Chalet

6 reviews over Chalet Wilg 35 (Droompark Bad Hoophuizen) in het Nederlands

Prima!

Matthijs
22-10-2017

Een heerlijk huisje met wijds uitzicht en s ochtends verse broodjes. Het was rustig op het park, dus dat was bonus. Maar het kan ws druk zijn. Bad Hoophuizen is echt perfect voor wind/kitesurfers. De snackbar en het restaurant kunt u beter vermijden.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig huisje gelegen aan het Veluwemeer

P. van Ginneke
19-10-2017

Geboekt in een zonnige Herfstvakantie-periode van oktober. Ook de watersporter kan hier zijn/haar hart ophalen. Zo met je surfplank het Veluwemeer instappen! Huisje is netjes en schoon en voldoet aan alle moderne eisen. Vaatwasser aanwezig, zelfs een koffiezetapparaat (wordt niet vermeld) én een Senseo en vooral: goede bedden!

Ligging is prachtig en ook het park ziet er verzorgd uit. Geen enkele overlast en heerlijk kunnen luisteren naar de (water) vogels en kunnen genieten van een mooie ondergaande zon.

Kan me voorstellen dat het in een koude periode met dito wind weer anders is, maar met allerlei leuke (kleine) plaatjes in de buurt, altijd de moeite waard!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2017

Fantastische plek

brigitte
30-6-2015

Chalet Wilg 35 is de meest romatische locatie waar ik ooit heb gezeten. Een mooier uitzicht krijg je nergens. Mijn complimenten!

Gereisd Met vrienden in juni 2015

De perfecte afsluiter na een dagje Walibi Holland

Phoebe Peters
1-6-2015

Samen met mijn familie zijn wij een weekend in dit vakantiehuis geweest. Op de zaterdag zijn wij naar Walibi Holland gegaan. Vanuit het huisje was het pretpark gemakkelijk te bereiken (binnen 20 min.) Na een goede nachtrust (goede bedden) hebben we samen gezellig ontbeten op het terras van het huis, wat direct aan het water ligt. Een prachtig uitzicht over het meer en de mogelijkheid was er om binnen (leuk indoor zwembad) of buiten in het meer te zwemmen. Binnenkort kom ik graag eens terug met vriendinnen (of mijn familie natuurlijk ;) )

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Bad Hoophuizen Wilg 35.

Toine de Jager
10-4-2015

het huis zag er zeer verzorgend uit en de ligging was ideaal direct aan het veluwemeer met eigen strand en werkelijk schitterende uitzicht. Het park bied allerlei mogelijkheden voor iedereen van klein tot groot watersport,natuurschoon en vertier we hebben genoten en na onze vakantie gelijk weer een weekje geboekt in dit huis je komt helemaal aan je trekken hier om te genieten en even uit de hectische wereld te ontsnappen geweldig !!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Moet je zijn geweest!

Anja Aarts
31-3-2015

Meerdere malen mochten we verblijven in de Wilg 35. Een prachtige bungalow van alle gemakken voorzien, goed verzorgd en een mooie uitstraling. Het directe uitzicht over het Veluwemeer is geweldig. De ligging is om verliefd op te worden.

Gereisd Met vrienden in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Chalet info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Wilg 35 (Droompark Bad Hoophuizen) in Hulshorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Wilg 35 (Droompark Bad Hoophuizen) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.