Bed and Breakfast Het Wellnest

Kleine hotelsWeer vandaag8°4°
Bed and Breakfast Het Wellnest
9,6

215 reviews over Bed and Breakfast Het Wellnest in het Nederlands

Komen zeker nog eens terug.

Esther & byron,
4-12-2018

Geweldige plek om te zijn een meer dan hartelijk welkom. Overheerlijk persoonlijk ontbijt wat rekening houd met allerlij allergieën. En openhaard in de avond voor de nodige warmte en romantiek.

Verwennerij!

Marlies,
4-12-2018

Wij hadden de kleinste kamer (Laguna) maar dit deed niets af aan het comfort. Ontvangst door de gastvrouw was een warm welkom. Heerlijk ontbijt, met liefde gemaakt en alles vers, echt een feestje! Komen zeker nog een keer terug

Heerlijk genieten

Denise Nuchelmans,
3-12-2018

We hadden het Wellnest voor 1 nacht geboekt, omdat we de volgende dag in Dronten moesten zijn. Het voelde echter als een korte vakantie: puur verwennerij

We komen hier graag nog een keer terug.

Piet,
2-12-2018

Heel fijn verblijf gehad. Prettige ontvangst, fijne kamer en heerlijk ontbijt.

Heerlijk

Leo en Mariska,
1-12-2018

Fijne ontvangst, ruime kamer en heerlijk ontbijt!

Heerlijk ontspannen!

Dana,
28-11-2018

Wat een heerlijke B&B! We hebben echt genoten van een heel relaxed weekend. Een fijn bed, een prachtige ‘huiskamer’ met open haard, geweldig ontbijt, lekker gewandeld in de omgeving en heerlijk gegeten in Nunspeet en Harderwijk. Een absolute aanrader als je even een weekend echt wilt ontspannen!

Heerlijke service, beste ontbijt

Marc,
27-11-2018

Heerlijke service, beste ontbijt

Hier word je blij van!

Greet Cazemier,
18-11-2018

Wij hebben 3 heerlijke nachten in de Wellnest doorgebracht. Lekker geslapen in een fijne kamer in een prachtige omgeving. De Wellnest is zeer sfeervol ingericht (creatief en inspirerend) en Christa zeer gastvrij. Genoten van de mooie wandelomgeving, het haardvuur, het fantastische ontbijt en de leuke stadjes. Een aanrader om even helemaal tot jezelf en elkaar te komen.

Super

R Burggraaf,
18-11-2018

Gastvrijheid, relaxed en heerlijk ontbijt.

Heerlijk ontspannen.

Roos,
29-10-2018

Zeer gastvrij. Warm onthaal met koffie en (zelfgemaakt) gebak. Heerlijk en super uitgebreid ontbijt met zelfgemaakte jam en andere heerlijke hapjes. De kamer inclusief badkamer was schoon en zeer ruim. Slechts een paar kleine dingetjes die het nog nét wat beter zouden maken: bank(je) i.p.v. losse stoelen, tv bij zitgedeelte i.p.v. bij het bed, extra prullenbakje bij koffietafel, douchecabine lekte.

Verder nog een groot pluspunt: gedeelde woonkamer met open haard en minibar. Zeer sfeervol.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Wellnest in Hulshorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Wellnest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.