Hotel Apollo De Beyaerd

Hotel Apollo De Beyaerdsterstersterster

6.8Voldoende

Nederland, Gelderland, Hulshorst

6.8Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Apollo De Beyaerd voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

311 reviews over Hotel Apollo De Beyaerd

• 8jack rietschoten14-12-2019

Zeker de moeite waar. Mooie omgeving

Prima hotel met aangenaam verblijf. We hadden vernieuwde kamer "De Luxe". Deze was zoals op de foto's en zag er netjes en schoon uit. Het interieur van gebouw waar onze kamer in gelegen was is ook opgeknapt. Diner was heel goed in sfeervolle ruimte. Ontbijt was prima met voldoende keuze. Verder vriendelijk personeel. Hotel ligt vlakbij Harderwijk, en de directe omgeving is zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in december 2019

• 8Astrid03-11-2019

Prima!

We hebben een heel leuk weekend gehad bij de Beyaerd. We kwamen per ongeluk een dag te vroeg, maar dit was geen probleem.

Gereisd met partner in november 2019

• 4Nagtzaam08-10-2019

Hier gaan wij niet meer heen helaas.

Het is een behoorlijk gedateerd hotel. Wij hadden een kamer in het bijgebouw en het was echt even schrikken. Kamer was vies, met vlekken, grote vreselijke niet zo lekker ruikende gordijnen.. De badkamer is oud en ziet er niet schoon uit. TV doet het niet goed. En ik was met mijn partner en als je dan in twee losse bedden slaapt dan is het niet echt romantisch. Des te meer als de bedden ook niet heel lekker liggen.

De gang van het bijgebouw is echt vreselijk, rommelig, heel vies en het tapijt... Sorry maar dit kan echt niet meer.

Ontbijt was overigens heel goed! Personeel daar is ook erg vriendelijk. In tegenstelling tot de man/jongen die achter de receptie stond... Mag wel wat vriendelijker. Tevens mijn horloge laten liggen op nachtkastje, maar niemand iets gevonden...

Gereisd met partner in september 2019

• 3Fam. A.15-09-2019

Teleurstellend

Wij gaan hier nooit meer naartoe. Er werkt hier een zeer onvriendelijke man bij de receptie en het personeel communiceert niet elkaar. We hadden meerdere keren gedoe gehad over bijvoorbeeld dat we zeiden dat we alleen ontbijt hadden geboekt ipv halfpension, was geen aanpassing mogelijk van het menu voor mij als zwangere en bovendien hadden ze ons een pendeldienst beloofd naar het station, maar toen we sochtends klaarstonden was dit toch niet mogelijk en was de enige optie volgens het personeel om een taxi op eigen kosten te bestellen of nog 2,5 uur wachten totdat ze tijd hadden.. Echt ongelooflijk onverschillig, dit hadden we echt niet verwacht voor ruim 100 euro per nacht.. De kamer was ook teleurstellend, er kwam bijv troep uit de ventilator en de gordijnen waren los. De omgeving was wel mooi en we hebben het beste ervan gemaakt, maar vervelend personeel overschaduwd zo'n romantisch weekend. Ik raad daarom mensen dit hotel echt af.

Gereisd met partner in september 2019

• 4Peter31-08-2019

Nooit meer.

Op de website staat: honden welkom, er staat niets over kosten. Bij inchecken ontvang je meteen een rekening van 17.50 per nacht per hond. Je wordt volgens de receptioniste in een "huisdierkamer" ondergebracht. Deze kamer blijkt enorm afgeleefd en al jaren niet meer afdoende onderhouden. Vieze afgebladderde deuren, gebroken en met witte siliconenkit aan elkaar geplakte tegelplinten. Wasbak vies bruin geworden met gebarsten glazuur (op verzoek foto's beschikbaar). Hotel receptioniste en manager klantonvriendelijk (zouden nog op onze klacht reageren, niets meer gehoord).

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Petra en Jos , ‘s-Hertogenbosch26-08-2019

Na oplossing problemen komen we graag terug.

Hadden kamer 47, vloerkleed zat vol vlekken, tegels achter het bad ( op de grond) waren kapot. Voegen in douche waren smerig en er hing een vies plastic gordijn voor de douche. Doorgegeven aan receptie.Men was er van op de hoogte en men was bezig deze problemen op te lossen. Verder vriendelijk personeel, een uitstekend ontbijt. Mooie omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Jeanette10-06-2019

Misschien...

