Hotel Hoog Soeren

Hotel Hoog Soeren
7,7

4 tips over Hotel Hoog Soeren

Fam. Coeck - Schampaert, 18-2-2015

Het park "Berg & Bos" (5 mins. autorit) is absoluut de moeite waard! Heeft tevens een herten- en wildzwijnenomheining en is direct gelegen aan 'Apenheul', dat spijtig genoeg gesloten was tijdens de wintermaanden. Vanuit het hotel kan men direct de mooie bossen inwandelen, super wanneer met honden.

Spijtig genoeg laat het Kroondomein Het Loo geen honden toe, ook niet in het direct aanpalende bos. Apeldoorn biedt zeer mooie Belle-Epoque huizen :-)

Els, 8-8-2014
iets meer variatie in eten, nu was het iedere dag soep, dan vlees of vis met patat, groente, salade en dan een heerlijk toetje. Een keer een pasta of pannenkoek of anders verrassend gerecht zou leuk zijn. Maar nogmaals het eten was wel erg lekker.
Connie, 14-1-2014
De omgeving is fantastisch.

We hebben een aantal aanbieders voor Hoog Soeren voor je op een rij gezet:

M. J. Verbaan, 27-8-2013
Mooie wandeling maken in het Kroondomein en dan heerlijk wat eten of drinken in hotel Oranjeoord

We hebben een aantal aanbieders voor Hoog Soeren voor je op een rij gezet: