Hotel Oranjeoord ***

Hotel Oranjeoord
7,6

Weer vandaag6°-2°

458 reviews over Hotel Oranjeoord in het Nederlands

oubollig en aan een renovatie toe

Pielhaas, 17-2-2018

Alhoewel het personeel vriendelijk is, is ons het hotel zwaar tegen gevallen. De kamers zijn erg klein en er zijn geen kasten, alleen aan de muur haken voor de jassen. Er staat 1 stoel voor een tweepersoonskamer!

Maar met twee stoelen op zo'n kamer kun je je niet meer verplaatsen zo klein zijn de kamers. Neem geen genoegen met kamer 9 t/m 12 want die liggen boven de keuken waar heel veel lawaai gemaakt wordt. Dat lawaai begint al rond 'n uur of 5 en gaat door tot na 23:00 uur. Ook de ventilatiekokers lopen onder je raam door dus je kunt ruiken wat er gekookt wordt. Kijkend naar het totaal dan is dit hotel aan zeer grondige renovatie toe. Was er dan niets goed? Natuurlijk wel. De bedden waren prima en het ontbijt was goed verzorgd met voldoende keuze uit brood en beleg. En alles werd keurig op tijd aangevuld. We zullen ons nog wel 'n keer bedenken voor we hier weer terug komen.

fantastisch hotel en restaurant

waanders, 13-2-2018

Het was allemaal geweldig ontbijt de ligging de kamers ,

Twee keer in het restaurant gegeten waar we ook heel vriendelijk werden bedient

en het eten elke keer weer een verassing weer was .

We komen hier zeker nog een keer terug.

Zeer de moeite waard

Fam.van Batenburg, 22-1-2018

Prachtige ligging, Prima personeel, Uitstekend ontbijt en Diner...

Heerlijk gegeten in het gezellige en sterwaardig restaurant.

Lizanne Janssen, Front Office, 30-1-2018

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Hotel Oranjeoord! Team Charme Hotel Oranjeoord

fijn verblif

Ekmaat, 13-1-2018

Het hotel ligt schitterend. De kamer was niet erg groot. Er stond maar 1 stoel. Gelukkig stond er op de gang nog een stoel, die we er naar bij gepakt hebben.

's Avonds was er erg veel lawaai. Wij dachten dat het van de lift kwam..

Ontbijt was prima, alleen de koffie automaat gaf geregeld storing.

Sandra Tempelmans Plat, Front Office, 16-1-2018

Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback! Ik zal uw opmerkingen bespreken in ons management overleg om zorg te dragen dat dit in de toekomst wordt verbeterd.Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Hotel Oranjeoord! Team Charme Hotel Oranjeoord

Gewoon goed

Jaco, 13-1-2018

bedden liggen goed. Ontbijt is goed

Geweldidig wildarrangement

Martin, 8-1-2018

Het hotel ligt midden in de bossen en heeft ietwat gedateerde kamers, schoon met goede bedden en prima badkamer.

Het restaurantgedeelte is heel gezellig en de bediening is vriendelijk en zeer attent.

Wij hadden het wildarrangement geboekt en dat was super.

Eerst buiten in een tent met hapjes en drankjes, demonstratie van jachthonden en uitleg van de plaatselijke poelier over allerlei soorten wild.

Daarna een foodmarket binnen met 3 gangen, wijn-en bierproeverij, etc.

Aansluitend aan tafel in het restaurant waar de volgende 4 gangen met bijpassende wijnen warden geserveerd.

De volgende ochtend een uitgebreid ontbijtbuffet.

Voor herhaling vatbaar.

Sandra Tempelmans Plat, Front Office, 16-1-2018

Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Hotel Oranjeoord! Team Charme Hotel Oranjeoord

had beter verwacht

Koen, 7-1-2018

We waren er vroeger al eens geweest en vonden het prijs kwaliteit best in orde.

Dit was nog zo, enkel was tijdens het oudejaarsarrangement volgens ons een beperking aan personeel, zij waren volgens ons sterk onderbemand. Het personeel was soms moeilijk te bereiken en was duidelijk getraind op vriendelijk zijn, maar niet op service en goede bediening.