Het is echt supergehorig, wij zaten al om 6.00 rechtop in bed. De bedden zijn hard, toilet vond ik naar urine ruiken. Ze hebben hem nog een keer schoongemaakt, maar het was denk ik in de voegen getrokken ofzo. Dat creëer je wel een beetje als je korting krijgt als er niet schoongemaakt hoeft te worden. Het diner was erg lekker, het personeel was allemaal super aardig, de locatie en omgeving vond ik ook heel mooi. Helaas was het zwembad buiten gebruik.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Gerda26-05-2019

Fantastische

Leuk hotel, vriendelijk personeel en heerlijk 3 gangen dinner gehad.

Gereisd met partner in mei 2019

• 4NP25-05-2019

Helaas niet voor herhaling vatbaar!

Helaas geen goede ervaring met dit hotel gehad. Het hotel ligt prachtig en er valt echt iets moois van te maken. Het eerste wat je ziet, is alleen het buiten zwembad wat niet in gebruik is, vol met vies groen water en zwermen muggen erboven. We hadden een arrangement met diner geboekt. Bij het inchecken kregen we te horen dat we het beste pas om 20.00u konden gaan eten, vanwege drukte rondom een bruiloftsfeest wat er gaande was. Prima, dan doen we eerst een drankje en bittergarnituur op het terras, helaas was die volledig in gebruik voor de bruiloft, waardoor andere gasten er geen gebruik van konden maken. Tot 01.00uur ‘s nachts veel geluidsoverlast gehad, het gedreun van de muziek was tot in de andere uithoek van het complex te horen. De deluxe kamer die op de website wordt laten zien, komt niet overeen met de kamer die je krijgt. Het voldoet, maar geeft een vertekend beeld.

Gereisd met partner in mei 2019

• 5Lisa13-04-2019

Prijs/ kwaliteit slecht.

Het hotel is op zich goed. Voldoet totaal niet aan prijs/kwaliteitverhouding. Slecht bed, vies tapijt op de trap.

Gereisd met partner in april 2019

39 tips over Hotel Apollo De Beyaerd

• Miss Fine, 30-04-2014

In Hulshorst een goed wokrestaurant. (Fusion) Vanuit het hotel prachtige fiets-en wandelroutes

• E.P.Koks, 29-05-2014

Er zijn meer dan voldoende mogelijkheden om te wandelen of te fietsen, allerlei routes zijn verkrijgbaar aan de balie.

• Jo, 03-04-2014

Het loungeset bij de open haard!

3 vragen over Hotel Apollo De Beyaerd

• Ilona, 05-06-2019

Nooit meer

Op aankomstdag om 16 uur telefonisch geïnformeerd dat onze kamer overboekt was. Werd alternatief aangeboden met minder sterren en slechte recensies. Vanzelfsprekend accepteerden we deze kamer niet. Zijn naar hotel de Beyaerd voor uitleg van deze overboeking en het was een vaag verhaal over computersystemen die niet goed aan elkaar gelinkt zijn. Ons ongenoegen uitgesproken en toen konden we ineens wel een kamer krijgen maar ons plezier was weg. Zeer teleurgesteld in de manier van communicatie

• Patricia, 14-05-2018

afschuwelijke ervaring, zijn weg gegaan..

Enorm gedateerd, slecht onderhouden, ruikt muf, receptie ongezellig, muffe lucht, onervaren personeelslid bij de receptie, zwembad was groen en lag er troosteloos bij (zwemmen kon niet werd gezegd)Zgn 'DeLuxe kamer' was een zeer gedateerde muffige bruin-oranje kamer met gordijnen en vloerbedekking van 30 jaar oud, in bijgebouw wat meer weg heeft van 'n jeugdherberg, 2 nachten geboekt maar zijn gelijk weer weg gegaan mooi niet dat we daar gingen slapen. De helft van ons geld niet terug gekregen

• desiree, 16-07-2013

restaurant

Hoe zijn de prijzen van het restaurant??

Mag er bij het zwembad wel gerookt worden?

annet, 02-08-2013

Er mag op het terras en grasveld nabij het zwembad gerookt worden. Ook op het terras.

Nynke, 28-07-2013

Prijzen bij ons onbekend, roken ook geen ervaring mee

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats