Tijdelijk €25 aanbetaling

7.8GoedScore uit 541 reviews
  • 7Waardering

• Rolstoel toegankelijk

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Oranjeoord voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

541 Reviews over Oranjeoord

• 7Broere11-11-2021

Leuk hotel, maar wel wat aandachtspunten

1 nachtje hier geslapen. Vriendelijke ontvangst. We hadden een verassings-upgrade (voor €7,50) en kregen een aanzienlijke grotere kamer met een uitgebreide zitgelegenheid. Alles was netjes maar wel wat gedateerd. Ik vind een douchegordijn wat in een bad hangt nooit zo prettig, maar dat is persoonlijk..... Het rolgordijn in de douche is of helemaal open of helemaal dicht; een tussenstand is er niet. En dan het bed....wat een drama!!! de matrassen zijn echt hoognodig aan vervanging toe. Erg slap en je voelt het binnenwerk zitten. Toen ik de volgende dag eens onder het hoeslaken naar de matras keek zat daar een enorme bloedvlek en urinekringen. We hebben dit gemeld bij de receptie toen we gingen uitchecken. Geen idee of er iets mee gaat gebeuren.... We hebben s'avonds in het restaurant gegeten. Het eten was goed, maar voor de prijs had ik er wel iets meer van verwacht. Het ontbijt was lekker en keurig verzorgd.

• 6Ceuk29-09-2021

Leuk hotel

Kamer 9 Pluspunten: ruime kamer ,airco aanwezig,mooie ruime doucheruimt1ste 1ste etage en dan draaitrap omhoog. Minpunten: Afvoer douche loopt niet goed door. Gemeld was al bekend. Waardoor water op de grond. Ramen isoleerde niet goed geluid van afzuiging keuken. Schuin dak met kantel ramen. Weinig zicht naar buiten. Geen balkon. Slecht ontvangst tv.

• 10Brockbernd26-09-2021

Enorm vriendelijke relaxte gastvrijheid

Een knus hotel met een goed restaurant en hele vriendlijke professionele mensen die de gasten in de watten leggen. Mijn kamer was beneden met een terrasje aan de tuin, uitkijkend over een veld. De omgeving is magisch. Ik voelde me hier direct op mijn gemak en thuis.

• 10Chris24-08-2021

Prima, schoon, mooie ligging, in het bos

Nette, basic kamer, in ons geval met uitzicht over het platte dak. Daarvandaan klonk het geluid van een afzuiging o.i.d. die rond 23:30 uit bleek te gaan.Keurige badkamer.Schoon.Goede bedden.Ontbijtbuffet: vooraf aangeven met welke shift meegedaan wordt. De eerste dag stond er een rij. Logisch met een koffieapparaat aan het eind van het buffet die langzamer koffie verstrekte dan dat het buffet doorliep.De tweede dag vijf minuten later gegaan. Geen rij maar ook geen broodjes. Die kwamen er even later aan. Er werd op meer plaatsen mis gegrepen hetgeen niet meer werd aangevuld.Diner was inclusief de aanbieding, waarbij een specifiek voor de aanbieding geldende kaart werd gehanteerd. Het eten was prima. Jammer dat de (zwarte) tafeltjes zo beschadigd waren langs de randen, deze armoedige uitstraling zou zo eenvoudig te verhelpen zijn geweest.Vanuit het hotel loop je zo het mooie bos in, veel ruimte voor uitgebreide wandelingen.

• 10Miranda10-08-2021

Geweldig verblijf mooi hotel. Aanrader

Mooi netjes hotel. Doen alles voor je je om het naar je zin te maken. Eten in hotel is heel goed. Ontbijt is uitgebreid buffet. Personeel is goed. Nadat er een verstopping in het hotel was gingen ze er alles aan doen om dit op te lossen. Andere kamers zodat je toch kon douchen ondanks dat hotel vol zat. Als excuus kregen wij bij uitchecken een doos Bonbons met de excuses van het hotel. Aanrader om hier lekker te fietsen fietsen te huur bij hotel zelf. Ook electrische. Super verblijf gehad.

• 8Frits Luitjes10-08-2021

relax hotel

Lang weekend verbleven in de suite. mooie kamer en badkamer. geweldig ontbijtbuffet.restaurant kan ik niet over oordelen, zijn wij niet geweest.

• 8LvI02-08-2021

Schitterende bosrijke omgeving

Wij hadden een charme kamer voor 1 nacht. De kamer was eenvoudig maar schoon en compleet. Vriendelijke medewerkers. Ontbijt prima. De omgeving is schitterend voor natuurliefhebbers! Vanuit het hotel wandel je zo de bossen in.

• 6Ger de Vlieger01-12-2020

Kleine teleurstelling

Wij hebben 2 overnachtingen gehad bij Oranjeoord. Wij hadden een zeer kleine kamer zonder kast en heel gehorig, keuken geluiden, afzuiging en vermoedelijk de lift. De eerste avond hebben wij een 3 gangen diner genuttigd. Dit was o.k. Prijs op de kamer hiervoor was € 37,00 op de rekening stond € 39,00. De tweede avond hebben wij in de bistro gegeten. Mijn vrouw had de Flamkuchen besteld die was heel slap en niet echt lekker. Bij het ontbijt op de eerste ochtend waren de harde broodjes op. Op de tweede ochtend was er geen glutenvrij brood voor mij dat was nog niet geleverd i.v.m. corona vertelde de medewerkster aan het ontbijt. Wij hebben nog twee vouchers maar als wij die gaan gebruiken moet er toch een andere kamer zijn.

• 5Anoniem22-11-2020

Kamer was top personeel was flop

Kamer en omgeving was erg mooi personeel was niet vriendelijk. Vooral achter de bar niet,

• 9Lil en Stef29-08-2020

Genieten in een mooie rustige omgeving

Wij komen er al vaker en zijn zeer tevreden over het hotel. Het ontbijt is lekker en ook het restaurant hoogheid, super genoten. Wij zitten altijd in een Deluxe tweepersoons kamers en zijn schoon en ruim met bubbelbad! De ligging is zeer mooi en rustig gelegen midden in het bos.

Hotel Oranjeoord info

Het complex