Vakantiepark Roompot Bungalowpark Hoenderloo

• 7.7Activiteiten
  • 7.7Eetgelegenheden
  • 7.8Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Bungalowpark Hoenderloo voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

In de Nederlandse provincie Gelderland vind je Roompot Vakantiepark Hoenderloo. Een autoluw park waar honden zijn toegestaan. De huisjes liggen in het bos en worden goed schoongehouden. In de avond is er discozwemmen voor de tieners en er is leuke animatie voor de kleintjes. Tip met de kinderen: het Kröller Möller museum.

577 reviews over Vakantiepark Roompot Bungalowpark Hoenderloo

• 2019
    9Bas van der Louw29-12-2019

Fijn en rustig verblijf midden in de natuur.

Fijn en rustig park, midden in de bossen rondom Hoenderloo. Het huisje was zeer netjes en modern ingericht, van alle gemakken voorzien. De huisjes staan midden in de natuur en niet te dicht op de buren. 's Ochtends zijn er verse broodjes te krijgen en in de middag kan je gezellig borrelen in de kindvriendelijke boskantine... We komen zeker nog een keer terug!

• 9Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 03-02-2020

Wat een complimenten, Bas! Daar worden we blij van. Vanuit Bungalowpark Hoenderloo stap je rechtstreeks de prachtige natuur van de Veluwe in. Wat vond je het allerleukst aan je vakantie?

Groetjes van Cynthia

Gereisd met partner in december 2019

• 8gowy nancy01-11-2019

wij komen zeker terug

wij gaan al jaren naar Hoenderloo en deze keer met nog familie erbij en zij vonden het ook heel goed.

• 4Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 13-12-2019

Bedankt voor je review, Gowy. Dat is pas écht samen genieten bij Roompot Vakanties! Mogen we jou en de familie nog eens verwelkomen op dit leuke park?

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Cober28-10-2019

We gaan zeker terug.

Een heel leuk park. Heel vriendelijk personeel. Je voelt je zeer welkom. En het ligt heel mooi direct op de Veluwe.

• 7Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 13-12-2019

Bedankt voor je review, Cober. Fijn dat je je zo welkom hebt gevoeld op het park. Je bent natuurlijk ook meer dan welkom. Mogen wij jou nog eens begroeten op één van onze Roompot parken?

• 9Sophia27-10-2019

Rustig, midden in de natuur.

Rustig park midden in de natuur, hippe inrichting, huisje Nachtviool beviel prima, lekker schoon. Receptie heeft vriendelijke medewerkers, midden in de natuur, mooie fietsen te huur. Lekkere pizza op...kortom..heerlijke midweek gehad, voor herhaling vatbaar.

• 10Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 13-12-2019

Bedankt voor je review, Sophia. Wat leuk dat je vakantie in eigen land zo goed is bevallen. De omgeving heeft ook veel te bieden. Waar heb jij het meest van genoten?

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Martijn sebel25-10-2019

Leuk bungalowpark

Rustig bungalowpark, aan een prachtig bos. Animatie geweldig, maar vooral op de kleine kids gericht. Zwembad is leuk voor de zomer (dak kan open) maar doordat er maar 3 kleedhokjes zijn is het mogelijk dat je lang moet wachten tot je kan omkleden. Restaurant lekker eten en bediening top. Al het personeel heeft klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan.

• 7Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 13-12-2019

Bedankt voor je review, Martijn! Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over je verblijf. Daar doen we het tenslotte voor. We hopen je nog eens terug te zien op één van onze parken, voor weer net zo een leuke ervaring!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Dasha08-10-2019

Heerlijk rustig verblijf midden tussen de natuur.

Fijn en rustig park. Mooie wandel en fiets omgeving. De huisjes liggen dusdanig dat je genoeg privacy hebt. Het is een autovrij park dus veilig voor kinderen en lekker rustig zonder verkeer. De ontvangst was heel vriendelijk met wat lekkers voor de honden vanwege dierendag. In de ochtend kan je er ook verse broodjes halen en er is een klein winkeltje met het hoognodige. Vanaf het park loop je zo de Veluwe op. Aan de ene kant van 't park loop je zo het bos in en aan de overkant van de weg kan je een heel stuk heide oplopen. Wij hebben ons goed vermaakt en 't huisje was netjes aan kant met alles wat je nodig hebt. Al met al een lekker relaxt weekend gehad en wij gaan zeker nog een keer terug.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-10-2019

Bedankt voor je review, Dasha. Het park ligt inderdaad midden in de natuur. Het is dan ook leuk dat je ook zo hebt genoten van de omgeving.

Komen jullie nog eens terug?

• 8Mary07-10-2019

Een geweldige plek midden in de natuur.

Op het park zelf mag je de auto niet parkeren , alleen in en uitladen bij de bungalow is toegestaan .

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-10-2019

Bedankt voor je review, Mary. Dat klopt inderdaad. Dit heeft te maken met dat het park auto vrij is. Parkeren is alleen toegestaan op de centrale parkeerplaats. We hopen dat je een fijne tijd hebt gehad.

• 8Joop Vink01-10-2019

Geweldig

Goeie accommodatie zeer vriendelijke en vlotte receptie. Prachtige omgeving.

• 7Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-10-2019

Bedankt voor je review, Joop. Wat leuk dat jullie verblijf geweldig was. Daar doen we het voor :-)

Zien we jullie nog eens op Bungalowpark Hoenderloo?

Groetjes van Cynthia

Gereisd met partner in september 2019

• 9A. van Groen-Haeser30-09-2019

Als het mogelijk is volgend jaar weer

Dat het een prima Bungalowpark is, wij waren mer 17 volwassenen, in 3 Bosvilla’s, Over de ruime bungalows waren we zeer tevreden. Vorig jaar waren we hier ook geweest en waren toen zeer tevreden.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-10-2019

Bedankt voor je review! Met zo een grote groep is het pas echt samen genieten in deze omgeving. Zien we jullie volgend jaar weer?

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 8Irma in 't Hout13-09-2019

Wij vinden het park goed ,

Een prachtige omgeving . Vriendelijk personeel en behulpzaam . Accommodatie is oké zoals je van een vakantiehuisje kan verwachten . Wij hebben ons prima vermaakt .

• 7Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-10-2019

Bedankt voor je review, Irma. Leuk te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad. In de groene omgeving rond het park vervelen volwassenen en kinderen zich geen moment. Waar heb jij het meest van genoten?

Gereisd met partner in september 2019

Vakantiepark Roompot Bungalowpark Hoenderloo info