Vakantiepark Droompark Bad Hoophuizen

Nederland, Gelderland, Hulshorst

7.1Goed

• 7.5Activiteiten
  • 7.6Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Droompark Bad Hoophuizen voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

224 reviews over Vakantiepark Droompark Bad Hoophuizen

• 2018
    5Sil11-08-2018

Leuk voor een keertje maar niet meer.

Je hebt veel privacy en de animatie was leuk voor de kinderen. Het is echt meer een surfpark, ook was het restaurant op strand en park gesloten maandag en dinsdag, op maandag alleen geopend voor privé feest wat nergens stond aangegeven. Het water van het meer zat blijkbaar vol met watervlooien wat ook nergens stond aangegeven dit moesten wij van andere gasten horen. Ontzettend veel muggen, bij huisje zat geen parasol en bij receptie waren deze allemaal al verhuurd, snachts sloeg om het uur de boiler of iets aan waardoor je van schrik rechtop in bed zat want het gaf enorme herrie. Om 3 uur gelijk wat dingen gemeldt die door technische dienst gemaakt moesten worden maar na 2 keer informeren kwamen die pas om half 9! De beachbar was op maandag dicht, er wordt nergens goede info aangegeven of meegegeven je moet overal zelf achteraan,. Het was goed voor 4 nachtjes maar langer gaat vervelen, het park is gericht op verkoop van huisjes.

• 6Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10G.Deuzeman29-04-2018

het vertrouwelijke en mooie omgeving.

rust. Jezelf kunnen en mogen zijn. Zeer sociale en correcte dienst verlening op ieder vlak.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Alleen gereisd in juni 2017

• 10Linda Pirovano22-04-2018

paradijselijk

Bungalow Acacia 13, Cube4: paradijselijk! Een ruime bungalow die tot in de puntjes is verzorgd en binnen plus buiten voorzien is van vele extra's: airco, elektrische zonnescherm op terras, heerlijke loungestoelen, trampoline etc. De ligging is helemaal bijzonder; meteen aan het Veluwemeer. Mooi, nieuw bungalowpark met diverse (sport) faciliteiten. Een aanrader!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• 3Houtstra23-01-2018

Nooit meer naar Hulshorst!

Ook wij hadden last van vliegen, schimmel in het huisje en heel veel overlast van Duitsers Eindelijk thuis hebben wij tot op heden onze borg nog niet terug!! Dit is al 3 weken!!! Ook waren op een gegeven moment beide drogers kapot waardoor wij met een zeiknatte was opgescheept zaten.

• 4Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Zakelijk gereisd in oktober 2017

• 9Jasmijn05-01-2018

Prachtig park en luxe huisje

Zeer goed onderhouden park. Onze Cube woning (in blokje Karekiet) was luxe en mooi, op een rustige plek met zicht op het meer, wat een heel ontspannen gevoel gaf. Het zwembad is sfeervol en de kinderen (twee jongens van 6 en 4) zijn niet weg te slaan uit het speelhuis. Vriendelijke receptie met een lekkere traktatie bij aankomst. Het winkeltje heeft een beperkt assortiment. Leuke stadjes in de omgeving, dus daar hebben we boodschappen gedaan. Wij komen zeker snel terug.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in november 2017

• Oude reviews

1Molly24-09-2017

Nooit meer

Prachtig gelegen maar geen sfeer. Restaurant 5 dagen dicht. Accommodatie zwaar verwaarloosd. Kapotte vloeren , kapotte kastjes. Tafelpoten stuk, kofffiezetter stuk. Poep aan het beddegoed

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met partner in september 2017

• 7Ineke01-09-2017

Mooi locatie dichtbij het Veluwse meer

Mooi huisje leuk ingericht Wilg 34. Voor een week gehuurd, bij Bad Hoophuizen. Dit huisje lag niet direct aan het meer, maar aan het riviertje. Twee plekken om buiten te kunnen zitten met gezellig aangelegd tuintje. Leuk ingericht met heerlijke stoelen en een bank. Het bed lag goed. Senseo apparaat. Een grote hangkast en weinig haakjes om iets op te hangen.

• 8Onderkomen

• 7Joost20-08-2017

Goed onderhouden vakantiepark

Cube woning Huls1 gehuurd voor een week. Ligt direct aan het strandje bij het meer. Vanuit de woning konden de kinderen zo het water in. Op zich mooi huisje met speelse indeling, ruime lichte woonkamer, 2x aparte douche, complete keuken en handige schuifpui en dus mooie locatie. Echter was er ook het nodige aan te merken zoals matige schoonmaak, vieze dekbedden, kussens, vloerkleed, matrassen en gordijnen, versleten stoel. Ontbrak aan horen voor de ramen ( wel handig bij het water ivm allerlei vliegende beestjes). Kon niet tegelijk douchen door lage waterdruk. De tv verbinding hapert soms waardoor programma slecht te volgen is. Ontbreken van ligstoellen of parasol. Ontbreken van verschillende kappen van de lampen aan plafond ( gevaarlijke situatie in kinderkamers) Bij huisje staan 2 grote bomen waardoor de avondzon ontbreekt. Een afscheiding van de tuin (hekje) zou aan te bevelen zijn.

Verder is het een schoon en verzorgd park. Zwembad is klein maar schoon. Animatie aanwezig.

• 8Onderkomen

• 8lian12-08-2017

heerlijk we hadden een zeer ruime villa echt luxe

de winkel is klein en wat mij opviel was dat de mensen van de animatie niet wisten hoe en wat toen er een kind gevallen was, wisten niet eens waar ze een Cole pack moesten halen. Zou toch wel wat kennis daar over moeten hebben.

• 8Activiteiten

• 9Katerina Banjo08-08-2017

Heerlijk huisje, vlakbij het Veluwemeer

Voor een week gehuurd, bij Bad Hoophuizen. Dit huisje lag niet direct aan het meer, maar je kan het wel zien vanuit je huis. We hadden dit huisje gekozen omdat het airconditioning heeft en dit is wel prettig met een peuter. Het is een leuk ingericht huisje, met airco in elke slaapkamer en woonkamer. Voor elk raam zit een hor. Heerlijk! Bij de eettafel zit een elektrisch haardje, heel gezellig. Buiten is een open haard. Luxe uitgevoerde keuken. Twee plekjes om lekker buiten te kunnen zitten met gezellig aangelegd tuintje. Met een babybedje erbij is het wel wat krap, maar ook goed te doen. En het huisje is dan ook officieel voor vier personen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Vakantiepark Droompark Bad Hoophuizen info