Vakantiepark Droompark Bad Hoophuizen

Vakantiepark Droompark Bad Hoophuizen
6,9

• Onderkomen7,2
  • Activiteiten6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Droompark Bad Hoophuizen voor je op een rij gezet:

190 reviews over Vakantiepark Droompark Bad Hoophuizen in het Nederlands

het vertrouwelijke en mooie omgeving.

G.Deuzeman
29-4-2018
  • Onderkomen9

rust.

Jezelf kunnen en mogen zijn.

Zeer sociale en correcte dienst verlening op ieder vlak.

paradijselijk

Linda Pirovano
22-4-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Bungalow Acacia 13, Cube4: paradijselijk! Een ruime bungalow die tot in de puntjes is verzorgd en binnen plus buiten voorzien is van vele extra's: airco, elektrische zonnescherm op terras, heerlijke loungestoelen, trampoline etc. De ligging is helemaal bijzonder; meteen aan het Veluwemeer. Mooi, nieuw bungalowpark met diverse (sport) faciliteiten. Een aanrader!

Nooit meer naar Hulshorst!

Houtstra
23-1-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen3

Ook wij hadden last van vliegen, schimmel in het huisje en heel veel overlast van Duitsers

Eindelijk thuis hebben wij tot op heden onze borg nog niet terug!!

Dit is al 3 weken!!!

Ook waren op een gegeven moment beide drogers kapot waardoor wij met een zeiknatte was opgescheept zaten.

Prachtig park en luxe huisje

Jasmijn
5-1-2018
  • Onderkomen10

Zeer goed onderhouden park. Onze Cube woning (in blokje Karekiet) was luxe en mooi, op een rustige plek met zicht op het meer, wat een heel ontspannen gevoel gaf. Het zwembad is sfeervol en de kinderen (twee jongens van 6 en 4) zijn niet weg te slaan uit het speelhuis. Vriendelijke receptie met een lekkere traktatie bij aankomst. Het winkeltje heeft een beperkt assortiment. Leuke stadjes in de omgeving, dus daar hebben we boodschappen gedaan.

Wij komen zeker snel terug.

Nooit meer

Molly
24-9-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Prachtig gelegen maar geen sfeer. Restaurant 5 dagen dicht.

Accommodatie zwaar verwaarloosd. Kapotte vloeren , kapotte kastjes.

Tafelpoten stuk, kofffiezetter stuk.

Poep aan het beddegoed

Mooi locatie dichtbij het Veluwse meer

Ineke
1-9-2017
  • Onderkomen8

Mooi huisje leuk ingericht Wilg 34. Voor een week gehuurd, bij Bad Hoophuizen. Dit huisje lag niet direct aan het meer, maar aan het riviertje. Twee plekken om buiten te kunnen zitten met gezellig aangelegd tuintje. Leuk ingericht met heerlijke stoelen en een bank. Het bed lag goed. Senseo apparaat. Een grote hangkast en weinig haakjes om iets op te hangen.

Goed onderhouden vakantiepark

Joost
20-8-2017
  • Onderkomen8

Cube woning Huls1 gehuurd voor een week. Ligt direct aan het strandje bij het meer. Vanuit de woning konden de kinderen zo het water in. Op zich mooi huisje met speelse indeling, ruime lichte woonkamer, 2x aparte douche, complete keuken en handige schuifpui en dus mooie locatie.

Echter was er ook het nodige aan te merken zoals matige schoonmaak, vieze dekbedden, kussens, vloerkleed, matrassen en gordijnen, versleten stoel. Ontbrak aan horen voor de ramen ( wel handig bij het water ivm allerlei vliegende beestjes). Kon niet tegelijk douchen door lage waterdruk. De tv verbinding hapert soms waardoor programma slecht te volgen is. Ontbreken van ligstoellen of parasol. Ontbreken van verschillende kappen van de lampen aan plafond ( gevaarlijke situatie in kinderkamers) Bij huisje staan 2 grote bomen waardoor de avondzon ontbreekt. Een afscheiding van de tuin (hekje) zou aan te bevelen zijn.

Verder is het een schoon en verzorgd park. Zwembad is klein maar schoon. Animatie aanwezig.

• Activiteiten8
  • Onderkomen10

de winkel is klein en wat mij opviel was dat de mensen van de animatie niet wisten hoe en wat toen er een kind gevallen was, wisten niet eens waar ze een Cole pack moesten halen. Zou toch wel wat kennis daar over moeten hebben.

Heerlijk huisje, vlakbij het Veluwemeer

Katerina Banjo
8-8-2017

Voor een week gehuurd, bij Bad Hoophuizen. Dit huisje lag niet direct aan het meer, maar je kan het wel zien vanuit je huis. We hadden dit huisje gekozen omdat het airconditioning heeft en dit is wel prettig met een peuter. Het is een leuk ingericht huisje, met airco in elke slaapkamer en woonkamer. Voor elk raam zit een hor. Heerlijk! Bij de eettafel zit een elektrisch haardje, heel gezellig. Buiten is een open haard. Luxe uitgevoerde keuken. Twee plekjes om lekker buiten te kunnen zitten met gezellig aangelegd tuintje. Met een babybedje erbij is het wel wat krap, maar ook goed te doen. En het huisje is dan ook officieel voor vier personen.

Mooie omgeving, voor watersporters fijn park

Katerina Banjo
4-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Het huisje (Hulst 8) was echt fijn, modern, met airco en overal horren. Het lag vlak bij het meer. Mooi uitzicht. Het is een vrij rustig park en ik kom daar tot rust. Tot nu toe de tweede keer dat we zijn gekomen.

Het park is al weer een stuk verbeterd, winkeltje opgeknapt, voetbal/ sportveldje erbij. Klein maar opgeknapt speeltuintje.

Vorige keer kozen de kinderen activiteiten uit van Windy Waters, de surfschool, allemaal activiteiten voor beginners. Nu wilden ze verder met cursus 1, maar die was een stuk duurder. Dus maar niet gedaan. Misschien een volgende keer.

Winkeltje is erg klein. Maar de mensen in de winkel erg vriendelijk, bakten zelf koeken en pizza.

Kinderactiviteiten waren wat teleurstellend. Kinderfestival met boogschieten en springkussen e.d.; geen springkussen, en boogschieten was met een soort pistooltje en pijltjes met zuignapjes. Dat was wel een aanfluiting. Als je reclame maakt met boogschieten dan kan je een 11 jarige niet zo'n flutdingetje voorschotelen. 'Weerwolfspel' werd vanwege weersomstandigheden afgelast en dat werd om 20.00 s avonds discozwemmen... vonden mijn jongens ook niet zo geschikt. En niet elke 9 jarige kan zwemmen en dan zit je als ouders daar ook weer gebakken.

Wasmachines waren vaak in gebruik: hier waren er vier van voor het hele park.

Twee wasdrogers, waarvan er 1 een paar dagen stuk was. Dat was echt irritant: 1 werkbare droger! Erg jammer dat dit niet sneller gemaakt werd.

Het is niet zo dat we ons niet vermaakt hebben. We hebben heerlijk gewandeld, mooie omgeving. Alleen al wandelen op het strand met zonsondergang is fijn.

Prima huisje! We zijn geen surfers, maar kan me zeker voorstellen dat dit een erg fijne plek is dan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Droompark Bad Hoophuizen in Hulshorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Droompark Bad Hoophuizen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Droompark Bad Hoophuizen scoort een 6.92 uit 10 op basis van 203 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: