Hotel Hoog Soeren

6.5Voldoende

82 reviews over Hotel Hoog Soeren

• 4Kim19-07-2020

Vreselijk en nooit meer

Wij waren voor de gelegenheid van de verjaardag van mijn moeder in Hoog Soeren. Wilde wat drinken. Waren met onze familie, 4 huishoudens. Vroegen of wij wat konden drinken aan de grote tafel. Ja dat kon, maar aan de tafel wel 1 1/2 meter afstand per huishouden. Dat hebben wij gedaan. 20 minuten later (nog geen bediening gezien) kwam een vrij nors kijkende dame vd bediening ons zeggen dat het echt zo niet kon en ze kon het niet maken tegenover de andere gasten. Wij zaten dus allemaal op afstand van elkaar. Hier zakte onze broek vanaf. Dus zijn wij weg gegaan. Begrijp dat het niet mag en dat je afstand moest houden. Maar dat deden wij dus. Kom hier nooit meer. Ergens anders zijn wij wel goed geholpen, ook gewoon op afstand van elkaar.

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 9Jos19-07-2020

Een paar onvergetelijke dagen

We hadden pas na onze boeking de reviews van dit hotel gelezen! Door de vele negatieve reviews waren we erg benieuwd wat we aantroffen. Maar wat hebben we genoten in dit hotel. Het personeel is er erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer waren wij verbleven zag er netjes en verzorgd uit. Het bed en de sanitaire voorzieningen waren prima. We hebben genoten van het goed verzorgde ontbijt en het diner. Voor ons is deze locatie voor herhaling vatbaar. Een prima uitvalbasis voor fietsknooppunten- en wandelroutes.

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    3Carola26-08-2019

Ik was niet klaar met mijn verhaal weinig letters

Het hotel ziet er van buiten onwijs leuk en gezellig uit. Ook het restaurant van binnen erg sfeervol. Maar ik ga er nooit meer slapen. De kamer met terras was niet schoon...overal vlokken stof. De wastafel staat in de slaapkamer, en de kast is groter dan de hele zgn badkamer. Je doucht met het gordijn samen omdat ie gelijkkwam je vastgeplakt zit. Schuif je het opzij is het een waterballet en de wc is ook gelijk schoon daardoor! Het eten in het restaurant was goed. Het ontbijt werd geserveerd door een aardige man. Brood was niet vers en niet gevarieerd. Als je buiten op het terras zit neem er een uur voor .... bestel je koffie en iets te eten? Dan krijg je eerst je eten.... daarna als je het op hebt heb je nog steeds geen koffie..... en als je er iets van zegt? Ik kreeg de wind van voren. Ze zei nou dan neem je de koffie als toetje!! Waarop ik zei als ik koffie als toetje had gewild dan had ik dat wel gevraagd!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Steffen21-08-2019

Sfeervol, oud hotel met karakter.

Over het algemeen vriendelijk personeel. Mooi oud pand met karakter. Goed diner. Eenvoudig, maar prima ontbijt. Er werd voor ons op zaterdag extra vroeg ontbijt geserveerd, omdat wij die dag heel vroeg weg moesten, grote klasse! Wij hadden een grote kamer met ligbad geboekt, voldeed prima. Fraaie & rustige omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    8Nel15-09-2018

Prachtige en rustige ligging

De ligging, het niet-roken terras, het personeel, en de box-spring bedden zijn uitstekend. De maaltijden in de bar zijn echter niet goed. Ook zijn ze te duur voor het weinige dat je krijgt.

Gereisd met partner in september 2018

• 4Ria03-08-2018

Voor ons niet meer

Hotel is prachtig gelegen. Goede uitvalsbasis voor de Veluwe. Hotel is gedateerd maar de bedden zijn goed. Enkele andere minpunten: We kregen koffie aangeboden zodra we aankwamen, die we later wel moesten betalen. Eten bij het arrangement was elke avond om half 7. Als je anders wilde moest je dat 's morgens al aangeven. Het ontbijt, aan tafel geserveerd, was elke morgen precies hetzelfde. 2 Witte broodjes, 4 sneden brood en 2 sneden krentenbrood. Ik had wel eens wat anders gelust.

Gereisd met partner in juli 2018

• 7Ben23-06-2018

Aardig hotel

Doorsnee 3 sterren hotel met een prima ontbijt in een mooie omgeving.

Gereisd met partner in juni 2018

• 5Stefaan Fiten31-05-2018

Nooit meer

Het hotel oogt heel mooi. Het is er leuk zitten op het terras. Restaurant is mooi ingericht. Het hotel is rustig gelegen in een bosrijke omgeving. Het ontbijt is simpel maar goed. Het diner was niet goed qua smaken. De groenten waren plat. Maar hier viel allemaal nog wel mee te leven. Maar de kamers waren erbarmelijk. Op de gang naar de kamers hier een vieze muffe geur, vieze tapijttegels. Douche en wc samen in een heel klein hokje. Vieze douchegordijn. Ramen defect en heel vies. Afblottende verf. Ik schrijf zelden een slechte review, maar dit was er echt over. De foto's van de kamers bedriegen de mensen echt. Bah!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 8Martin Beks07-05-2018

Zeer Goed

Hierbij wil ik graag reageren op negatieve review. Ik moet je gelijk gegeven over de kamers boven de keuken die zijn nogal rumoerig. Over het ontbijt valt weinig niets te zeggen en is zeer goed. Het wordt zeker aangevuld. Maar ja het zal bij U thuis wel weer beter zijn

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Jo van de Sande20-03-2018

Fantastisch Arrangement. Veel wandelmogelijkheden

Rustig gelegen hotel midden in de bossen en dichtbij Apeldoorn. Kamer niet groot, maar zeer netjes en van alle benodigdheden voorzien. Bij het arrangement was ook een culinair diner inbegrepen. Voortreffelijk. Personeel ook zeer vriendelijk en en verleende alle informatie, waar wij om vroegen. Fantastisch Arrangement. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in februari 2018

Hotel Hoog Soeren info