24 tips over Vakantiepark Droompark Bad Hoophuizen

• SB, 08-07-2013 Rapporteren

Wil je genieten van het prachtige veluwemeer maar ook lekker de bossen in kunnen? of hou je, net als wij, van luxe en rust? dan raden we je aan hier ook eens heen te gaan. De volgende keer gaan we in de Cube, want die liggen helemaal voor aan!

• Sandra Maathuis, 02-08-2013 Rapporteren

Nunspeet en Elburg zijn leuke plaatsjes

• José, 27-08-2013 Rapporteren

Mocht het weer op zondag minder zijn en je houd van winkelen kun je naar Bataviastad in Lelystad! Deze is alle zondagen geopend.

• Jeanet, 11-08-2013 Rapporteren

Fantastisch om te surfen.

We hebben een aantal aanbieders voor Droompark Bad Hoophuizen voor je op een rij gezet:

• familie Bonewald, 26-07-2013 Rapporteren

De pluktuin "het platteland" in Putten is een enorme aanrader. Zo kan je je kinderen leren dat groenten niet uit de supermarkt komen! Boek een late check out! We hoefden maar 7,50 te betalen en hoefden dan pas om 12.00 uur de accomodatie uit!

• aleid haitsma, 21-05-2013 Rapporteren

Leuke omgeving, goede surfmogelijkheden.

• PB, 08-07-2013 Rapporteren

Geniet eens van de omgeving. Lekker fietsen in de natuur, wij zijn lekker door nunspeet en vierhouten gefiets. prachtig. Neem in de horeca eens een broodje carpaccio! Er wordt geadverteerd met hoge rendementen op de verhuurchalets. wij zijn zeer serieus aan het overwegen en als we om ons heen horen hoe tevreden mensen zijn, willen we graag mensen tippen die meer met hun spaargeld willen doen.

• Marian, 26-06-2013 Rapporteren

Gezellig winkelen EMTE Nunspeet, en veel leuke winkels goed parkeren, voor kindere Walibi ligt aan de overkant 20 minuten rijden. Fietsen heerlijk en fijne snackbar op het park. Elburg, Harderwijk en Kampen ook zeker een bezoek waard.

• A.J., 04-11-2012 Rapporteren

Dit moet je boeken als je echt van water houdt, want je kunt surfen, zeilen en zwemmen in het Veluwemeer

• Hans en marian & kinderen, 24-11-2011 Rapporteren

er zou meer voor de wat oudere jeugd gedaan moeten worden, verder prima camping

we hebben veel slechter meegemaakt een camping verder.. iets met pol of zo

• Familie Schiltmans, 16-07-2012 Rapporteren

Ideaal met kinderen. Het meer is niet erg diep en men kan zo 500 meter het water inlopen. Vooral als het hier zo'n 20-25 graden met een zonnetje is dan hoef je niet naar Zuid-Frankrijk te rijden!!!

• familie Boer, 11-09-2012 Rapporteren

Camping is over genomen, er worden veel bungalows/huisjes gebouwd, de landmeters liepen tussen de tenten door. Op zoek naar het grote geld gaat in dit geval ten koste van de sfeer en kwaliteit

• hanneke, 25-07-2014 Rapporteren
    • Douches waarbij je zelf temperatuur kunt instellen
    • geen vrachtverkeer in hoofdseizoen (of bepaalde kampeerterreinen afzetten/g of eventueel vooraf aangeven dat er sprake is van bouwverkeer bij bepaalde delen en dan gereduceerd tarief)

• willem, 04-08-2014 Rapporteren

Groot watersportcenter met allerhande windwatersporten! Als je nog nooit op een catamaran hebt gevaren of gesurft, is dit een ideale gelegenheid. Na een aantal dagen vaar je zo zelf het Veluwemeer op!

• fam peeters, 11-08-2014 Rapporteren

Receptie langer open, wifi verbeteren, tv op zijn minst Nederlandse zenders. betere bereikbaarheid van het centrale nr van droomparken!

• P. van Ulzen, 07-08-2014 Rapporteren

Tips om aan te werken:
    Te veel herrie door externe factoren (onderhoud tuin/bouw) Receptie maar beperkt open in het hoogseizoen (tot half 5 in het hoogseizoen) Receptie wordt tevens bemand door jeugdigen. Geen toezicht in het zwembad door toezichthouder Vriendelijkheid personeel strandtent verbeteren (ga je ook meer fooi van krijgen)

• Fam van Gelderen, 19-08-2014 Rapporteren

Terrasjes in Harderwijk Bezoekje aan Elburg (met kerktoren beklimming!)

• Monique, 18-09-2014 Rapporteren

Op de site van Droompark Bad Hoophuizen staan leuke tips over de omgeving en wat je allemaal kunt ondernemen.

• Annie , 31-03-2015 Rapporteren

Harderwijk is een leuk stadje ,maar ook Nunspeet is erg gezellig

• sylvia van rienderhoff, 07-08-2014 Rapporteren

Neem een ander park als je houdt van rust en ruimte.

• Miek, 20-06-2015 Rapporteren

Ga eens kijken bij de Essenburgh of fiets lekker over het zuiderzeepad

• kj. , 28-07-2015 Rapporteren

In de omgeving zat te doen: Walibi, Dolfinarium, Aviodrome en gewoon de Veluwe in. Supermarkt is 10 minuutjes met de auto (Nunspeet, AH, Lidl en Emte). Je zit bij het meer en in het bos, dus als je niet tegen insecten kan, dan moet je wegblijven. Neem antimuggen spullen mee. Je mag je eigen rubberbootje meenemen, leuk voor de kinderen!

• Marleen, 07-07-2015 Rapporteren

Dagje Harderwijk, dolfinarium Bataviastad

• Katerina Banjo, 04-08-2017 Rapporteren

In Nunspeet kan je op donderdag unlimited spareribs eten bij Fat Alice. Aviodrome is een half (auto) uurtje rijden en onze jongens van 2 t/m 11 hebben zich erg vermaakt.