Chalet

21 reviews over Chalet Acacia 13 (Droompark Bad Hoophuizen) in het Nederlands

Geweldig. Zalig , relax loveit❤️

Hans&Petra,
7-4-2019

Heerlijk gehad, en een schitterende Cube, netjes sfeervol luxe en natuurlijk een super mooi plekje, aan het water en strandje. Heerlijk zitje buiten en genieten van de zonsondergang, boven het mooie Veluwsemeer😍 Jeroen en Ingrid het was super relax, en onze complimenten hoor👍 Onze hond Luna heeft zich ook vermaakt top locatie🐶 lekker genoten. Voor herhaling🍀😎🌸😘 ..... ga zo door toppers! 🥂

Gereisd met partner in maart 2019

Geweldig

Ellen Gerrits,
9-6-2018

Heel mooi verblijf op een prachtige locatie aan het water. Ingericht voor 4 personen. Een groot terras met een tuinset, en zonnescherm. Voor kinderen is er ook een trampoline aanwezig. De hond mag ook mee, hiervoor is de tuin afgezet met een hekwerk. Het park is mooi verzorgd. Je voelt je er meteen welkom.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Paradijselijk

Linda Pirovano,
3-5-2018

Geweldige plek aan het water; wat een rust! Prachtig ruim en luxe bungalow met heerlijk terras voorzien van lounge stoelen. Alle luxe is aanwezig. Goed verzorgd park. Wij hebben genoten! Dank dat we in jullie paradijs mochten verblijven! Groet Linda Vera en Chiel

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Johan Konings,
19-2-2018

Geweldig mooi uitzicht, park prima verzorgd. Wat een rust in februari.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij hebben een fijne week gehad in een heel mooi chalet. Zelfs een beweegbare bedbodem, die ik hard nodig had, omdat ik zittend moest slapen vanwege een glasvochtbloeding in mijn oog. Wel een minpunt was, dat toen onze zoon gedoucht had, het chalet blank stond, omdat de pomp niet werkte. Dus man en zoon zijn wel 2 uur bezig geweest om het water weg te krijgen, wel naar de receptie gegaan, want we konden ook geen gebruik maken van het toilet, wat heel vervelend was. Zij hebben het probleem verholpen, maar het schijnt veel vaker voor te komen hoorden we van andere mensen (eigenaren) van chalets op dit park. Ook kregen we de airco niet aan de praat, dus bijna 40 graden ,maar een aardige buurman was bereid contact op te nemen met de eigenaar en hem lukte het wel in de woonkamer. De andere dag kwam er iemand voor de airco in de slaapkamer, dus ook weer opgelost. Maar al met al kijken we toch wel terug op een goede vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Jeroen, Eigenaar, 5-7-2017

Bedankt voor deze review, voor mij zeer nuttig dat er een overstroming is geweest en zal dit zeker met het park opnemen. De airconditioning werkt alleen als de kiepschuifpui 100% gesloten is, dit i.v.m. energie verspilling, hopend op uw begrip hiervoor. De airco is een extra luxe die bij andere CUB4 chalets niet aanwezig zijn, kost ook niets extra, en helaas ook geen garantie dat het werkt!

In een woord geweldig.

Fanny,
10-5-2017

Voor de tweede keer in Chalet acacia 13 het is weer geweldig met alles erop en eraan.We genieten weer volop van het mooie Chalet met onze hond Joep die zich weer gelijk thuis voelde zeker met het mooie hek om het Chalet kan hij niet met weg lopen.We hadden weer prachtig weer dus konden we weer heerlijk genieten van het terras en het mooie uitzicht over het Veluwemeer.Wij hebben alweer geboekt voor Juni via Jeroen en Ingrid Bedankt dat we weer van jullie Chalet hebben mogen genieten Veel groetjes Toon en Fanny en een knuffel voor Lieke van Joep. Oja voor de inrichting en ligging een 15 ipv 10 .

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Jeroen, Eigenaar, 22-5-2017

Dank jullie wel, dit horen wij graag. Groetjes Jeroen & Ingrid

Beste lezer,

Ver buiten het seizoen zijn wij recent een aantal dagen naar dit vakantiehuis geweest. De temperatuur lag rond het vriespunt, maar doordat het strakblauw was en er geen zuchtje wind stond was het prachtig winterweer!

Op het park was het erg rustig, niet vreemd gezien de tijd van het jaar en wij buiten het weekend op het park waren. Dat het rustig was kon onze pret niet drukken. vanuit het vakantiehuis liepen we zo het strand op waar we konden voetballen met de hond.

In de avond kookte we zelf in de keuken, waar alle keukengerei aanwezig is. Alles is heerlijk schoon en opgeruimd. Na het eten werd er netflix gekeken op de comfortabele bank.

Overdag zijn we een dag naar de nabijgelegen Zwaluwhoeve geweest, een absolute aanrader. Ook het plaatse Elburg is goed voor een kop koffie of lunch.

Al met al een heerlijke plek met genoeg activiteiten in de omgeving, ook buiten het seizoen!

Wij komen hier zeker nog eens terug.

Groeten, Freek Kamp

Gereisd met partner in november 2016
Jeroen, Eigenaar, 22-5-2017

Dankjewel Freek, jullie zijn zeker weer welkom een volgende keer.

Het Chalet is geweldig alles zit er op en aan.

Toon en Fanny
4-9-2016

Alles is goed wij kunnen niet bedenken wat er verkeerd is.En het geweldigste is 10 meter van het water.We zijn met onze hond geweest die voelde zich meteen thuis.Je kunt er heerlijk wandelen en lekker eten in het restaurant op het park.We hebben alweer geboekt voor 2 weken in mei.Bedankt Toon en Fanny van Hest en Joep de hond .

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het was genieten in het mooie huisje !!

Sija Frankevijle
14-8-2016

Alles was tip top in orde! Kan geen minpunten bedenken. Het weer viel tegen maar daar kunnen we niks aan doen. Fijne fietsen bij het huisje. Netflix voor op regenachtige dagen! Over horren zodat onze kindjes niet lek gestoken werden. En super makkelijk om vanaf het huisje zo het water in te gaan met de surfplanken! Kortom een toplocatie!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super

sander
21-6-2016

Super niks mist, er is een boot. En mooi uizicht op het veluwemeer.

Gereisd met partner in Tue Jun 14 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Chalet info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Acacia 13 (Droompark Bad Hoophuizen) in Hulshorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Acacia 13 (Droompark Bad Hoophuizen) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.