Vakantiepark Droompark Bad Hoophuizen

Nederland, Gelderland, Hulshorst

7Goed

• 7.4Activiteiten
  • 7.4Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Droompark Bad Hoophuizen voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

223 reviews over Vakantiepark Droompark Bad Hoophuizen

• 8Renate Koster-Bordewijk10-09-2020

Beleving vakantie Bad Hoophuizen

Met mijn ouders een week doorgebracht op droompark Bad Hoophuizen. Was een zeer gezellige en geslaagde vakantie. In de omgeving zijn leuke dorpen waar je kan wandelen, winkelen en op een terras kan zitten voor een natje en een droogje. Het park ligt direct aan het Veluwse meer, het is goed toeven hier. Ook voor gezinnen met kinderen. Ons huisje was niet groot, maar ruim genoeg voor 3 personen. Helaas lag er bij aankomst nog genoeg stof, hier en daar ging er wat bij. Jammer, opgelost dat wel. Een hapje eten in de babbel beach was minder. De lunch zag er goed uit maar een warme hap, bijvoorbeeld gefrituurde vis was minder, niet gaar een een flutsalade waar je niets mee kon. Alleen de friet was lekker en het ijs. Voor mij niet voor herhaling vatbaar, het patatje uit de snackbar smaakte heerlijk.

Gereisd met vrienden in september 2020

• 7Renate Koster-Bordewijk07-09-2020

Een heerlijke week hier gehad met mijn ouders.

Het verblijf was prima. Genoten van een weekje vakantie, leuke omgeving. Het huisje was helaas niet goed schoon bij binnenkomst. In het restaurant is de lunch prima, het avondeten zoals gefrituurde witvis kan ik niet aanbevelen. Niet gaar en zeker niet gekruid, wat frietjes en een flutsalade. Is het geld niet waard. Sorbet heerlijk, niets mis mee.

• 7Onderkomen

Gereisd met vrienden in september 2020

• 8Sanne28-08-2020

Mooi park aan het water!

We verbleven in een vierpersoons chalet, bosuil nummer 12. De chalet was dicht bij de faciliteiten van het park. Chalet was netjes en schoon. Douche met goede thermostaatregeling, televisie met Netflix, gratis wifi etc. Tip: neem toiletpapier mee, dit was niet aanwezig in de chalet. Wel was er een servicepakket aanwezig met o.a. afwasmiddel, afwasborstel, vaatdoekje etc. Bij het restaurant heb je simpele maar lekkere gerechten voor een prima prijs. Ligging is prachtig aan het Veluwemeer! Supermarkt en andere winkels zijn in Nunspeet te vinden. Dit is ongeveer 5 minuten rijden met de auto. Elburg en Harderwijk zijn mooie stadjes op ongeveer 15-20 minuten rijden.

• 8Eetgelegenheden

• 9Wim Pater22-08-2020

Prachtig verzorgd park.

Prachtig park, mooi netjes en schoon. Mooi gelegen aan het Veluwemeer, mooie fiets omgeving. Wij stonden met de camper op Berk 20, prachtige ruime plaats. Sanitair werd veelvuldig per daag schoongemaakt, compliment hiervoor. De ontvangst was fijn en rustig, de locatie is mooi. Harderwijk en Nunspeet zijn op kleine afstand per fiets goed bereikbaar, maar tevens in de omgeving kun j goed fietsen. Kortom een aanrader, wij komen zeker terug.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

• 4Marc Bouwmeester20-08-2020

Leuke vakantie, maar nooit meer naar dit huisje!

Droomparken Bad hoophuizen (Hulshorst), groot park, met mooie huisjes, maar ook met vergane glorie, karekiet 2 was helaas ook vergane glorie.. We hebben een leuke vakantie gehad, maar..

• huisje was echt te klein voor 4 personen
    • diverse dingen kapot / gammel / incompleet

over het park - lang wachten bij inchecken (50 minuten) - geen opvolging van klachten over het huisje

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Wim Pater19-08-2020

Prachtige mooie camping aan het water

Ons verblijf met de camper was een groot succes, een zeer ruime plaats, de service was perfect bij aankomst goed geholpen en fijne rustige uitleg. Het sanitair gebouw werd veelvuldig schoongemaakt en zag er netjes verzorgd uit compliment hiervoor. Het park ziet er mooi en verzorgd uit, gastvrij zo ook de winkel op het park en de snackbar en restaurant, kortom een aanrader. Enige minpuntje op het trekkersveld is het donker in de nacht een tip zou zijn enige verlichting aanbrengen dit mede voor de veiligheid. Kortom een park om naaar terug te gaan.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

• 6Angelique11-08-2020

Mooi park en huisjes maar huisjes te heet!!

Huisjes zien er netjes uit maar zijn zo heet totaal geen ventilatie of airco. Echt niet te doen in de zomer . Wij hadden huisje 't water 15 er is geen tuinverlichting. Er is een prachtig dakterras maar staat niets op en in de brochure staat dat je er dan prachtig uitzicht hebt,maar bij dit huisje kijk je op de bosjes. Bedden zijn echt heel klein en hard. De ligging van dit huisje is echt aan het einde van het park. Als je hier een huisje boekt zorg dat je dan ook echt aan het meer komt dat is prachtig. Dit huisje is het absoluut niet waard!

• 5Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 3Willemijn.15-06-2020

Een geheel onverwachte, nare ervaring.

Wij hebben voor 1050 Euro een "strandhuis" voor een week gehuurd, en zijn na 2 dagen weer naar huis gegaan vanwege verschrikkelijke overlast van muggen, waardoor we niet buiten konden zitten, maar nog erger, binnen ook niet. De muggen kwamen door de raam- en deur horren, en de ventilatie roosters. Het predicaat; strandhuis, is dit zeker onwaardig, het staat aan de buitenrand van het park, tegen een weiland in veengrond met een muggenplaag. Nog erger is dat dit, door de medewerker bij de lobby werd gezegd, dat dit een bekend fenomeen was. Omdat er ook nog 3 kleine kinderen onder 6 jaar bij waren ,die er helemaal panisch van werden, was dit horror. ZEKER DOOR DEZE ERVARING, GEEN AANRADER.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 5Hr de Wit12-06-2020

Mooi park lawaai tot laat in de avond

Mooi park. Mooie chalets. Prachtig. Helaas zeer luidruchtige Duitse buren met vaste plek. Blaffende honden en harde muziek tot middernacht. Wat jammer van zo'n mooi park.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 9Hebben05-01-2020

We hebben genoten!

We zijn van 27 dec t/m 3 Jan in bosuil nummer 10 geweest. Een mooi, ruim en mooi ingerichte accommodatie. De bedden slapen ook heerlijk! Mooi park met zwembad en strandje. In de omgeving leuke stadjes die op korte afstand liggen. Onze eerste keer bij droomparken, maar voor herhaling vatbaar! Aanrader!

• 8Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen