Hotel Apollo De Beyaerd

Weer vandaag3°-1°
Hotel Apollo De Beyaerd
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Apollo De Beyaerd voor je op een rij gezet:

297 reviews over Hotel Apollo De Beyaerd in het Nederlands

Een aanrader

Leoni Notenboom,
4-11-2018

Wat een leuk hotel. Super vriendelijke mensen. Onze kamer versiert ivm ons 3 jarig samen zijn. Heerlijk eten. Zowel avondeten als ontbijt. Het hotel is net een klein dorpje. Erg leuk.

Waren er geen minpunten? Jawel wij vonden de bedden te hard en kussens te plat maar dat is maar net wat je voorkeur is.

Enige waar wij ons echt aan ergerde waren de deursdrangers die zorgden dat de kamerdeuren met een harde klap dichtgingen. En het geluid vanuit de gangen erg hard klonk.

Maar toch zeker een aanrader

TOP Hotel, een aanrader.

Marie-José,
14-9-2018

Een zeer goed hotel. We hadden een upgrade en kregen een hele mooie, grote kamer met een geweldig breed bed. Kamer goed, gezellig ingericht met koffie en thee faciliteiten, hele mooie badkamer en heel schoon. We hadden een diner inbegrepen bij ons arrangement en dat was in een woord: Super, complimenten aan de keuken. Ook het ontbijt is meer dan goed. We gaan zeer zeker nog eens terug. En last but not least, het personeel is top, heel bekwaam en zeer vriendelijk.

Romantisch en leuke ligging

10 jaar samen,
14-8-2018

Dit hotel voelt niet als een hotel; door de kleine gebouwen met leuke paadjes tussendoor voelt het meer als een klein dorpje. Heel knus en romantisch. Vanwege ons 10-jarig samenzijn hadden ze rozenblaadjes en ballonnen op ons bed gelegd. Dat soort details maken het natuurlijk helemaal af. Bij ons arrangement zat ook entree tot de Zwaluwhoeve, die op 10 minuten rijden te vinden is. Harderwijk ligt ook vlakbij en is ook een aanrader dankzij het stadsstrand.

Volgende keer weer!

Maris,
13-7-2018

Echt fijne ligging en leuke fasciliteiten. Door heerlijke tuin en buitenzwembad ook leuk voor de kinderen.

Fijn ontbijt, leuke sfeer! Aardig personeel. Nadeel is dat het even zoeken is naar de receptie en ik meen dat er geen airco was op de kamer. Over het algemeen veel meer postieve punten dan negatieve en we gaan er dit jaar weer heen voor een korte vakantie!

Super!!

Hans Zuiderwijk,
5-3-2018

Fantastisch hotel! Precies wat je zoekt als je je even geen zorgen wilt maken. Vriendelijk, goed personeel. Buitengewoon compleet ontbijt, broden liggen vers gebakken (nog warm!) voor je klaar. Kamer was prima in orde, netjes, zoals het hoort. Kortom, een bezoek meer dan waard!

Zeker geen tweede keer!

Mona,
28-1-2018

Restaurant en feestzaal ziet er hip en modern uit maar de rest ontzettend gedateerd. Jammer! Schoonmaak laat ook te wensen over, eerder een jeugdherberg idee dan een luxe hotel. Achterstallig onderhoud. Receptie een rommeltje.

we gaan weer

van doorn,
27-1-2018

Zo gezellig en verzorgd eten makkelijke stoel op kamer is wel fijn

Gezellige sfeer, top personeel en diner !

jack van rietschoten,
4-1-2018

Gezellig hotel, kamers wat verouderd maar netjes en schoon. Hadden 2 nachten geboekt maar door opkomende griep helaas 1 nacht kunnen verblijven. 2e nacht werd heel netjes niet in rekening gebracht. Zeer vriendelijk personeel en diner was super.

Geweldig

Iwan stoop,
9-12-2017

Alles was netjes en een super service.

Voor herhaling vatbaar

Leontine,
20-11-2017

Het is een mooi en gezellig hotel. Prijs kwalliteit verhouding zeer goed. Jammer dat er een douchegordijn hangt. En voor mij was het bed iets te hard. Maar het was een fijn verblijf.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apollo De Beyaerd in Hulshorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apollo De Beyaerd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.