Vakantiepark De Hoefstal

Super locatie!!

Coby van der pluijm
7-10-2017
  • Onderkomen9

Is in een prachtige omgeving heerlijk om te fietsen en te wandelen , mooie routes , huisje was groot en erg schoon.

Overal ook dichtbij!

Alles wat je nodig had zat in het huisje , waterkoker, gasfornuis, vaatwasser zelfs een wasmachine !

Prima Park

P C van den Hoek.
20-5-2014
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

De ,,Hoefstal,, is een prima park voor rustzoekers met veel privacy en met een persoonlijk contact met de beheerders Andre en Henny

De bungalows zijn goed ingericht en compleet uitgevoerd

Het park zelf is mooi door veel coniferen die smaakvol zijn gesnoeid

Vanaf het park is er veel ruimte om te wandelen en te fietsen om verder de mooie Veluwe te zien Zoals de enorme Zandverstuiving op loopafstand , de uitgestrekte bossen,en op de fiets Beekhuizerzand is echt de moeite waard

Wij komen er al ruim 12 jaar en iedere keer zijn wij zeer tevreden ,en is de afspraak voor volgend jaar reeds gemaakt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Hoefstal in Hulshorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Hoefstal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.