We houden aan ons verblijf het gevoel over dat enkel was om het

hotel vol te krijgen en niet om mensen een fijn eindejaar te geven ( alles was er, alleen de gemoedelijkheid, en een beetje vrolijk/spontaan vriendelijk personeel niet, spijtig )

Sandra Tempelmans Plat, Front Office, 16-1-2018

Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback! Wij gaan uw opmerkingen bespreken in ons team en zorg dragen dat dit in de toekomst wordt verbeterd. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Hotel Oranjeoord! Team Charme Hotel Oranjeoord

Gezellig hotel met goed restaurant

Mart, 4-1-2018

Zowel natuurliefhebbers als gastronomen zullen genieten van een verblijf in hotel Oranjeoord. Het is een kroondomein geweest, vandaar dat de kamers niet allemaal hetzelfde zijn. Er is een lift aanwezig. Het restaurant is voortreffelijk, de keuken is enorm mooi en groot en zo te proeven is het ook de hobbykamer van de kok. Wie geen uitgebreid diner wil kan goed terecht in de Gastrobar. Met een beetje geluk zie je de herten op de Veluwe.
Sandra Tempelmans Plat, Front Office, 16-1-2018

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen op de Veluwe! Team Charme Hotel Oranjeoord

Nooit meer

a.v Gulick, 27-12-2017

Het ontvangst was koel geen uitleg we krijgen het kaartje van de kamer en dat was het.

De kamer was zeer gedateerd, vieze vloerbedekking spiegel, in de badkamer was verweerd , wc zat je met je knieën tegen de muur ,er was alleen een stukje zeep en 2 plastic bekers de bedden waren slecht , de vering voelde je in je rug.

We hadden voor kerstavond een 5 gangen diner en voor eerste en tweede kerstdag een 6 gangen diner waar we ons echt op verheugd hadden, maar het was een afgang.

Het waren zeer kleine porties en wat we op kerstavond als een voorgerechtje hadden kregen we op eerste kerstdag als amuse geserveerd.

De weinige groenten die je kreeg was elke dag de zelfde, een snijboon lag onder het vlees 2 groene topjes van een asperge en een plakje oranje en gele wortel dit was de standaard groente met als afwisseling een klein dotje aardappelpuree.

ook het vlees was zeer karig mijn eend hadden ze doorbakken en smaakte naar lever (terug gestuurd en nieuwe gekregen deze smaakte wel goed)

Waar ze wel goed in waren is bij het afruimen vragen of je nog een drankje wilde

Wat ik ook een afknapper vond dat wij na 4 uur tafelen een kopje koffie bestelden de serveerster zetten een schaaltje met wat zoetigheid op tafel (niet om gevraagd) moesten het wel betalen.

Het ontbijt was goed, alles was voldoende we waren hier ook over te spreken tot dat we zagen hoe de tafels werden schoongemaakt,er lag een vaatdoek op het uiteinde van de bar deze werd gepakt en in de andere hand schoon bestek en servetten, de vuile vaat werd naar het midden geschoven en er werd een rand van de tafel schoon gemaakt de servet en bestek werden neer gelegd zo ook de andere rand , de vuile vaat en afvalbakje werd meegenomen.

De dame kwam terug met het afvalbakje ging er met haar vaatdoekje doorheen en toen naar het volgende tafeltje om schoon te maken. Tussen de verschillende tafels door kwam er geen schoonmaakmiddel an te pas.

Bij het naar huis gaan gingen we de rekening betalen,

we hadden al 50 % aanbetaald op hun verzoek en bij het afrekenen werd het volledig bedrag en de gemaakte kosten in rekening gebracht. Als antwoord kregen we dat ze niet in de bankgegevens kon kijken maar dat onze opmerking klopte

Dit hotel is zeker geen 3 sterren waard.

Sandra Tempelmans Plat, Front Office, 16-1-2018

Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw feedback! Wat spijtig te horen dat uw verblijf niet naar wens is verlopen. Graag komen wij persoonlijk met u in contact om zorg te dragen dat dit een goede afloop heeft. U mag ons hiervoor een mail sturen. Wij hopen u toch in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Hotel Oranjeoord! Team Charme Hotel Oranjeoord

We komen graag terug!

N.H., 24-12-2017

Hartelijke ontvangst, prettige medewerking voor 2 kamers naast elkaar. Heerlijk ontbijt en geweldige omgeving!
Sandra Tempelmans Plat, Front Office, 16-1-2018

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen op de Veluwe! Team Charme Hotel Oranjeoord

We hebben een aantal aanbieders voor Oranjeoord voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oranjeoord in Hoog Soeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oranjeoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oranjeoord scoort een 7.58 uit 10 op basis van 459 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: