Vakantiepark Droompark Bad Hoophuizen

Nederland, Gelderland, Hulshorst

7.1Goed

• 7.5Activiteiten
  • 7.6Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Droompark Bad Hoophuizen voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

224 reviews over Vakantiepark Droompark Bad Hoophuizen

• 9Hebben05-01-2020

We hebben genoten!

We zijn van 27 dec t/m 3 Jan in bosuil nummer 10 geweest. Een mooi, ruim en mooi ingerichte accommodatie. De bedden slapen ook heerlijk! Mooi park met zwembad en strandje. In de omgeving leuke stadjes die op korte afstand liggen. Onze eerste keer bij droomparken, maar voor herhaling vatbaar! Aanrader!

• 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 2019
    8Gerrit Hengeveld16-09-2019

Fantastich

Mooi park mooie omgeving om te fietsen. Leuke plaatsen in de buurt. Netjes en schoon park. Vriendelijk personeel. En veel te doen in seizoen.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Rf ceeder25-08-2019

Fantasties

We verbleven in een cub c Dat is echt een aanrader zeer ruime vakantiehuis en alles zeer goed onderhouden echt helemaal niks op aan te merken zeer schoon grote tuin vederom een top midweek gehad supper park aan het mooie Veluwemeer

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Jasmijn24-08-2019

Mooi park aan het meer, stijlvol CUB4 chalet

Mooi onderhouden park direct aan het strand en het Veluwemeer. Wij zaten in Karekiet 1, een CUB4 chalet dat schoon, modern en stijlvol was en een grote tuin heeft. Zeer vriendelijke receptie. Naast het water is er ook bos, veld en zandverstuiving vlakbij. We gaan in het najaar nog een keer. Boodschappen kun je het beste doen in Harderwijk of Nunspeet.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2Fam. Hak20-08-2019

Vies en slecht onderhouden huisje met dito tuin

Om een lang verhaal kort te maken: we voelen ons misleidt en hebben zeker niet gekregen waar we zoveel geld voor hebben betaald en wat Droomparken belooft. In plaats van ‘Beleef meer dan je verwacht…’ is het ‘Beleef veel minder dan je verwacht…” geworden. Ook hoe het huisje wordt voorgesteld op de foto’s op de site en dat er voldoende ruimte is voor 4 volwassenen en 2 kinderen , is in de werkelijkheid niet echt waar gebleken in onze ervaring. Waar je direct tegenaan loopt als je de ‘luxe elite Cube’ aan het bewonderen bent op de site is de ‘speelse’ vide. Deze lijkt op de foto’s een volwaardige ruimte die hoog genoeg is om redelijk te vertoeven. Maar in werkelijkheid valt dit vies tegen en blijkt de hoogte maar 120 centimeter te zijn. Dat hadden jullie wel even erbij kunnen zetten op de site! Het feit dat er helemaal niet wordt schoongemaakt en dat het een stoffige zolderruimte oogt, draagt ook bij aan onze slechte ervaring met de vide

• 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Emiel, Parkmanager, 21-08-2019

Beste familie Hak, Allereerst bedankt voor uw beoordeling en feedback. We vinden het vervelend om te horen dat het verblijf niet voldeed aan de verwachtingen. We zouden het op prijs stellen als u de details en uw bevindingen door zou willen sturen naar [email protected] Mijn collega zal deze details registreren en contact met u opnemen. Op deze manier trachten wij er naar om onze parken, services en informatievoorziening te verbeteren. We hopen jullie toch een fijn verblijf hebben gehad. Met vriendelijke groet, Emiel

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9davy28-07-2019

een super week voor herhaling vatbaar

we waren een een midweek op het park met mooi weer het is een prachtig schoon en mooi park heel dicht aan het veluwemeer. Ons huisje was van alle gemakken voorzien en goed schoon gemaakt en bij aankomst waren de bedden al opgemaakt. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam .Al met al een geweldige week en we komen zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Maarten19-07-2019

Geweldig, maar mijd de pizzeria!

Park is prima! Mooie huisje, leuk strand, leuke beachclub. Vermijd echter de mini market/ pizzeria. Eigenaar en personeel gedragen zich asociaal en agressief. Vallen klanten aan die ze er op attenderen dat er teveel in rekening wordt gebracht.

• 1Eetgelegenheden

Emiel, Parkmanager, 22-07-2019

Beste Maarten, Allereerst bedankt voor uw beoordeling en feedback. Vervelend om te horen dat u een minder positieve ervaring bij de mini-market heeft gehad. We zouden het op prijs stellen als u verdere details en uw bevindingen door zou willen sturen naar [email protected] Mijn collega zal deze details registreren en contact met u opnemen. Op deze manier trachten wij er naar om onze parken en services te verbeteren. We hopen dat u toch een fijn verblijf heeft gehad. Met vriendelijke groet, Emiel

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Sandra12-04-2019

Leuk sportief park.

Leuk park en veel te doen winkeltje stelt niets voor en was vaak gesloten terwijl er een bord stond dat die open zou zijn op dat moment.

• 9Activiteiten

Gereisd met partner in augustus 2017

• 2018
    9Anke Baarsma01-10-2018

We zaten met een groep van 9 volwassenen en 5 kinderen in het vakantiehuis de Viersprong. Een geweldig ruim huis(je) met veel zitmogelijkheden. De bedden lagen heerlijk, de kamers waren niet gehorig. Met drie doucheruimtes en drie losse wc's ideaal voor een groep. Genoeg borden en bestek, etc. Zeker een aanrader.

• 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8F17-08-2018

Toppie

Net park. Mooi strand Huisje was netjes en t eten in de pizzeria was goed. Leuk animatieteam mogen wel iets meer doen aan bv disco dat t dan ook een beetje een disco lijkt ipv buiten alleen een dansje te doen. Water in t peuter badje van t zwembad mag een stuk warmer mijn kinderen hadden t echt te koud erin.

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018