Vakantiepark Droompark Bad Hoophuizen

Nederland, Gelderland, Hulshorst

7.1Goed

• 7.5Activiteiten
  • 7.6Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Droompark Bad Hoophuizen voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

224 reviews over Vakantiepark Droompark Bad Hoophuizen

• 7Katerina Banjo04-08-2017

Mooie omgeving, voor watersporters fijn park

Het huisje (Hulst 8) was echt fijn, modern, met airco en overal horren. Het lag vlak bij het meer. Mooi uitzicht. Het is een vrij rustig park en ik kom daar tot rust. Tot nu toe de tweede keer dat we zijn gekomen. Het park is al weer een stuk verbeterd, winkeltje opgeknapt, voetbal/ sportveldje erbij. Klein maar opgeknapt speeltuintje.

Vorige keer kozen de kinderen activiteiten uit van Windy Waters, de surfschool, allemaal activiteiten voor beginners. Nu wilden ze verder met cursus 1, maar die was een stuk duurder. Dus maar niet gedaan. Misschien een volgende keer.

Winkeltje is erg klein. Maar de mensen in de winkel erg vriendelijk, bakten zelf koeken en pizza.

Kinderactiviteiten waren wat teleurstellend. Kinderfestival met boogschieten en springkussen e.d.; geen springkussen, en boogschieten was met een soort pistooltje en pijltjes met zuignapjes. Dat was wel een aanfluiting. Als je reclame maakt met boogschieten dan kan je een 11 jarige niet zo'n flutdingetje voorschotelen. 'Weerwolfspel' werd vanwege weersomstandigheden afgelast en dat werd om 20.00 s avonds discozwemmen... vonden mijn jongens ook niet zo geschikt. En niet elke 9 jarige kan zwemmen en dan zit je als ouders daar ook weer gebakken.

Wasmachines waren vaak in gebruik: hier waren er vier van voor het hele park. Twee wasdrogers, waarvan er 1 een paar dagen stuk was. Dat was echt irritant: 1 werkbare droger! Erg jammer dat dit niet sneller gemaakt werd.

Het is niet zo dat we ons niet vermaakt hebben. We hebben heerlijk gewandeld, mooie omgeving. Alleen al wandelen op het strand met zonsondergang is fijn. Prima huisje! We zijn geen surfers, maar kan me zeker voorstellen dat dit een erg fijne plek is dan.

• 5Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Sanne28-05-2017

Mooi en gezellig park!

Het park ligt aan het mooie Veluwemeer met zijn prachtige omgeving. Veel leuke dingen te doen in de omgeving en op het park (watersporten windsurfen, suppen etc, Nunspeet, Harderwijk, Elburg) Park is mooi onderhouden, alle chalets zien er netjes en vrij nieuw uit. Leuke beachbar waar je heerlijk kunt zitten en eten. Bij windy waters een Sul gehuurd voor een kleine prijs. Om het eilandje heen gevaren. Veel bootjes die ook aanmeren bij het eilandje om te picknicken.

Camping zag er gezellig uit.

Kortom een aanrader.

1 dag last gehad van muggen. Door weinig wind. Verder evt. Waterschoenen meenemen als je niet van plantjes aan je voeten houdt.

• 9Fanny25-05-2017

Een heel.mooi park aan het veluwe meer

Het is een heel verzorgd park aan het meer Er staan hele mooie chalet wij hebben in Acacia 13 gezeten het was geweldig.Een prachtig zwembad en je kun heerlijk eten in het restaurant.Het is een aanrader volgen jaar weer terug

