Camping Krimdal

7.2GoedScore uit 62 reviews
+39/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 62 reviews
  • 6.2Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

62 Reviews over Krimdal

• 7Anoniem26-09-2021

Heerlijke Camping

Dit jaar op deze heerlijke camping geweest. Camping is basic en wat sober maar alles is aanwezig Sanitair wat veroudert maar is Ok Natuur is hier belangrijk is gelegen in de bossen Sandalen aan en je dopper vullen en je wandeling kan gelijk beginnen heerlijk. kom hier zeker terug Hier vind je rust.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Nanda20-09-2019

Voor echte rustzoekers

Krimdal is fijn om te komen Zowel een huisje als de camping zelf! Ongerepte natuur, rust, midden in het bos! Voor de rustzoeker een aanrader! En hele vriendelijke en behulpzame eigenaren.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Els J19-08-2019

Natuurcamping

Heerlijke "natuur"camping met ruime plaatsen aan de buitenzijde van Hoenderloo. Goed en zeer schoon sanitair. Geen grote zwembaden, maar ruimte en natuur. Een leuk speeltuintje en klein badje voor jonge kinderen. Verder een ruim veld om te voetballen of badminton. Vanuit de camping wandel je de hei op of het bos in.

• 9Ada en Jan en Hanneke25-08-2018

Ontzettend genieten daar.

Stilte, ruimte, rust en een prachtige natuur die de Veluwe heet! Dit alles te vinden op camping het Krimdal in Hoenderloo. Een warm welkom, veel informatie van de beheerders, zeer vriendelijk en alles wat je nodig hebt is in het knusse huisje aanwezig. Wij hebben van dit alles zeer genoten en mooie fietstochten gemaakt. Kortom, zoek je een camping die rust biedt, kom dan naar het Krimdal.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8B.grave27-07-2018

Geweldig!

Zeer rustige camping en alle lof voor de beheerder voor de ontvangst en service?

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Jos16-07-2018

Kan beter met een beetje aandacht

Het zandpad naar de camping verkeersdrempels van puin en/of zand. Bij de laatste schuurde de onderkant van de caravan over de grond. Ontvangst was vriendelijk, we mochten zelf een plek uitzoeken. De plaatsen zijn ruim met eigen waterkraan en tv-aansluiting. Tegen meerprijs is Wifi mogelijk (niet meer van deze tijd vinden wij). De camping zelf ligt ingesloten tussen 2 andere parken, wat toch wel wat onrust met zich meebracht. De stroomvoorziening is 4 ampère tegen bijbetaling is 6 ampère mogelijk. Dat het sanitair gebouw gedateerd is, vinden wij geen probleem mits het maar schoon is. Het gebouw en kwam op ons verwaarloosd over (onkruid tussen de tegels en een verweerde toegangsdeur). Regelmatig rook het er helaas erg naar urine. Boven het urinoir is een handkraan geplaatst, om toch enigszins door te kunnen spoelen. Meerdere plekken op het park ziet het er verwaarloost uit. Bij het vertrek werd helaas niet naar onze ervaringen gevraagd ..

• 3Staat v/h sanitair
  • 8Hilly Agterberg14-06-2018

mooie boscamping met ruime, goed afgezette plaatse

Zeer rustige camping in het bos met ruime plekken die veel privacy garanderen. Ontzettende aardige eigenaren geven je veel tips over wandel en fietsroutes inclusief gratis kaartje. Sanitair is wel een beetje oud maar voldoet goed en de rust en de ruimte van de kampeerplaatsen maakt veel goed. Vanaf de camping kun je direct aan je wandel of fietsroute beginnen. Deze camping is geschikt voor mensen die van rust houden en graag wandelen of fietsen of voor mensen die kleine kinderen hebben tot ongeveer 5 jaar.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Ramona Karsten02-12-2017

Super

Wij komen al een paar jaar op krimdal. Het is een park met een paar zomerhuisjes en een camping. Er is geen animatie team, maar in de omgeving van hoenderloo heb je die niet nodig omdat er genoeg te doen is. Het is er erg rustig. Als je echt van de natuur houdt is het een echte aanrader.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Bertine en Reggy01-09-2017

Zeker een aanrader

Camping met rust en ruimte, goede sfeer, behulpzame campingbaas en zijn vrouw, altijd schoon sanitair en vooral in een schitterende omgeving Centraal op de Veluwe met veel fiets- en wandelroutes in de directe omgeving van de camping Was voor ons een topweekend op een voor ons perfecte camping

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Jaap en Trudy02-08-2017

Wat een rust!

Kleinschalige rustige camping voor fietsers en wandelaars.Het toiletgebouw is niet modern,maar wordt goed schoon gehouden.Goede service en veel toeristische informatie bij aankomst.We komen zeker terug.Bedankt!!

• 7Staat v/h sanitair

Camping Krimdal info