Chalet Kwikstaart

Chalet
Chalet Kwikstaart
9,5

2 reviews over Chalet Kwikstaart in het Nederlands

Super mooi ingericht, leuk park.

MAASDRIEL
17-11-2014

Dit Chalet in Hoenderloo is rustig gelegen aan de bosrand, wij hebben hier met zijn vieren een heerlijk weekend gehad afgelopen september. Kinderen willen graag terug naar dit mooie park. Een echte aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Sep 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne vakantieplek!

Briggitte
17-11-2014

Wij hebben afgelopen herfstvakantie hier een weekend mogen vertoeven en hebben het heerlijk gehad! Het is een ruim, schoon en gezellig ingericht chalet op een zeer royale plaats. Veel privacy, kinderen kunnen lekker buiten spelen. Het park is zeer kindvriendelijk en veilig. Hoenderloo en omgeving is een leuk gebied. Er is veel te doen, leuke restaurantjes etc. Al met al, chalet Kwikstaart op park de Woeste Hoogte is een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2014

Chalet info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Kwikstaart in Hoenderloo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Kwikstaart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.