• 9Eetgelegenheden

• 8Fam. Steenbakkers08-05-2017

fantastisch park.jammer dat er zoveel muggen waren

Accommodaties mooi ,goede ligging en schoon

• 8Activiteiten

• 9Saskia Prijs26-02-2017

Geweldige vakantie gehad

In oktober hier een week geweest in een 4p chalet type D. Wij zaten in Torenvalk 18 welke geweldig gelegen is. Vrij uitzicht over het weiland. Niet opgepropt in een straatje tegenover elkaar. Het park is erg leuk. Klein zwembad maar de kinderen hebben zich daar prima vermaakt. Snackbar was wel een tegenvaller. Wat duurde dit lang zeg. Supermarkt stelt niet veel voor maar elke ochtend wel verse broodjes gehaald. Voor de grote boodschappen zijn er genoeg supermarkten in de buurt. Leuke omgeving. Vooral Elburg is een aanrader. Super vriendelijk personeel overal op t park. Watersport mogelijkheden in overvloed. Wij hebben het geweldig gehad. Meteen 3 weken zomervakantie geboekt in hetzelfde chalet

• 8Edwin06-01-2017

Heerlijk park direct aan het strand (veluwemeer)

Prima park om lekker een weekend of een wek te verblijven. Mooie comfortabele huisjes. Overdekt zwembad is niet groot, maar wel groot genoeg. Gezellig strandtent. Toen wij er me Oud & Nieuw waren was het helaas maar 1 dag open. Wij hadden een serieuze klacht en die werd ook zeer serieus genomen en ook uitstekend opgelost. Voor ons een reden om weer terug te gaan !! Harderwijk en Nunspeet zijn op een paar kilometer van het park.

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

• 9Familie Smit30-12-2016

Prachtige ligging aan het water. Mooi, verzorgd park. Leuke animatie voor de kinderen. Het vakantiehuis was schoon, ruim voorzien in uitrusting ook. We hebben ons goed vermaakt en komen zeker terug.

• 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

• 9gootje27-10-2016

Fijne vakantie aan het Veluwemeer.

Wij hebben heerlijk genoten van een weekje Bad Hoophuizen. Het park wordt erg ondergewaardeerd in de laatste recensie. Het watersportseizoen is ten einde. Dus daardoor minder watersportactiviteiten. Elke dag 3 keer animatie voor de kinderen. Ze waren allemaal erg vriendelijk en organiseerden leuke activiteiten. De jongens van de animatie waren nog onervaren. Zouden iets meer begeleiding mogen krijgen, maar waren wel enthousiast. Animatie kostte geen geld. Met een klein budget werden leuke dingen gedaan. Kinderen genoten erg van het appels poffen bij het kampvuur. De ligging van ons chalet was prachtig. Uitzicht over het Veluwemeer. Daar zit wel verschil in als je een huisje boekt. Waren ook huisjes die wat minder mooi lagen. Mooie aangelegde tuinen. Het huisje zelf was perfect. Veel opbergruimte. Mooie keuken . Mooi terras en buitenhaard. Alles keurig netjes. Het park ziet er verzorgd uit. Zwembad en restaurant ook prima. Het winkeltje had een heel beperkt assortiment en hebben we eigenlijk geen gebruikt van gemaakt. Nunspeet is vlakbij en daar vindt je alle bekende supermarkten. Ook in Nunspeet en omgeving is volop te doen. Aan de ene kant water en de andere kant bos. Wat wil je nog meer.

• 9Eetgelegenheden

• 4M B22-10-2016

Niet meer!

Niet veel te doen op het park. Klein zwembad. Niet zo schoon.
    Geen bad hoophuizen meer voor ons. Volgende keer iets meer geld uitgeven voor park van andere keten.

• 4Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

• 8Lianne Verbeek17-10-2016

Mooi chalet, rustige vakantie

Een week vakantie gevierd op DroomPark Bad Hoophuizen. We hebben een heerlijk rustig week gehad in een chalet. Mooi schoon en fijne slaapkamers. In en om het park is genoeg te doen. De kinderen hebben lekker gezwommen in het binnenzwembad. We zijn een paar avonden uit eten geweest in de buurt, maar koken in het huisje was ook gezellig om te doen.

Vakantiepark Droompark Bad Hoophuizen info

• BBQToegestaan