Hotel Bilderberg de Klepperman

Hotel Bilderberg de Klepperman
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Bilderberg de Klepperman voor je op een rij gezet:

514 reviews over Hotel Bilderberg de Klepperman in het Nederlands

Geen aanrader

Janny
11-8-2018

Vriendelijk personeel. Maar deluxe is geen luxe. Vlekken in tapijt. Rare herrie airco op de grond met lange slang, niet in te stellen op een temperatuur. Kleine badkamer. In bad douchen. Erg hoge instap. Voegen in badkamer vies, soms zelfs zwart. Badkamer niet mindervaliden vriendelijk. Douchezeep 1e dag opgebruikt. 2e dag niet bijgevuld.

Welness erg klein en is gelijk vol met 4 personen.

warm welkomgevoel

carole
27-1-2018

hand geschreven welkoms kaartje met een tasje met monstertjes va de wellness, geeft een zeer goed en gastvrij gevoel.

fantastisch

Wissink
1-9-2017

prachtig hotel, ruim opgezet, heel gastvrij, mooie kamers in prachtige omgeving

Geweldig

Ton Roos
26-8-2017

Prima ontvangst, uitstekend hotel met zeer vriendelijk personeel

Goede service

A.L.H. Smit
23-7-2017

had op 22 juni een overnachting inclusief ontbijtbuffet geboekt, door een communicatiestoring was onze boeking niet doorgekomen in hun reserveringssysteem. Gastvrouw belde meteen Hotels in de omgeving om een vervangende kamer te regelen, terwijl wij ondertussen een kop koffie met iets lekkers ontvingen. Binnen 5 minuten was een kamer geregeld bij één van de andere hotels in de omgeving. De volgende dag werden wij bij thuiskomst nogmaals gebeld of alles naar tevredenheid was verlopen. Niets dan lof over correct afhandeling hiervan.

Prijs kwaliteit niet in balans

Hotelgast
      29-10-2016

Bilderberg Klepperman ziet er van buiten aantrekkelijk uit. Echter vond ik de prijs voor een kamer incl. ontbijt voor €110,- (incl. toeristenbelasting) niet in verhouding voor wat je er voor terug kreeg. Het hotel is verouderd, de ligging is midden in een woonwijk wat tot gevolg heeft dat met je raam open slapen lastig wordt omdat er continu verkeer om het hotel raast (maakt niet uit waar je slaapt, voor/achter). Badkamer is gedateerd, douchekraan geeft niet optimaal warm/heet water en de straal is slap. En je zit scheef op de toilet omdat de deur in de weg zit..

Bedden zijn prima. Dan het ontbijt. Dit wordt geserveerd in een aparte zaal wat oogt als een boerderij zaal. Het was er fris. Buffet was OK, ook al lagen sommige dingen er een beetje "zielig" bij. De koffie en thee wordt geserveerd in cateringkannen aan tafel :((. Koffie moet vers zijn, bonen, geen kan met filterkoffie.

Het is de vraag hoe dit hotel zich wil positioneren. Naar mijn mening geen 4 sterren waardig. Vergelijk dit met bijvoorbeeld een van der Valk Almere, dan valt deze Bilderberg echt in het niets. Tijd voor verandering!

Zeer prettig verblijf

Ajp te Boekhorst
      18-9-2016

Schone mooie kamer, voorzien van mobiele airco.

Boxspringmatrassen met heerlijke stevige kussens.

Een zeer uitgebreid en lekker ontbijt.

Uitstekend hotel........

Fam van Gestel
      21-8-2016

Al vaker hier geweest. Er was nu geen standaard kamer voor ons dus betaalden we extra voor een luxere kamer die wel beschikbaar was.

Buiten was het zo'n 25 graden. Op de kamer (116) was het zo warm dat wij 2 nachten nauwelijks geslapen hebben. Er kon een raam open en dat was het. Ook geen uitzicht, hebben alleen dakpannen gezien.

Bij het uitchecken hebben wij een opmerking gemaakt over de zeer hoge toeristenbelasting: 13,80 euro voor 2 nachten met 2 personen.

Volgens de receptiemedewerkster was dat normaal en kon ze er niks aan veranderen.

Hoevelaken valt onder Nijkerk, zoek ik daar bij een ander hotel dan rekenen ze 6,20 euro.

Toch wel vreemd te noemen.

Ontbijt is uitstekend en uitgebreid genoeg.

Nooit meer

Joyce
      26-7-2016

Het ontbijt bij het Bilderberg hotel de Klepperman is prima. Dat is het enige dat wij als positief hebben ervaren.

Bij incheck werden wij gewaarschuwd dat de kamers warm konden zijn. Met een cadeau bon van 100 euro wilden wij een nachtje logeren. We werden naar onze kamer gestuurd op de tweede verdieping (bovenste verdieping), met uitzicht op de parkeerplaats. Onze kamer was een sauna, niet te harden. We konden 1 raam openen, met uitzicht op de parkeerplaats waar tot 2 uur 's nachts een bus met voetbal spelers aan het keten waren (die niet weg werden gestuurd).

Bij incheck werden wij niet geattendeerd op de wellness faciliteiten, vrij toegankelijk vanaf 18:00 uur zoals beloofd op onze cadeau bon, tot op de dag van vandaag heb ik geen flauw idee waar die zich zouden moeten bevinden.

Na een helse nacht waarin wij uit ellende in een koud bad zijn gaan zitten wilden we aanschuiven bij het ontbijt buffet. Wederom, bij incheck zijn we niet geattendeerd op de locatie van dit buffet, dit moesten we zelf uitzoeken.

Bij de uitcheck wilden wij graag ons verhaal kwijt aan de receptioniste. Zij vroeg echter niet eens hoe ons verblijf was geweest (!!!!!).

Ik zou normaliter geen slechte recensie schrijven en ik kan echt wel wat hebben, maar dit was echt ontzettend slecht. Wij hadden hoge verwachtingen want ik vind €100 voor een nachtje weg echt een aardig bedrag, maar de Klepperman is in alles tekort geschoten. Voor een hotel van deze standaard is dit echt onbegrijpelijk. Alle begrip voor de warmte hoor, maar kom je gasten dan tegemoet met een fles water in de mini bar of een ventilator zeg. Heel erg jammer en zonde!

Kimberly Mast - Front Office Manager, General Manager, 4-8-2016

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling naar aanleiding van uw verblijf. Graag zouden wij in contact met u willen komen om uw opmerkingen te bespreken. Zowel positieve als negatieve opmerkingen stellen ons in staat om onze service te optimaliseren. Zou u de naam waarop de reservering is gemaakt willen mailen naar klepperman.fomanager@bilderberg.nl? Alvast hartelijk dank voor uw genomen moeite.

Met vriendelijke groet,

Heerlijk!

Colinda Machielsen
      24-6-2016

Wat een lieve werknemers in het hotel. Er waren veel zakelijke mensen en wij waren er samen drie dagen. De werknemers waren allemaal spraakzaam en behulpzaam!

Nette kamers.

We hadden een erg warme kamer maar dit werd opgelost.

Vragen naar de omgeving werden met geduld beantwoord.

Het eten in het restaurant goed verzorgd! Zeker een aanrader!

Tip: neem de fiets mee en ga op de iets naar Amersfoort, prachtige stad!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bilderberg de Klepperman in Hoevelaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bilderberg de Klepperman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bilderberg de Klepperman scoort een 8.1 uit 10 op basis van 514 reviews.