Hotel Apollo De Beyaerd

Hotel Apollo De Beyaerd
8,4

39 tips over Hotel Apollo De Beyaerd

G.Smithuis, 13-5-2015
Bovenslaapkamers paviljoens, geen zicht naar buiten.
irmy spruytenburg, 10-5-2015
het eten in het hotel is een aanrader, uitstapjes naar Elburg en Harderwijk en alles wat daartussen ligt is zeer de moeite waard, afwisselende/verrassende omgeving
Ing, 13-3-2015
Alle faciliteiten van het hotel, goed restaurant!

We hebben een aantal aanbieders voor Apollo De Beyaerd voor je op een rij gezet:

Marja Hoogteijling, 24-2-2015
Het nabij gelegen Elburg is een heel leuk en goed geconserveerd oud Hanzestadje!
Van oosten , 23-11-2014
Heerlijke kamers vraag naar de hoefslag kamers
berthuizing, 13-10-2014
Ga ook eens eten bij Fusion Plaza aan de Oudeweg richting Hulshorst: 3 minuten fietsen.

marleen , 6-9-2014
Elburg leuk stadje om naar toe te gaan.
Danny Verlaan, 10-8-2014
Je moet echt gaan eten bij eetcafe t Stekkie. Heel vriendelijk personeel en veel eten voor weinig geld. En kwalitatief uitstekend.
Toon, 2-8-2014

Eten ivm friet en dergelijke apart rekenen.

Hoofd gerechten een prijs incl. groente en friet

Ed en Mirjam van der Velden, 30-7-2014
Zoals gezegd een airco of luchtbehandeling in de eetzaal kan een enorme aanwinst zijn. Kamers zijn gemakkelijk te luchten. Gezellig terras.