Chalet
Chalet Strandhuis Hulst 28 (Droompark Bad Hoophuizen)

Plaats als eerst een review!

Nog geen reviews over Chalet Strandhuis Hulst 28 (Droompark Bad Hoophuizen)

Chalet info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Strandhuis Hulst 28 (Droompark Bad Hoophuizen) in Hulshorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Strandhuis Hulst 28 (Droompark Bad Hoophuizen) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Chalet Strandhuis Hulst 28 (Droompark Bad Hoophuizen)