Vakantiepark Droompark Bad Hoophuizen

Vakantiepark Droompark Bad Hoophuizen
6,9

• Activiteiten6,6
  • Onderkomen7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Droompark Bad Hoophuizen voor je op een rij gezet:

205 reviews over Vakantiepark Droompark Bad Hoophuizen in het Nederlands

Toppie

F
17-8-2018

Net park. Mooi strand

Huisje was netjes en t eten in de pizzeria was goed.

Leuk animatieteam mogen wel iets meer doen aan bv disco dat t dan ook een beetje een disco lijkt ipv buiten alleen een dansje te doen.

Water in t peuter badje van t zwembad mag een stuk warmer mijn kinderen hadden t echt te koud erin.

Leuk voor een keertje maar niet meer.

Sil
11-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

Je hebt veel privacy en de animatie was leuk voor de kinderen.

Het is echt meer een surfpark, ook was het restaurant op strand en park gesloten maandag en dinsdag, op maandag alleen geopend voor privé feest wat nergens stond aangegeven.

Het water van het meer zat blijkbaar vol met watervlooien wat ook nergens stond aangegeven dit moesten wij van andere gasten horen.

Ontzettend veel muggen, bij huisje zat geen parasol en bij receptie waren deze allemaal al verhuurd, snachts sloeg om het uur de boiler of iets aan waardoor je van schrik rechtop in bed zat want het gaf enorme herrie.

Om 3 uur gelijk wat dingen gemeldt die door technische dienst gemaakt moesten worden maar na 2 keer informeren kwamen die pas om half 9!

De beachbar was op maandag dicht, er wordt nergens goede info aangegeven of meegegeven je moet overal zelf achteraan,.

Het was goed voor 4 nachtjes maar langer gaat vervelen, het park is gericht op verkoop van huisjes.

het vertrouwelijke en mooie omgeving.

G.Deuzeman
29-4-2018
  • Onderkomen9

rust.

Jezelf kunnen en mogen zijn.

Zeer sociale en correcte dienst verlening op ieder vlak.

paradijselijk

Linda Pirovano
22-4-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Bungalow Acacia 13, Cube4: paradijselijk! Een ruime bungalow die tot in de puntjes is verzorgd en binnen plus buiten voorzien is van vele extra's: airco, elektrische zonnescherm op terras, heerlijke loungestoelen, trampoline etc. De ligging is helemaal bijzonder; meteen aan het Veluwemeer. Mooi, nieuw bungalowpark met diverse (sport) faciliteiten. Een aanrader!

Nooit meer naar Hulshorst!

Houtstra
23-1-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen3

Ook wij hadden last van vliegen, schimmel in het huisje en heel veel overlast van Duitsers

Eindelijk thuis hebben wij tot op heden onze borg nog niet terug!!

Dit is al 3 weken!!!

Ook waren op een gegeven moment beide drogers kapot waardoor wij met een zeiknatte was opgescheept zaten.

Prachtig park en luxe huisje

Jasmijn
5-1-2018
  • Onderkomen10

Zeer goed onderhouden park. Onze Cube woning (in blokje Karekiet) was luxe en mooi, op een rustige plek met zicht op het meer, wat een heel ontspannen gevoel gaf. Het zwembad is sfeervol en de kinderen (twee jongens van 6 en 4) zijn niet weg te slaan uit het speelhuis. Vriendelijke receptie met een lekkere traktatie bij aankomst. Het winkeltje heeft een beperkt assortiment. Leuke stadjes in de omgeving, dus daar hebben we boodschappen gedaan.

Wij komen zeker snel terug.

Nooit meer

Molly
24-9-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Prachtig gelegen maar geen sfeer. Restaurant 5 dagen dicht.

Accommodatie zwaar verwaarloosd. Kapotte vloeren , kapotte kastjes.

Tafelpoten stuk, kofffiezetter stuk.

Poep aan het beddegoed

Mooi locatie dichtbij het Veluwse meer

Ineke
1-9-2017
  • Onderkomen8

Mooi huisje leuk ingericht Wilg 34. Voor een week gehuurd, bij Bad Hoophuizen. Dit huisje lag niet direct aan het meer, maar aan het riviertje. Twee plekken om buiten te kunnen zitten met gezellig aangelegd tuintje. Leuk ingericht met heerlijke stoelen en een bank. Het bed lag goed. Senseo apparaat. Een grote hangkast en weinig haakjes om iets op te hangen.

Goed onderhouden vakantiepark

Joost
20-8-2017
  • Onderkomen8

Cube woning Huls1 gehuurd voor een week. Ligt direct aan het strandje bij het meer. Vanuit de woning konden de kinderen zo het water in. Op zich mooi huisje met speelse indeling, ruime lichte woonkamer, 2x aparte douche, complete keuken en handige schuifpui en dus mooie locatie.

Echter was er ook het nodige aan te merken zoals matige schoonmaak, vieze dekbedden, kussens, vloerkleed, matrassen en gordijnen, versleten stoel. Ontbrak aan horen voor de ramen ( wel handig bij het water ivm allerlei vliegende beestjes). Kon niet tegelijk douchen door lage waterdruk. De tv verbinding hapert soms waardoor programma slecht te volgen is. Ontbreken van ligstoellen of parasol. Ontbreken van verschillende kappen van de lampen aan plafond ( gevaarlijke situatie in kinderkamers) Bij huisje staan 2 grote bomen waardoor de avondzon ontbreekt. Een afscheiding van de tuin (hekje) zou aan te bevelen zijn.

Verder is het een schoon en verzorgd park. Zwembad is klein maar schoon. Animatie aanwezig.

• Activiteiten8
  • Onderkomen10

de winkel is klein en wat mij opviel was dat de mensen van de animatie niet wisten hoe en wat toen er een kind gevallen was, wisten niet eens waar ze een Cole pack moesten halen. Zou toch wel wat kennis daar over moeten hebben.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Droompark Bad Hoophuizen in Hulshorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Droompark Bad Hoophuizen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Droompark Bad Hoophuizen scoort een 6.91 uit 10 op basis van 205 reviews.