Hotel Hoog Soeren

Kleine hotelsWeer vandaag17°
Hotel Hoog Soeren
6,8

80 reviews over Hotel Hoog Soeren in het Nederlands

Ik was niet klaar met mijn verhaal weinig letters

Carola
26-8-2019

Het hotel ziet er van buiten onwijs leuk en gezellig uit. Ook het restaurant van binnen erg sfeervol. Maar ik ga er nooit meer slapen. De kamer met terras was niet schoon...overal vlokken stof. De wastafel staat in de slaapkamer, en de kast is groter dan de hele zgn badkamer. Je doucht met het gordijn samen omdat ie gelijkkwam je vastgeplakt zit. Schuif je het opzij is het een waterballet en de wc is ook gelijk schoon daardoor! Het eten in het restaurant was goed. Het ontbijt werd geserveerd door een aardige man. Brood was niet vers en niet gevarieerd. Als je buiten op het terras zit neem er een uur voor .... bestel je koffie en iets te eten? Dan krijg je eerst je eten.... daarna als je het op hebt heb je nog steeds geen koffie..... en als je er iets van zegt? Ik kreeg de wind van voren. Ze zei nou dan neem je de koffie als toetje!! Waarop ik zei als ik koffie als toetje had gewild dan had ik dat wel gevraagd!!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Sfeervol, oud hotel met karakter.

Steffen
21-8-2019

Over het algemeen vriendelijk personeel. Mooi oud pand met karakter. Goed diner. Eenvoudig, maar prima ontbijt. Er werd voor ons op zaterdag extra vroeg ontbijt geserveerd, omdat wij die dag heel vroeg weg moesten, grote klasse! Wij hadden een grote kamer met ligbad geboekt, voldeed prima. Fraaie & rustige omgeving.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Prachtige en rustige ligging

Nel
15-9-2018

De ligging, het niet-roken terras, het personeel, en de box-spring bedden zijn uitstekend. De maaltijden in de bar zijn echter niet goed. Ook zijn ze te duur voor het weinige dat je krijgt.

Voor ons niet meer

Ria
3-8-2018

Hotel is prachtig gelegen. Goede uitvalsbasis voor de Veluwe. Hotel is gedateerd maar de bedden zijn goed. Enkele andere minpunten: We kregen koffie aangeboden zodra we aankwamen, die we later wel moesten betalen. Eten bij het arrangement was elke avond om half 7. Als je anders wilde moest je dat 's morgens al aangeven. Het ontbijt, aan tafel geserveerd, was elke morgen precies hetzelfde. 2 Witte broodjes, 4 sneden brood en 2 sneden krentenbrood. Ik had wel eens wat anders gelust.

Gereisd Met partner in juli 2018

Aardig hotel

Ben
23-6-2018

Doorsnee 3 sterren hotel met een prima ontbijt in een mooie omgeving.

Gereisd Met partner in juni 2018

Nooit meer

Stefaan Fiten
31-5-2018

Het hotel oogt heel mooi. Het is er leuk zitten op het terras. Restaurant is mooi ingericht. Het hotel is rustig gelegen in een bosrijke omgeving. Het ontbijt is simpel maar goed. Het diner was niet goed qua smaken. De groenten waren plat. Maar hier viel allemaal nog wel mee te leven. Maar de kamers waren erbarmelijk. Op de gang naar de kamers hier een vieze muffe geur, vieze tapijttegels. Douche en wc samen in een heel klein hokje. Vieze douchegordijn. Ramen defect en heel vies. Afblottende verf. Ik schrijf zelden een slechte review, maar dit was er echt over. De foto's van de kamers bedriegen de mensen echt. Bah!

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Zeer Goed

Martin Beks
7-5-2018

Hierbij wil ik graag reageren op negatieve review. Ik moet je gelijk gegeven over de kamers boven de keuken die zijn nogal rumoerig. Over het ontbijt valt weinig niets te zeggen en is zeer goed. Het wordt zeker aangevuld. Maar ja het zal bij U thuis wel weer beter zijn

Gereisd Met partner in mei 2018

Fantastisch Arrangement. Veel wandelmogelijkheden

Jo van de Sande
20-3-2018

Rustig gelegen hotel midden in de bossen en dichtbij Apeldoorn. Kamer niet groot, maar zeer netjes en van alle benodigdheden voorzien. Bij het arrangement was ook een culinair diner inbegrepen. Voortreffelijk. Personeel ook zeer vriendelijk en en verleende alle informatie, waar wij om vroegen. Fantastisch Arrangement. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader!

Joyce
5-2-2018

Heel gezellig landelijk hotel . Mooi ingericht , met prima kamers en goed eten . Goed ontbijt . Een aanrader .

Gehorig

Stefanie
21-1-2018

Eten was heerlijk, prachtige locatie. Alles wat verouders en enorm gehorig. Vriendelijkheid van personeel kan beter. Daar we 10 minuten hebben gewacht bij ingang restaurant. Echt wel gezien werden en niet verder geholpen verder.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hoog Soeren in Hoog Soeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hoog Soeren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.