 's avonds ook veel muggen en andere insecten (dit is ook te zien aan de raambekleding), maar dat weet je bij een woning aan het water. Voor ons geen probleem. Helaas geen karpers gevangen door het vele wier op dit moment. Omdat je overal heel ver het water in kunt lopen waren er weinig diepere stukken te vinden. Ook geen activiteit van vissen te zien. Erg jammer, maar ondanks dat een heerlijk verblijf gehad. Voor gezinnen met jonge kinderen: de woning is geheel omheind behalve de zijkant, deze grenst aan een slootje. Op de 2e slaapkamer past een campingbedje (de kamer heeft 2 deuren). Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Wat een geweldig fijn huis en wat een uitzicht !

Gerard en Marion
18-4-2018

Wij vonden het meer dan geweldig wat een huis en wat een uitzicht , wij gaan hier zeker nog eens terug komen !!

Gereisd Met partner in april 2018

Adembenemend uitzicht

Gerard & Marjan
6-5-2017

Prachtig uitzicht over het Veluwemeer, unieke locatie. Prive strand wat ideaal is met je surfplank of voor de kinderen, zo vanuit Wilg 39 het water op. Gazon rondom de woning met wel 3 terrassen, wil je schaduw of zon, ga maar lekker zitten. Van binnen is de woning prachtig ingericht, licht en sfeervol.

Leuk: de vele eenden- en ganzenkuikens die je langs de woning ziet komen. Minder leuk: zwermen kleine groene, niet prikkende, muggen die het praten buiten soms moeilijk maakte :-). Zeer zeker een aanrader om hier naar toe te gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima surfspot

Gerrit
16-4-2017

Mooie locatie direct aan het water. Watervogels laten hun aanwezigheid duidelijk horen. Voor ons geen probleem om vier uur s'nachts. Wel iets om te weten voor potentiële huurders. Mooie ligging t.o.v. de zon stand waarbij de prachtige lichtinval in de woonkamer de indruk wekt dat je aan de Middellandse zee verkeert.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Klein Saint Tropez

Jan
13-4-2017

N.a.v. de prachtige recensies contact met de eigenaar (Dick). Ontzettend aardige man die vragen uitgebreid beantwoordde. Direct bij de eigenaar geboekt. Huis bleek prachtig en bijzonder rustig gelegen. De inrichting top en schoonmaak uitstekend. Na een uur kwam iemand vragen of er qua schoonmaak nog klachten waren. De 3 terrassen zorgden ervoor dat wij lekker uit de wind in het zonnetje konden zitten. Het kostte bij het karpervissen moeite om de vis te vinden. In maart bevinden de karpers zich voor het merendeel in de vaargeul aan de polderzijde van het meer. Er was na lang zoeken gelukkig nog een plek waar het water dieper was. Daar inderdaad karper aangetroffen. Fantastische vissen waar je met liefde een paar dagen voor blankt. Voor de karpervissers met kinderen is het de ideale plek. Lekker overdag met de kinderen op pad en 's nachts lekker de hengels in het water. Een vis uit het Veluwemeer gevangen vanaf je eigen strand. Beter gaat het niet worden.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2017

Het mooiste plekje op Droompark bad Hoophuizen!

Jo & Marijk
10-10-2016

Onze verwachting was hoog na het lezen van de omschrijving en het zien van de foto's/video. En .... wij zijn zeker niet teleurgesteld, alles was buitengewoon! Wij hebben heerlijk kunnen genieten van het comfortabele huisje en vooral van de ligging ervan. Wat een schitterende plek met fantastische uitzichten. Wij voelden ons verbonden met de natuur. Wij hebben heerlijk kunnen genieten van zon, water, wind en vakantiehuis.

Gereisd Met partner in oktober 2016

Geweldige plek midden in de natuur

G. Kok
18-9-2016

Dit huis staat werkelijk op de mooiste plek van het park. Heerlijk rustig en vrij gelegen. Altijd de mogelijkheid om schaduw of zon te vinden en genoeg beschutting tegen wind. Prachtige natuur, de vissen springen over het water, veel watervogels en zelfs een ijsvogel gezien! Genoeg vertier op het park en het kijken naar de bootjes, surfers, zonsondergang en de sterren is ook heel fijn. De bedden zijn heel goed te beslapen. Verder een netjes en mooi ingericht huis met alles wat je nodig hebt. Dit huis is zeker een aanrader voor mensen die van natuur houden en rust zoeken!!

Gereisd Met partner in september 2016

super locatie

Debby
2-5-2016

Mooi huis, op n super locatie. Beste van het park. In het huis is alles aanwezig wat je verblijf top maakt. Goede bedden, warme douche en super uitzicht. Tóch was er één nadeel tijdens ons verblijf. Muggen!! ( ze steken overigens niet) Hele zwermen rondom het huis ( ook over gehele park). Zodra de zon doorbrak was het niet te doen om buiten te zitten, laat staan n raam/ schuifpui te openen. Constant ben je muggen aan het wegslaan. Auto of voordeur van het huisje openen, betekende tientallen muggen binnen. Zó zonde. Wij hebben dus van geen enkel terras gebruik kunnen maken. De rest was top. Een aanrader, als je in n andere periode gaat, denk ik.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2016

Mooiste plek en heerlijk huis op het park!

Jacqueline
21-4-2016

Wij hebben een heerlijke twee weken doorgebracht in het vakantiehuis op de mooiste plek van het park. Het huis biedt drie terrassen, een plekje uit te wind is altijd te vinden. We hebben genoten van het prachtige uitzicht over het Veluwemeer en alle privacy die het huis biedt. Het prive strandje is geweldig! Het huis is schoon, licht en van alle gemakken voorzien. Voor de mensen die het Veluwemeer nog niet kennen; je kunt heel ver van de kant het water inlopen! Dit is erg prettig voor de kinderen en windsurfers. Het park is keurig netjes aangelegd, zeer goed onderhouden en van alle gemakken voorzien. Wij komen zeker terug.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn verblijf

H.G. Aalderink
14-4-2016

Ligging. Meest vrije plekje op het park

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2016

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• ReceptieLate check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen

• WatersportKanoën, Kitesurfen, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Wilg 39 (Droompark Bad Hoophuizen) in Hulshorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Wilg 39 (Droompark Bad Hoophuizen) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.