Camping Park de Hoge Veluwe

+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.4VoldoendeScore uit 9 reviews
  • 7.5Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

9 Reviews over Park de Hoge Veluwe

• 8Fam G10-08-2021

Prima plek, mooi in de natuur en park

voor de eerste keer op deze camping. Prettig verblijf. We werden door de beheerder ontvangen, mochten zelf een plaatsje uitzoeken. Toiletgebouw netjes en schoon, enkele wasbakken niet beschikbaar van wegen de 1,5 meter. Prima opgelost.We hebben diverse kampeerders gesproken, die hier al jaren op de camping komen.

• 4Mariette Zwolsman22-08-2020

nooit meer

Afgelopen tijd enige malen op deze camping verbleven. Hopeloos: warme douches uitgevallen, toiletten verstopt, stroomuitval. Van beheer is nauwelijks sprake. De beheerder is maar enkele malen per dag op de camping aanwezig. Bij problemen in de avonduren of op zondag is het kantoor niet bereikbaar. Van toezicht is nauwelijks sprake. Kampeerders die zich niet aan de regels houden worden hierop niet aangesproken, bijvoorbeeld loslopende honden, mensen die 2 kampeerplekken bezetten of je stroompaal gebruiken. Veel last van verkeer op de hoofdweg in het park. Sta je vlak bij de ingang kun je bij droog weer stof eten. Hier wordt al jaren niets aan gedaan. Het terrein is hobbelig waardoor bij regen snel je kampeerplaats onder water staat. Volgens vaste gasten wordt aan onderhoud helemaal niets gedaan. Je betaalt niet alleen voor het verblijf op de camping maar ook voor de entree van het park. Vaste klanten die er

• 5Staat v/h sanitair
  • 6Camperaar21-06-2019

Deze camping moet beter, strakker geregeld zijn.

Erg hobbelig terrein. De camping is eigenlijk veel te vrijblijvend ingericht. Er zijn caravan-/campervelden en een tentenveld. De caravanplaatsen zijn genummerd, maar het gebeurt gewoon dat minder sociaal ingestelde lieden twee plekken in beslag nemen. Op de site staat dat elke henummerde plek stroom heeft, maar dat is absoluut niet waar. Zokan het gebeuren dat je je camper op een plek wilt zetten, maar dat een tentkampeerder die dus niet bij een genummerde plek staat, wel stroom tapt. Ook hebben wij tijdens ons verblijf mogenconstateren dat mensen een plek gebruikten om hun caravan te stallen. Veel last van blaffende honden, die niet tot de orde worden geroepen. Grote onduidelijkheid voor wat betreft de plekken op het bijveld. Bij drukte is het daar in geval van calamiteiten inderdaad levensgevaarlijk. Er zijn ook kampeerders die er gewoon gratis staan, komen na een dag park laat op de camping en een pret dat ze hebben.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Veluwefan07-06-2019

Op zich fijne camping, maar bij drukte niet veilig

Prijzige camping voor verblijf van 1 of slechts enkele nachten: naast het kampeertarief Betaal je elke dag vast een toegangskaart voor De Hoge Veluwe + kampeermiddel + evt. stroom (NIET op alle plaatsen aanwezig!). Met een Beschermerkaart ben je wel goedkoop uit. Wij waren i.v.m. sabbatical van plan drie weken te blijven. Doordeweeks is de camping lekker of aardig rustig (zolang er op ASK Harskamp niet geknald wordt), in de weekends is het er druk. Met Hemelvaart stond de camping BOMVOL. Wij stonden met de camper op plek 55 en raakten ingesloten door tenten. Bij een calamiteit (bv. bosbrand) hadden we niet (snel) weggekund met de camper. Een ambulance had bij bv. een acute medische noodsituatie niet bij de camper gekund. De Hoge Veluwe heeft inkomsten zo hard nodig, dat dit ten koste van de veiligheid mag gaan? 🤔 We zagen gisteren de camping alweer vollopen (Pinksteren); omdat we geen herhaling wilden, zijn we vanmorgen vertrokken 😤

• 6Heleen02-09-2018

Nooit meer

Van zaterdag op zondag op deze camping gestaan, op zich een aardige camping en inderdaad mooi en rustig in het Nationaal Park Hoge Veluwe gelegen, maar wél vlak langs een weg waar de hele zaterdagavond auto's af en aan reden. Veel verkeersoverlast dus in de avond en nacht. Ik had me bij een Natuurkampeerterrein meer stilte voorgesteld.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10trekker19-08-2017

geweldig

een schitterend trekkersveld je mocht staan waar je wilde, het was een heel groot veld maar heel glooiend met veel bosjes en picknick banken. je kon zo je eigen privé plekje creëren. De douchen en toiletten waren heel schoon, afwasruimte en slecht weer ruimte was overdekt maar wel tochtig. daarin tegen kon je wel je eigen haardvuurtje maken. Als je een beschermkaart koopt voor 35,00 per jaar, kun je voor € 7,00 per nacht kamperen, wifi is gratis en je kunt je spullen veilig opladen in een kastje, deze camping is helemaal top ook omdat je als je avonds even wilt wandelen je in het park bent en gelijk al in het bos, en de witte fietsen staan voor je klaar daar kun je ten alle tijd gebruik van maken het bezoekerscentrum kun je heerlijk koffie drinken en eten, er is vaak wat te doen avonds fiets excursie of wild spotten met de boswachter. maar je kunt ook voor jezelf heerlijk fietsen en wild spotten. verrekijkertje meenemen is altijd leuk.

• 8Joke Bosman08-08-2017

fantastische ruime plaatsen, wandel en fietsparade

Schoon sanitair, kindvriendelijke camping zonder grote speeltoestellen en zonder zwembad. kennis opdoen van natuur.

• 9Bram15-05-2016

Ideale uitvalsbasis om park te verkennen

Mooi gesitueerde en rustige camping met modern eco-sanitair, stookplaats en zelfs mini-bib. 3 velden waarvan eentje voorbehouden voor tenten. 's nachts wel kans op geluidsoverlast door nabijgelegen militair helikopterdomein. Kampeerprijzen zelf zijn goedkoop maar (verplichte) combinatie met toegangsticket tot het park en ticket voor de auto maken het wel prijzig.

• 8Jan Zweerts25-07-2015

Mooie natuurcamping

Heel mooie natuurcamping binnen het terrein van natuurgebied de Hoge Veluwe vlak bij Hoenderloo. Heel mooi sanitairgebouw. Mooie plekken met genoeg beschutting. Geen recreatie voorzieningen. Eén minpuntje: de camping is prijzig. Dat komt oa omdat je ook een dagkaart moet kopen. 2 volwassenen met camper kost € 42 per dag.

Camping Park de Hoge Veluwe info

• NaturistencampingNiet beschikbaar