Chalet Wilg 35 (Droompark Bad Hoophuizen)

Chalet Wilg 35 (Droompark Bad Hoophuizen)

8.9Fantastisch

Nederland, Gelderland, Hulshorst

8.9Fantastisch

• 9.3Inrichting

Chalet Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer chaletinfo

7 reviews over Chalet Wilg 35 (Droompark Bad Hoophuizen)

• 2017
    8Matthijs22-10-2017

Prima!

Een heerlijk huisje met wijds uitzicht en s ochtends verse broodjes. Het was rustig op het park, dus dat was bonus. Maar het kan ws druk zijn. Bad Hoophuizen is echt perfect voor wind/kitesurfers. De snackbar en het restaurant kunt u beter vermijden.

Met jonge kinderen

• 9P. van Ginneke19-10-2017

Prachtig huisje gelegen aan het Veluwemeer

Geboekt in een zonnige Herfstvakantie-periode van oktober. Ook de watersporter kan hier zijn/haar hart ophalen. Zo met je surfplank het Veluwemeer instappen! Huisje is netjes en schoon en voldoet aan alle moderne eisen. Vaatwasser aanwezig, zelfs een koffiezetapparaat (wordt niet vermeld) én een Senseo en vooral: goede bedden!

Ligging is prachtig en ook het park ziet er verzorgd uit. Geen enkele overlast en heerlijk kunnen luisteren naar de (water) vogels en kunnen genieten van een mooie ondergaande zon.

Kan me voorstellen dat het in een koude periode met dito wind weer anders is, maar met allerlei leuke (kleine) plaatjes in de buurt, altijd de moeite waard!

Met oudere kinderen

• Oude reviews

9brigitte30-06-2015

Fantastische plek

Chalet Wilg 35 is de meest romatische locatie waar ik ooit heb gezeten. Een mooier uitzicht krijg je nergens. Mijn complimenten!

• 8Phoebe Peters01-06-2015

De perfecte afsluiter na een dagje Walibi Holland

Samen met mijn familie zijn wij een weekend in dit vakantiehuis geweest. Op de zaterdag zijn wij naar Walibi Holland gegaan. Vanuit het huisje was het pretpark gemakkelijk te bereiken (binnen 20 min.) Na een goede nachtrust (goede bedden) hebben we samen gezellig ontbeten op het terras van het huis, wat direct aan het water ligt. Een prachtig uitzicht over het meer en de mogelijkheid was er om binnen (leuk indoor zwembad) of buiten in het meer te zwemmen. Binnenkort kom ik graag eens terug met vriendinnen (of mijn familie natuurlijk ;) )

• 10Toine de Jager10-04-2015

Bad Hoophuizen Wilg 35.

het huis zag er zeer verzorgend uit en de ligging was ideaal direct aan het veluwemeer met eigen strand en werkelijk schitterende uitzicht. Het park bied allerlei mogelijkheden voor iedereen van klein tot groot watersport,natuurschoon en vertier we hebben genoten en na onze vakantie gelijk weer een weekje geboekt in dit huis je komt helemaal aan je trekken hier om te genieten en even uit de hectische wereld te ontsnappen geweldig !!

Met oudere kinderen

• 9Anja Aarts31-03-2015

Moet je zijn geweest!

Meerdere malen mochten we verblijven in de Wilg 35. Een prachtige bungalow van alle gemakken voorzien, goed verzorgd en een mooie uitstraling. Het directe uitzicht over het Veluwemeer is geweldig. De ligging is om verliefd op te worden.

Met vrienden

2 tips over Chalet Wilg 35 (Droompark Bad Hoophuizen)

• Toine de Jager, 10-04-2015

verken de omgeving zowel per fiets als auto zeer centraal en vanalles te doen.

• Phoebe Peters, 01-06-2015

's Avonds genieten van de zonsondergang vanaf het terras.

0 vragen over Chalet Wilg 35 (Droompark Bad Hoophuizen)

Chalet info

• Aantal personen2 tot 4