Vakantiepark Roompot Bungalowpark Hoenderloo

• 7.7Activiteiten
  • 7.7Eetgelegenheden
  • 7.8Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Bungalowpark Hoenderloo voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

In de Nederlandse provincie Gelderland vind je Roompot Vakantiepark Hoenderloo. Een autoluw park waar honden zijn toegestaan. De huisjes liggen in het bos en worden goed schoongehouden. In de avond is er discozwemmen voor de tieners en er is leuke animatie voor de kleintjes. Tip met de kinderen: het Kröller Möller museum.

577 reviews over Vakantiepark Roompot Bungalowpark Hoenderloo

• 9Miriam van der Ree03-08-2020

Rust en ruimte om je heen, heerlijk!

Kleinschalig park met directe toegang tot het bos. Veel rust en ruimte om je heen. Heerlijk om te wandelen of te fietsen in de prachtige natuur. Genoeg te beleven voor jong en oud.

• 8Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-08-2020

Bedankt voor je geweldige review, Miriam! Wat super leuk om te lezen dat je zo'n fijn verblijf hebt gehad op Bungalowpark Hoenderloo. Het is inderdaad een heerlijk park, omringd door prachtige natuur. Je kan op dit park even helemaal tot rust komen!

Zien we jou snel terug op dit park?

Groetjes, Mandy

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 8Roy Van Der Bruggen24-07-2020

Geweldig

Wij hebben GENOTEN! Super personeel! Echt heel heel heel erg leuk

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-07-2020

Bedankt voor deze mooie review! Wat leuk om te lezen dat je verblijf zo naar wens is geweest. Dat vinden wij erg fijn:) Heb je wellicht nog uitstapjes gemaakt? Wij zijn namelijk erg benieuwd naar jouw vakantie verhalen! Misschien kan je dit de volgende keer vertellen?

Gereisd met partner in juli 2020

• 8Toon van Vugt20-07-2020

De moeite waard.

Rustig park met veel fietsmogelijkheden in de omgeving. Ook kinderanimatie en een zwembad wat overdekt kan worden

• 9Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-07-2020

Bedankt voor deze mooie review! Wat leuk om te lezen dat je verblijf zo naar wens is geweest. Dat vinden wij erg fijn:) Heb je wellicht tips voor mooie fiets routes in de omgeving voor onze toekomstige gasten?

Gereisd met partner in juli 2020

• 3S-VT19-07-2020

Viel erg tegen

Donker, muf en oudbollig. De accommodatie viel erg tegen. Het was heel klein en echt toe aan een opknapbeurt. Er was geen opbergruimte voor je boodschappen. De douche was erg klein. Je kon zittend op het toilet je haren wassen.... Boven was het tapijt nat, waarschijnlijk door lekkage uit de cv ketel. Wij wilden meteen fietsen huren, dit was vooraf niet mogelijk. Er waren wel fietsen, maar geen kinderzitjes meer. Wat een armoe.. Al met al viel het ons erg tegen.

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-07-2020

Bedankt voor deze review. Wat jammer dat het één en ander niet in orde was. Hiervoor bieden wij onze welgemeende excuses voor aan! Je kunt er van op aan dat jouw feedback met de verantwoordelijke personen besproken worden, teneinde verbeteringen door te voeren. Het onderhoud heeft onze aandacht en inmiddels zijn wij druk bezig met verschillende restyles. Wij hopen dat dit meer in de smaak gaat vallen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Gerard13-07-2020

Erg prettig verblijf

Erg prettig verblijf. Alles goed geregeld op het park. Super dat je voor het zwembad kunt reserveren: veilig en niet te druk. Gehuurde fietsen van goede kwaliteit. Kinderen zalig gespeeld in de tuin, lekker gewandeld en wilde zwijnen gezien. Geen gebruik gemaakt van de tennisbanen maar zien er erg goed uit. Goed dat er geen auto's rondrijden behalve dan voor het uit- en inladen. Koos Konijn en knutselactiviteiten prima ook weer.

• 8Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-07-2020

Bedankt voor deze review, Gerard! Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over je verblijf. Daar doen we het tenslotte voor. We hopen je nog eens terug te zien op één van onze parken, voor weer net zo een leuke ervaring!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Tom30-06-2020

Gewoon goed

Mooi weer speelt ook mee bij mijn beoordeling. Zomerse temperaturen maar het park nodigde ook uit.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-07-2020

Bedankt voor deze review, Tom, Wat leuk dat je vakantie in eigen land zo goed is bevallen. Dat vinden wij erg fijn om te lezen:)

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 9Rob29-06-2020

Geweldig

Bungalowpark met heel vriendelijk personeel dat aandacht en service hoog heeft staan. In combinatie met de mooie omgeving en leuke activiteiten in de buurt gaan we nog zeker een keer terugkomen.

• 9Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-07-2020

Bedankt voor deze review, Rob. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over je verblijf. Daar doen we het tenslotte voor. Fijn om te lezen dat je zeker wilt terug komen naar ons park! Dat vinden wij super!:)

Graag tot snel!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 8Jip08-06-2020

Heerlijk middenin de natuur

Al 2x zijn we in dit park geweest. Voor ons is het perfect, het huisje is precies goed (4 persoons gerestylde Veluwe villa). De omgeving is prachtig, je loopt het park af en je staat op de hei met een stukje verderop het bos. Het zwembad is overdekt met slecht weer en open met mooi weer. Wat mij betreft een aanrader

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-06-2020

Bedankt voor je mooie review, Jip!

Wat fijn om te lezen dat het park en de accommodatie wederom goed zijn bevallen. Daar doen we het voor! De omgeving blijft iets prachtigs en raak je nooit op uitgekeken.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 7Ot en Sien07-06-2020

Goede uitvalbasis voor korte vakantie.

Midweek in 4 persoonshuisje. Bij aankomst niet geheel schoon. Op de grote slpkmr. Geen kast voor je spullen. In de keuken geen voorraadkast. Park is kleinschalig en centraal gelegen. Vanwege coronamaatregel was restaurant gesloten. Huisjes zijn niet allemaal voorzien van zelfde tuinmeubilair.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Bedankt voor je review.

Wat vervelend om te lezen dat de accommodatie niet aan je verwachtingen voldeed. Het is soms inderdaad wel handig om wat kasten te hebben om je bagage netjes op te bergen. Vaak staat op de site een plattegrond van het desbetreffende huisje met daarbij de informatie over opbergruimte en alle meubilair.

Hopelijk zal het volgende verblijf een betere ervaring opleveren.

Graag tot ziens bij één van onze Roompot parken.

Gereisd met partner in juni 2020

• 7Lowie Durinck05-06-2020

Een park voor mensen die van de Veluwe e.o. houden

Er zou wat meer aandacht, zeker in deze tijd, moeten zijn voor de hygiëne. Met name het servies en bestek was niet echt schoon.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-06-2020

Bedankt voor je review, Lowie.

Goed dat je aangeeft dat er wat meer aandacht besteed mag worden aan de hygiëne en daarmee de schoonmaak van de accommodaties. Dat kunnen we meenemen in het feedback richting de verantwoordelijke afdeling binnen het park. Verder is het park wel echt voor de mensen die van de Veluwe houden. Het is ideaal gelegen om de omgeving te gaan verkennen.

We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen bij één van onze Roompot parken.

Gereisd met partner in juni 2020

Vakantiepark Roompot Bungalowpark Hoenderloo info